Přesně tak, vyrazit. Mám s policií ČR vlastní neblahé zkušenosti, nemám čas to popisovat, ale výsledkem bylo, že když se mně pokusil bývalý soused, který mně roky pronásledoval, zřejmě zabít - na nikoho jiného, kdo by měl možnost to zkusit tak, jak to bylo, jsem nepřišla, a taky mám s lidmi celkem normální vztahy - tak už jsem policii ani neobtěžovala. Odstěhovala jsem se pryč.
Podobná a opakovaná zkušenost. V prvním kole (první útok) mi doporučili, ať to raději nechám být, aby se dotyčný nerozčílil ještě více. V druhém kole mi jiný poradil ať ho nechám zlikvidovat, že s tím nepřestane. Potřetí jsem pouze požádal o pomoc při zadržení. Začal jsem ho sledovat a jel jsem z Prahy 6 na druhou stranu Prahy. Na Praze 6 mi tehdy po telefonu sdělili, že když už z Prahy 6 přejíždím do jiné částí Prahy, že už to pod ně nespadá ą na druhé straně Prahy mi řekli, že je jim líto, ale že už vyčerpali měsíční kvótu paliva a nemají se tam jak dostat. Psal se rok 1995.
Pomož si sám, stejně ti nikdo nepomůže. Možná by to byl výstižnější nápis než Pomáhat a chránit.
Jak se může obyčejný člověk vzepřít takové zlovůli? Co dělají naši zástupci vlády? Kam až to bude muset dojít. I žák pomocné školy musí chápat kam to celé směřuje.
Jana Husa upálili za kacířství, že kázal proti církvi. Jak nadčasové. Jak se dějiny vrací. Dnes se děje to samé. V tomto případě platit výpalné za to, že můžu používat auto. A to auto nakonec bude to nejmenší.
Už jenom ten název je obludný. Na co kdo potřebuje něco takového, kromě osobního exhibování a votravování po svém okolí ?
Nevím koho majitelé těch aut otravují. Ti pravověrní mají ostatní, myslím, v celku na háku.
Exhibování? Tady to bude myslím o tom, že podle sebe soudím tebe,
A na co je potřebují? No na práci. Na těžké náklady (auta, bagry, stavební materiál), průchodnost terénem. Středně velký pick-up může mít sílu nákladního auta.
Na celé likvidaci spalovacích motorů a přechodu k elektromobilitě něco hodně smrdí a spálený benzín či nafta to není. Vždyť i sám Tavares poměrně značně usiloval o zachování spalovacích motorů a najednou " musíme být eko, musíme být green" a prosadí likvidaci toho nejlepšího co bylo to samo o sobě je divné. Automobilky se bouřili, jak je zhola nemožné v tak krátké době přejít na výrobu elektromobilů, že není dostatečná výroba potřebných komponentů,nejsou suroviny a najednou blik a všechny vesele chrlí elektromobili a předhání se kdo má lepší dojezd, výkon,rychlost nabíjení a snad i který z těch šuntů dřív shoří. Absolutně bez problémů najednou všichni komponenty mají, mají vývoj,suroviny, dodavatele. Já myslím, že za tím vším bude hodně silná lobby a že celý přechod byl plánovaný už mnohem dříve. Podle mého názoru to celé vzniklo postupným poklesem prodejů běžných aut střední třídy, lidi jezdí v tom co mají a nová auta nechtějí,ale automobilky vyrábět musí celé automotive po světě zaměstnává milióny lidí nemůžou přestat nebo zkrachovat šel by tím do háje celý systém, celá světová ekonomika by se zhroutila. Tak uděláme plán my ty auta zakážeme a donutíme lidi si koupit jiná elektrická a třeba za deset let zase zakážeme ty a budou si muset koupit vodíková. Zní to logicky že a hlavně to vysvětluje změny v postojích lidí jako je Tavares.
O Tavaresovi jsem četl v jednom týdnu článek. A za 14 dní další. Gůůůglil jsem, jestli náhodou není ještě nějaký jiný Tavares. Něco se stalo a jeho zlomili
To si myslím já.
Je vidět, že nemáte vlastni zkušenost. Maloobjemovy motor s turbem se nikdy nemůže vyrovnat velkoobjemovému atmosférickému. I když mají stejný výkon. Maximální výkony budou stejné, ale v nižších otáčkách je ten prcek s turbem bidny.
Toahle povídání znám už od lidí co ohrnovali nosy nad prvními 1,2 TSI nebo třebas nad PurTech motory 1200 ccm od Peugeotu, které měli nádherný zátah už od 1250 otáček a výkon 130 koní. Na stovce pod deset vteřin a auto jako je P5008 co veze 7 lidí se dalo vodit za 5,8-6,5 lzr na sto.
Kolik lidí přijelo se auty s velkými objemy, nejdříve ohrnovali nos, pak se svezli a složili tomu motoru poklonu.
Pan Velička má pravdu. Víte jaký je rozdíl mezi přeplňovaným a atmosferickym motorem? Víte jak pracuje 3,4,6 nebo osmiválec?
Víte jakou mají životnost a cenu baterie do elektromobilů? Elektromobil z bazaru je výkup šrotu
Nebudete věřit, ąle vím. V roce 1981 jsem se začal učit automechanikem. Deset let jsem dělal vedoucího autobazaru. Vlastnil jsem před padesát aut. Od Trabanta s dvěma válci po BMW 7, Mazdu 323F, Hyundai Genesis nebo dvojkovou Toyotu Supru se šesti válci.
A ano mám jasnou představu o životnosti a ceně baterie u EV vozů. V roce 2010 jsem prodával byť jen skůtry české firmy Akumuto, jejímž majitelům velice děkuji za uvedení do problematiky EV vozidel. První ojeté EV byl v roce 2015 Peugeot iON a pak pár novýcah EV a ‘ybridů od Peugeotu.
Výkon se z toho dostane, ale jak se auto trochu zatíží, je to bída s tím jezdit. V těch 1,0 TSI koncern je cítit každé kilo navíc
Jezdím s litrovým Rapidem třetím rokem - firemní auto. Ani naložený není lenivý. Jde pěkně za plynem a dlouhodobá spotřeba je mezi 5,1-5,5 ltr. Většina město. Něco ∂álnice.
Mohl by jste mi upřesnit ty důvody které budou kupující motivovat ke koupi elektrických ojetin. Možná tak u ojetin do pěti let, životnost baterie je 8 až 15 let ale kapacita v čase klesá. Někteří výrobci dávají záruku na baterii 8 až 10 let . Ta ale podle obchodního práva je při koupi z druhé ruky špatně vymahatelná.
Bude to nižší cena než u nových vozů. Ta myslím bude v příštích pár letech značně volatilní. Tedy bude i šance dobře a levně nakoupit.
Baterie bych se nebál. Ani spalovací motor nemá ve 150-200.000 km stejné parametry (výkon a spotřeba) jako motor nový.
Stav baterie je přesně změřitelný.
Baterie se nikdy nevyměňuje celá, ale jen po článcích, které se pravidelně balancují.
Ceny baterií se stále snižují.
Jestliže výrobci dávají na baterii 8-10 let, pak je to zajímavá informace. Kolik dávají záruku na motor výrobci spalovacích motorů? 2, někdo 3 a pak je tu paár s 5 a 7 lety, ąle většina je limitována 150 tis. km, max. pak 200 tis. km. A ano vím, Toyota dává na PSA auta záruku 1 MIO km. Ale to je spíše marketing.
EV v autobazaru se koupit dá. Je k tomu potřeba základní technické vybavení a vyškolená osoba. Takový nákup pak může být více na jistotu než u spalovacího motoru. A ne nejsem popularizátor EV vozů. Jen jsem schopen je akceptovat. A kdyby nám je tolik nenutili a měli lepší cenu, pak kdo ví. Pro manželku co jezdí tam a zpátky denně 15 km by to byla lepší volba než aktuální diesel.
A to vepřo knedlo zapít dvanáctistupňovými pivy ve vztahu k tělesné hmotnosti, adekvátně i počet knedlíků:
A hned by se to protřídilo. Na ženy by se vztahovala kategorie "do 70 kg".
Když jsem byl malej kluk +10 a máma udělala rajskou, tak málo kdy jsem skončil pod 15 knedlíky. Rekord a to byl už hec, jsem ani ne za dvě hodinky právě k rajské slupnul celé dvě šišky. A to jsem měl sotva 140 centimetrů.
Dneska už knedlíky moc nejím. Byl bych tlustej jak prase.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Tak to asi bude na osobní zodpovědnost a úhradu nákladů a pokut pro toho, kdo podepsal něco co asi neměl.