Dobrý den, paní Veselková. Rozhodně si tu nehraju na perfektního, což můžete odvodit z mé netrpělivosti a netolerance něčeho, jako je například ráčkující moderátor.
Vyjádření vlastního názoru, a soudě dle ostatních komentářů, i názoru většiny, snad není projevem povýšenosti. Vzhledem k tomu, že očividně sdílíte opačný názor, rád bych vás požádal o stručný výpis pozitiv, co se profesní stránky pana moderátora týče. Jeho polopedofilní image, připomínající špatné německé porno z 80. let komentovat nemusíte. Děkuji.
Ráčkování je vada řeči, kterou je možné odstranit v jakémkoliv věku. Zahoďte,. prosím, své ego a navštivte logopedické oddělení. Příběh zajímavý, tempo řeči nudně pomalé, vada řeči až nesnesitelná. Po 4 minutách video i přes zájem k tématu vypínám. Vaše vlastní soudnost je očividně nulová a Váš nadřízený, nebo kdo krucinál schválil něco takového nahrát na tuhle platformu, zaslouží za neprofesionalitu vyhazov.
Přednost chodců v praxi. Politici než to uzákonili, tak byli upozorněni, že se zvýší nehodovost. Je to vlastně levicová myšlenka - mocnější řidič v autu má dát přednost slabšímu chodci. Výsledkem jsou zabití chodci
Lidi, co "hejtujete" tenhle komentář, celkem s ním souhlasím a vysvětlím proč. Lidi jak na silnicích, tak na chodníku mají většinou myšlenky uplně někde jinde (cestou do práce přemýšlíte, co všechno ten den musíte vyřídit, co vás čeká, přehráváte si v hlavě připravy na schůzky. Cestou z práce přemýšlíte nad tím, co musíte doma, jak zabavíte děti, co jim dáte jíst, že musíte vyprat, zavolat rodičům atd). Kolem a kolem, ani jeden se na 100% nevěnuje tomu, čemu by opravdu měl. Řidič mohl být uplně stejně zamyšlený, jako chodec a tím pádem špatně vyhodnotil situaci a kde měl jednoznačně brzdit, tam jel prostě dál, protože žádnou překážku svýma očima neviděl. Chodec byl zamyšlený a když viděl, že jedno auto zastavilo, vypnul hlavu a prostě pokračoval v chůzi, místo toho, aby se rozhlédl i do druhého pruhu. Chybu udělali oba dva. Chodec měl přednost? Ano, nejspíš měl, ale nezapomínejte na jednu věc. V bojové situaci, kde proti sobě stojí chodec a rozjeté auto, vždy vítězí auto, nehledě na to, kdo je v právu. Z tohoto důvodu s předností chodců nesouhlasím (a to je téměř vždy pouštím), ale ze slušnosti a hlavně, že nevím, co je chodec za blbce a pokud mi tam vleze, zkazí to život oběma rodinám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A není to spíš o tom, co jíte celkově celý den? Hubnutí je vskutku jednoduchý proces, který je mnohem komplexnější, než večeře, nebo jíst nejpozději v 5 atd.
Představte si auto s elastickou nádrží. Máte spotřebu 5l na 100km. Pokud budete tankovat každých 10km po půl litru, vaše nádrž zůstane stejně velká. Pokud ale natankujete na každé zastávce 5,5l, pak bude vaše nádrž po ujetí 100km v objemu o 5l větší, než na startu. Pokud budete tankovat 4,5l, pak do cíle dorazíte s menší nádrží, než jste vyjeli. Stejně tak funguje i tělo. A pokud nepatříte mezi 1-2% lidí s určitou metabolickou anomálií, bude takhle fungovat i vaše tělo. Všechno co sníte a vypijete v sobě ukrývá palivo pro vaše tělo, v podobě kcal. Obecně se dá říct, že denní příjem dospělého člověka by měl být někde kolem 2000kcal/den. Že vás nebaví počítat kalorie a zapisovat? To není třeba, jenom je dobré znát, jakou +- hodnotu mají potraviny, které běžně jíte a odhad, když se podíváte na kus masa, tak poznat, zda se jedná o 100g, nebo půl kila. A hlavně tělo funguje dlouhodobě, takže z jedné čokoládové tyčinky neztloustnete uplně stejně, jako po jednom salátu nezhubnete. A asi každý tak nějak tuší, že "štangla" jelita bude mít víc, než kuřecí prsa, které budou mít víc, než okurek atd. ... A pardon, za dlouhý koment. Hezký den 🙂