Já bych tomu pánovi řekl, že za komunistů jsme na letních pneumatikách jezdili všichni (otec měl Š1000MB, jezdil s ním on a pak, když jsem si udělal řidičák, i já).Silnice se tenkrát nesolily a tady v Krkonoších jezdil traktor s vlekem se škvárou a na něm dva silničáři rozhazovali škváru po silnici.Takže jsme nebyli rozmazlení jako dnešní řidiči a mohu říci, že po celou dobu co byla tisícovka s ní ani jeden z nás neměl v zimě bouračku.Zkrátka se jezdilo čtyřicítkou a VŽDYCKY jsme dojeli kam jsme potřebovali.Zrovna tak neznám nikoho z mého či otcova okolí, kdo by v zimě boural.
A když to beru podle sebe, hromadu kilometrů jsem najezdil po zimních zábavách, kdy jsem odvážel různé kamarády domů a nebo slečny, s kterými jsem pak různě špásoval (nechci to napsat sprostě).
Takže je vidět, že tento režim nejenže nenaučil lidi slušnosti, ale ani je nenaučil jezdit v zimě do Krkonoš.
Miimochodem, pán se bát jet už od Jičína, já bych to i v dnešní době projel po celých Krkonoších na letních pneumatikách.Ano, nejel bych 60-80, ale čtyřicítkou bych projel všude a to mě je 70+.
A tohle mně nejvíc rozčiluje na pražských řidičích..oni vás předjedou na rovných úsecích a ještě různými posuňky ukazují, jak jste nemožný, ale na prvním kopci se zahrabou a blokují cestu nám, kteří umíme na sněhu jezdit.
Pan Hanyk zo popsal zcela reálně. Taky jsme na OT6 s vlnovkovým vzorkem jezdili 3x za rok z Brna do Krkonoš, cesty často jen pluhované nebo zledovatělé, nahoru na Mísečky jsme si s bráchou někdy museli sednout dopředu na kapotu Wartburgu, aby vyjel závěrečné stoupání, až později táta obětoval 270 Kčs a koupil řetězy Praděd. A tím skončily trampoty.
Dnes je technika někde jinde a pán zcela rozumně posoudil své řidičské zkušenosti a nechal se odtáhnout. Mohl také přespat a jet domu až druhý den po posolené silnici.
Rozumím tomu, že dnes běžní řidiči z nížin nemají kde nabrat zkušenosti s ježděním v obtížných podmínkách a ani pro to většinou není důvod. Jasně, že dnes jezdit v zimě na letňákách je zbytečné riziko a při rychlostech, hmotnostech aut a cenách pneumatik, zcela zbytečné.
Uvidíme, jak se zálohování v okolních zemích osvědčí.
U nás doma vytřídíme 100% PETek, i dalších obalů a to je často ještě několikrát použijeme. Jiným nebude bránit ani záloha, hodit PETku do příkopu.
Normální lidi třídí odpad a ostatní to budou mít přikázáno.
Z reakcí v diskuzi soudím, že spousta lidí je spíš pro druhou variantu.
Já jsem pro první. Není lepší odnést sešlápnuté PETky a plechovky do kontejnerů, než nést 10 prázdných 2L flašek do obchodu?
Co krom lenosti nebo blbosti někomu brání třídit odpad?
Mapy.cz má takové detaily v mapách (i zahraničnních), o jakých se Google mapám ani nezdá. Vycházejí z datových podkladů Open Streets Maps a jsou v mnohém vylepšené. Například na ostrově v Thajsku jsme používali jen je. Pokud vám stačí přijet do jiného státu a na nejbližší wifině stáhnout další mapu, nemusíte nic platit.
Já tu jednu pizzu za rok rád obětuji. ;-)
Milí a zděšení vesničané, když se v Brně podíváme z okna, za pěkného počasí vidíme stoupat páru z chladících věží Dukovanské elektrárny a nikdo se tu nehroutí. Úložiště radioaktivního odpadu bude mít na okolní vesnice vliv leda při stavbě, po dokončení už ne. Radioaktivní odpad se převáží v kontejnerech Castor, které jsou velmi odolné a je pramalá šance, že by z nich něco uniklo. Tak asi jen při zásahu dělem nebo pumou...
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přemýšlím, jakou zkratkou se podle autora se podle autora z „Elektrische Linie“, stala šalina ? Pravda je taková, že tento název vznikl již v době, kdy vozy táhly koně. A protože koně trousily i za chůze, tak tomu tehdy převážně německé Brno začalo říkat "Scheißlinie" a z toho vznikla "šalina".
6 odpovědí
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No, německy se to řekne elektišelinien a elektrický máme vše, takže to někdo zkrátil a počeštil na šalina. A tak se tu občas říká tomu, co teče do zásuvek doma.