Dobrý postřeh. Mě by také zajímalo, co tramvaj bez řidiče bude dělat, když bude potřeba ručně přehodit výhybku. I kdyby tato tramvaj byla na trase s jen rádiově řízenými výhybkami, včetně obratišť, co ten automat zmůže se zablokovanou výhybkou?
Nebo třeba vlivem neprůjezdnosti cesty, když prošvihne světla na křivovatce v místech, kde je potřeba, aby řidič vyšel ven a ručně znovu zařadil tramvaj do automatického řízením křižovatky.
Toto všechno zautomatizovat nebude jen otázka vývoje samotné autonomní tramvaje ale i zásadní překopání tram infrastruktury ve většině měst.
Bude tam umělý člověk a ten půjde přehodit výhybku....
Myslím, že ne. Prostě se zase pomalu narovná trh a za služby si investor připlatí, jinak je pro něj nikdo neposkytne. Ten trh tady zničili jako levná síla právě Ukrajinci.
Jestli nejsou lidi,tak nejsou!Na př.restaurace zavřou,protože mytí nádobí bude dražší,než kuchař.Jídlo bude běžně za 500 a víc.Kdo si ho dá?
Ano doba hlupáků,kteří bohožel sedí i na nejvyšších místech!
Vzpomeňme tech kritiků jádra,na př. "Jihočeské matky",které sbíraly podpisy proti dokončení Temelína = to bylo v 90tých letech.Rakušáci jak protestovali proti Temelínu! Kroky Merkelové za uzavření něměckých bloků!Postoj EU proti rozšiřování jádra! A teprve nyní,když všem "teče do bot",přicházejí k rozumu a za superdrahé peníze se budou atomky stavět !
A zaplatíme to zase my všichni,kteří jsme ty hlupáky museli poslouchat!
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nevím proč stavět nějaký okruh, když v době plánované dostavby už prakticky žádné použitelné automobily nebudou existovat, nebo pro jejich provoz nebude dostatek energie.
Koňské povozy a volské potahy takové cesty moc nevyužijí.🙂.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty to nevíš,ale ostatní ano ...
1 odpověď