Opravdu je to okýnko v papírovým pytlíku problém? Já jen, že u obálek to tak není, viz jaktridit.cz/cz/rady-a-tipy/otazky-a-odpovedi/je-nutne
Musím před vhozením do kontejneru na papír z dopisních obálek vytrhnout fóliové okénko?
Do kontejneru na papír můžete vhazovat obálky celé. Při dalším zpracování papíru v papírnách se při rozvláknění a následném několikastupňovém třídění jsou odloučeny Pokud však vyhazujete obálku s ochrannou bublinkovou fólií, tak tu je potřeba odstranit.
Ono za ty 2-3 litry jezdit V PRŮMĚRU jde, jen je potřeba při každém stání nabíjet. Na dlouhé trase přes republiku to samozřejmě bude těch zmíněných 8 litrů. Problém ale je, že v téhle kombinaci člověk, který nebude finančně motivován, což u vě+tšiny majítelů nebo uživatelů asi nehrozí, nebude nabíjení moc řešit a pojede pořád na benzín.
Docela mě zajímá, co myslíte tím myslíte, že elektromobily nejsou tak jednopznačná cesta do budoucna. Co jiného je na obzoru? LPG je ropný produkt a bez těžby a zpracování ropy se neobejde, CNG má pořád moc vysoké emise, i když nižší než benzín/diesel, syntetická paliva jsou energetický/finanční nesmysl, na vodík neexistuje infrastruktura a dnes je to z většiny podružný produkt těžby zemního plynu, kromě toho finančně nezajímavý, "zelený" vodík má ve výsledku nízkou energetickou účinnost... Co jsem vynechal?
Mně ta cenová politika přijde hodně zvláštní. Pokud automobilka platí pokuty za emise kvůli spalovacím autům, měla by ty pokuty promítnout do cen spalováků a nikoli do všech aut napříč nabídkou a mermomocí držet čisté spalováky co nejlevněji. Pak by ta cena hybridu, který ty normy jakž takž splní. nebyla tak vysoká a cena spalováků by odpovídala níkladům výrobce a pak by je nikdo nekupoval, což by zas mělo za efekt, že by automobilka ty pokuty neplatila.
To cenové srovnání není úplně fér, protože musíte zas počítat s tím, že člověk jezdí za čtvrtinu na palivu (tedy za předpokladu, že nabíjím převážně doma nočním proudem) a pak na servisu ještě za míň. Takže ten čtvrt milionový rozdíl se za dobu životnosti auta zcela jistě vrátí.
No a s těmi nabíječkami máte asi fakt smůlu, protože mně se ještě nestalo, že by byla nějaká mimo provoz. Ale využívám je minimálně, zato když už, tak na ně spoléhám, takže výpadek by mě asi dost rozhodil plány.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Díky za shrnutí pozitivní zkušenosti. Mám to podobně.
Jen poznámka k té spotřebě auta - to, co ukazuje počítač auta je spotřeba bez nabíjecích ztrát a ta je u Kony 39 kWh dle WLTP 12,9 kWh/100 km, viz Odkaz . 14,3 je tam uvedeno jako "rated" WLTP spotřeba, která je včetně nabíjecích ztrát. 14,8 se tam nikde neuvádí, ale možná je to hodnota pro výbavu s většími koly. Nicméně podle uvedených čísel u Vás vyšla spotřeba včetně nabíjecích ztrát zhruba 18,3 kWh/100 km, takže opravdu nejste pod normovanou :-)