Když pominu chybu hned na začátku článku, kdy se v daném kontextu slovo ZÁCHRANOU píše s 1 N, nikoli se dvěma, chci se zastat motoru 1,9 TDI s rotačním čerpadlem. Spotřeba fantastická, při běžné péči vynikající životnost. Novináři píší většinou to, co jim na předváděcích akcích podsune výrobce. Příkladem třeba u VW je svého času dokola opakované tvrzení o "nekultivovanosti" chodu 2.0 TDI PD. Faktem je, že PD vstřikování je výrobně nákladnější a common rail, když konečně dosáhl stejných vstřikovacích tlaků, vychází výrobně přijatelněji. Čili automobilka to musela stravitelně komunikovat, to je celé. Novináři zatracované 2.0 TDI kód BKD, 103kW - mám na tom najeto 500.000km, už mám druhou převodovku, tahám vlek, ale motor ok. Měním olej po 15.000km, k tomu vzduchový fittr a palivový po 30.000km. Žádné proměnné prodloužené intervaly, zdravý rozum a to, co se o péči o auta (zvláště diesely! ) učilo dřív!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Respekt, velké uznání, pánové! Každý by se takhle nezachoval. Jinak, co se týče důchodců za volantem: v USA jezdí starouskove a do auta si tahají kyslíkovou bombu s hadičkou pod nosem.Ti, co budeme mít to štěstí, že zestárneme, budeme chtít třeba jednou také řídit. Pamatujme na to, než řízení důchodců šmahem odsoudime.
1 odpověď