A největší peklo je jet za někým, kdo každých pár vteřin dupne na brzdu a je jedno, jestli jede po rovině, s kopce, do kopce a podobně...
Ano, těch je mnoho. Auto v protisměru - brzdí. Sebemenší zatáčka - brzdí. Křižovatka, je na hlavní a - brzdí. Kotouče jsem poprvé měnil po 300 000 km. Navíc nebudu se prudce rozjíždět a předjíždět, když za chvilku odbočuji atd. Správné brzdění motorem, nebo jízda na neutrál podle toho co je výhodnější dělá taky své!
Jsou velké rozdíly v tom jaké otázky dostane uchazeč do závěrečného testu. Někdy ztroskotá více znalý na tom, že v testu dostane 5 otázek, které zrovna ze všech otázek neumí a na druhou stranu projde ten, který zná jen těch pár otázek co zrovna dostal v závěrečném testu. Stejně je to i u závěrečných jízd. Pokud se v provozu při závěrečných jízdách nevyskytne žádná krizová situace, tak projde každý. Ale pokud se dostane do složité situace i třeba vlivem ostatních řidičů, neprojde ani daleko lepší řidič. Osobní zkušenost s dětmi.
Bohužel po několidenním vyzkoušení Suberbu 4 musím konstatovat, že má 3 je skoro ve všech ohledech lepším autem. Design je věc vkusu, to je jasná věc, ale ten tablet přilepený před kapličku, to je mega průser, je to odporné. Stejně jako to podivné žebrování, které se line přes celou palubní desku, ultra hnus, ve kterém se bude tak akorát držet prach. Motor TDI 2,0 142kw 4x4 není špatný, ale odezva na plynový pedál je až komicky pomalá, tohle je prostě hrozně špatně. Pro mě jako majitele 3 nemá absolutně žádný význam kupovat 4 a když už, tak určitě 2,0 TSI 195kw. Jediné co je asi o něco lepší je ten podvozek, ale zase takový rozdíl při jízdě nepociťuji. Celkově se to prostě vůbec nepovedlo.
Už 5-tý měsíc čekám na 2.0 TSI-LaK, snad se už dočkám.
Proč například v motoru není přídavné elektrické olejové čerpadlo jak to mají řešené dieselové lokomotivy? Před nastartováním se 60 sekund točí toto čerpadlo a teprve poté co olej dosáhne určitého tlaku tak se roztočí motor.
Podobně se startoval i tank T-72. Elektrické čerpadlo natlakovalo olej a teprve potom se roztáčel motor.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Podle nadpisu bych řekl, že přijde měna.