Mám je nasazené ve firmě na třech autech. Škoda Scala, Škoda Fabia III a Škoda Fabia IV.
Se Scalou jezdím já, aktuálně je na nich najeto za 14 měsíců 50 000km.
Vzorek přední 4,5mm, zadní 6,5mm.
Po zkušenostech musím říct, že pro mírné klima jsou v zimě na mokru lepší než běžné zimáky. Na mokru jsou přímo skvělé, na sněhu jsem necítil žádnou změnu oproti běžným zimním pneu.
Co se týče léta, tak tady záleží jak člověk jezdí a co od nich čeká. Pokud jde o běžné ježdění, tak jsou dobré za všech okolností, za mokra bych řekl, že mají naopak nadstandardní přilnavost ve srovnání s běžnou produkcí "Barum, Matador". Rozhodně na milé daleko čínské produkci (Tomket, Imperial atd..)
Horší je situace pokud chcete "sportovní jízdu" za vysokých teplot. Tohle není jejich partie a rychle se "přehřejí" a řízení ztratí přesnost.
Ve stručnosti
Zima:
sníh = OK, nepocítil jsem rozdíl oproti zimákům
mokro = skvělé, lepší než zimní pneu
Léto:
déšť = skvělé
sucho (běžná jízda) = velmi dobrý výkon, jistota v zatáčkách
sucho sportovní jízda = nevhodné, příliš měkká směs
Životnost: jako zimní do 4mm tak 55 000 až 60 000km jako letní do 1,6mm tak 70 000km.
Ještě abych nezapomněl, jejich silnou stránkou je komfort. Jsou tiché a příjemné na jízdu.
Pokud nehledáte nejlepší přilnavost na suchu za vysokých teplot, tak budete spokojeni. Za všech ostatních okolností jsou nadprůměrné.
Hlavně se prosím nejdříve podívejte do zrcátka (zda-li vás někdo již nepředjíždí) a pak teprve zapněte směrová světla (pokud tedy můžete). V článku to je uvedeno opačně a bohužel to je každodenní praxe mnoha řidičů...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vlastní zkušenost:
GoodYear Vector Allseason 3. gen.
Mám je nasazené ve firmě na třech autech. Škoda Scala, Škoda Fabia III a Škoda Fabia IV.
Se Scalou jezdím já, aktuálně je na nich najeto za 14 měsíců 50 000km.
Vzorek přední 4,5mm, zadní 6,5mm.
Po zkušenostech musím říct, že pro mírné klima jsou v zimě na mokru lepší než běžné zimáky. Na mokru jsou přímo skvělé, na sněhu jsem necítil žádnou změnu oproti běžným zimním pneu.
Co se týče léta, tak tady záleží jak člověk jezdí a co od nich čeká. Pokud jde o běžné ježdění, tak jsou dobré za všech okolností, za mokra bych řekl, že mají naopak nadstandardní přilnavost ve srovnání s běžnou produkcí "Barum, Matador". Rozhodně na milé daleko čínské produkci (Tomket, Imperial atd..)
Horší je situace pokud chcete "sportovní jízdu" za vysokých teplot. Tohle není jejich partie a rychle se "přehřejí" a řízení ztratí přesnost.
Ve stručnosti
Zima:
sníh = OK, nepocítil jsem rozdíl oproti zimákům
mokro = skvělé, lepší než zimní pneu
Léto:
déšť = skvělé
sucho (běžná jízda) = velmi dobrý výkon, jistota v zatáčkách
sucho sportovní jízda = nevhodné, příliš měkká směs
Životnost: jako zimní do 4mm tak 55 000 až 60 000km jako letní do 1,6mm tak 70 000km.
Ještě abych nezapomněl, jejich silnou stránkou je komfort. Jsou tiché a příjemné na jízdu.
Pokud nehledáte nejlepší přilnavost na suchu za vysokých teplot, tak budete spokojeni. Za všech ostatních okolností jsou nadprůměrné.