Tak asi někde bude chyba, že soudruzi z Plzenského prazdroje?! Zajímavé je, že v D v Kauflandu se 12 Plzeň lahvová běžně promuje v přepočtu za 16,90 0.5l !! A to nemluvím o tom, že exportní šarže jsou uvařené z chmele a ne z granulované náhražky, jako ty co jdou k nám na pulty a do výčepů! Takže pivo z Německa je opravdu znatelně lepší! To je smutná pravda!
Ale není tak hořké jako české.
To je moc smutné, že musíte zjišťovat v televizi, jestli se máte dobře.
Já se dobře mám, nechci podporovat veksláky a banky při směně na Euro tak trávím volno v Čechách. Jen ty levné nákupy v zahraničí mám kvůli koruně dražší, než by mohly být.
Jenže ty veksláci jsou proti bance mnohokrát výhodnější. Banky jsou největší zloději, co se týče výměny peněz. Vekslák nebo Vietnamec nemá 2 Koruny z Eura😉
Taky nad tímto motorem uvažuji, levná pojistka, překvapuje mě že to dávají i do Karoka, Caddy nebo tourana, to už jsou celkem vleká auta s odporem vzduchu, tak v octávce to musí ještě být ok.
Svět motoru to rozebral a jen trochu karbonu na ventilech po 100000km. Už mám někdy dost jezdit s kráválem s naftou, toto by mohlo být pohodlné, není moc na výběr co se týká motorů.. Kamarád na emisích říkal, že to prochází bez problémů.
By mě zajímala opravitelnost tohoto motoru, jestli lze udělat těsnění pod hlavou, případně vyměnit píst, klika. Rozvody snad se měni po 10 letech nebo 250000km.
Na CZ internetu si to dost chválí. V Anglii na foréch jsem našel pár článků že se jim to zadřelo třeba při 40000km, ale v UK servisy dost zanedbávají co se týká výměn olejů nebo údržby, jelikož u nich je levnější si koupit další auto, než řešit nějaký nákladnější servis typu oprava motoru.
Tady spíš esa potřebujou tyto auta prodávat s větším nájezdem, koukám na fleety, jakmile to má přes 200000km s tímto motorem, tak cena kolem 200tisíc a auta jsou tam v inzerci několik měsíců, lidi se toho bojí. Kolega občas nadával na 1,5tsi, že mu to duní, když se vypnou dva válce, že at si koupím raději tento motor.
Jediný co bych doporučil, měnit olej hned po 15 Tkm a nekoukat na interval 30 Tkm.
Taky nad tímto motorem uvažuji, levná pojistka, překvapuje mě že to dávají i do Karoka, Caddy nebo tourana, to už jsou celkem vleká auta s odporem vzduchu, tak v octávce to musí ještě být ok.
Svět motoru to rozebral a jen trochu karbonu na ventilech po 100000km. Už mám někdy dost jezdit s kráválem s naftou, toto by mohlo být pohodlné, není moc na výběr co se týká motorů.. Kamarád na emisích říkal, že to prochází bez problémů.
By mě zajímala opravitelnost tohoto motoru, jestli lze udělat těsnění pod hlavou, případně vyměnit píst, klika. Rozvody snad se měni po 10 letech nebo 250000km.
Na CZ internetu si to dost chválí. V Anglii na foréch jsem našel pár článků že se jim to zadřelo třeba při 40000km, ale v UK servisy dost zanedbávají co se týká výměn olejů nebo údržby, jelikož u nich je levnější si koupit další auto, než řešit nějaký nákladnější servis typu oprava motoru.
Tady spíš esa potřebujou tyto auta prodávat s větším nájezdem, koukám na fleety, jakmile to má přes 200000km s tímto motorem, tak cena kolem 200tisíc a auta jsou tam v inzerci několik měsíců, lidi se toho bojí. Kolega občas nadával na 1,5tsi, že mu to duní, když se vypnou dva válce, že at si koupím raději tento motor.
Vyměnil sem 1.9 Tdi za Scalu 1.0 Tsi 85 Kw. Ani chvilku sem nelitoval. Za 5 let mám 80 tkm a zatim v pohodě. Fabii 3, 81 Kw sem prodal 2 roky starou, měla 75 tkm a taky úplně bez problémů. Průměrna potřeba 5 litrů, každý den do práce a s práce cca 160. Takže já ten motor mohu doporučit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě ste zapomněli zmínit, co napsala Máňa z Horní Dolní, když už zmiňujete vládní vlezdoprdele alkoholičku.