Piráty silnic nesnáším a pravidla porušili. Ale jestli tohle měla být názorná ukázka riskantního předjíždění, tak to se úplně nepovedlo. Tady se všichni zařadili zpátky naprosto v klidu s dostatečnou rezervou. Během roku na cestách narazím minimálně na 50 mnohem horších. A že jsou někdy přerušované a plné čáry značené naprosto nelogicky si musel snad všimnout už téměř každý řidič.
OK, takže v čem je ten háček?
Moc se mi nezamlouvá nemít peníze hned k dispozici, kdyby bylo potřeba (rekonstrukce apod.). Ale chápu, že právě o tom to je, nechat ty peníze na stáří/důchod. Pokud jde jen o státem podporované investice (už samotné snížení základu je fajn), které půjde rychle zpeněžit a peníze by byly k dispozici v řádu dnů, tak je to OK. Pokud to nechám do 60 let, zaplatím méně na daních. Pokud vyberu dříve, přinejhorším vrátím, co jsem si odečetl (navíc reálně nižší částku znehodnocenou inflací).
Takže v čem jsou ty hlavní nevýhody? Díky za komentáře.
Smutné čtení - jak článku, tak diskuse.
Ano, ten kluk měl před přechodem sesednout, rozhlédnout se, mít helmu. Ale zaplatil až příliš mnoho.
Můžete tu citovat paragrafy donekonečna, klukovi to život nevrátí. Je potřeba si uvědomit, že právě řidič je v pozici toho silnějšího, který v rukou drží v podstatě zbraň. A pokud nebude dostatečně zodpovědný, může někoho zabít. Obzvlášť když jede městem a ještě se blíží k přechodu, tak se neotáčet někam dozadu, řešit mobil, ladit rádio apod. Buďte prosím na cestách pozornější, snažte se předvídat, ať to zbytečně neodnášejí děcka, která té zodpovědnosti ještě tolik nemají. Děkuji.
Ono je to stejně jedno. I kdyby se ukazovalo každý druhý týden (což se vlastně děje), co je Babiš za gaunera, tak se vůbec nic nezmění. Vždyť je to jeho asi tak 150. kauza a stejně bude mít přes 30 %.
Stačí použít nějaký whataboutismus na Fialu, Pavla, Pekarovou a jede se dál.
Až Babiš příští volby vyhraje (a on je opravdu vyhraje), tak se zase potvrdí, že lid má takovou vládu, jakou si zaslouží. Definitivně lámu hůl nad zdejším elektorátem.
Jen takový nostalgický dovětek: Pamatujete ještě doby, kdy se u někoho neustále neřešil střet zájmů, únos syna, kolik milionů na dotacích se čerpalo neoprávněně, vydírání/nátlak přes složky, financování zámečku ve Francii apod., ale kdy se v politice řešila věcná témata typu nakolik má být daň z příjmu progresivní? To byly krásné časy :)
Ten opakující se argument o 10/20 Kč denně je dost zavádějící. Bydlet v Praze a využívat MHD opravdu téměř denně, tak to nejspíš taky neřeším. Ale je spousta lidí, kteří do Prahy dojíždí za prací a rozhodují se mezi MHD a autem. A pokud k tomu mají ještě nějaký ten den home office, tak je cena lítačky jedním z důležitých faktorů.
U mě by to v týdnu při jedné cestě do Prahy a pak zpět dělalo při nové ceně lítačky 70+70=140 Kč, a to kvůli 4 stanicím metra. Takže raději autem.
Měl jsem za to, že cílem je spíš ulevit dopravě a motivovat lidi k využívání MHD.
Nejvíc pobavil příspěvek "20 Kč denně a můžu si jezdit, jak se mi líbí sem tam" - jistě... protože běžný pracující člověk nemá nic lepšího, než si dřepnout do MHD a jen tak si vozit zadek z jednoho konce města na druhej :-D
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pokud (nebo spíše až) ji založí a do strany přivede některé známé/uznávané osobnosti, pak to šanci na úspěch má. Středopravicový volič nemá moc možností.
1 odpověď