Chápu to dobře - jako Afgánec si zajedu do Německa krást, ubližovat na zdraví, znásilňovat a pak mi zato Němci dají 1000Éček a zaplatí letenku zpět domů, kde mě hned pustí na svobodu a budu u kámošů za "borca"? Tak to lze očekávat, že se tento způsob turistiky bude jen a jen rozšiřovat..
Kontrolní otázka: co se stane, pokud se jen zlomku podobných činů dopustím já?
Se radši ani neptejte...
Čeština se stále vyvíjí a věci, které byly před padesáti lety tabu, jsou už normální nebo aspoň tolerované. Tento vývoj zastavit nejde. A stejně mám češtinu rád. Tak kdo chce přechylovat, ať to klidně dělá, mě tím nevytočí. Já přechylovat nebudu, myslím si, že tímto směrem se vývoj našeho jazyka ubírá.
Já jako vedoucí bych také neodletěla. Jednou jsem ho dostala na starost, tak vše špatné sdílet s ním. // Jinak po přistání doma bez mého dítěte, by vedoucí dostal pěstí ( nebo víc). V letadle už další děti nepotřebují pomoc. Vymlouvat na další děti by se nemohl.
Vedoucí je vždy zodpovědný za celou skupinu až do vyzvednutí rodiči. Takže správný postup by byl, kdyby vystoupili všichni a pak aerolinky žalovali. Jenže nikdo z ostatních by právně neměl nárok na náhradní let. Celé od začátku to bylo špatně právně ošetřené. Teda dobře právně ošetřené pro aerolinky, kterým se nic nestane a zákazníci s nimi budou létat dál. Je to ale věc lidí, pokud by po takové události měli špatnou pověst a prázdná letadla, rozmysleli by si to.
Vždy, kdy se něco stane . trvá to zhruba 10 dní , než se tihle lidé začnou projevovat před kamerou(Lukášenko ,u nás Zeman ,Babiš,pripad Vrbětice) Pokaždé čekají až jim přátelé z Kremlu pošlou nějaké noty.Ale vždy jsou to lži nebo upravená pravda(proto to trvá celkem dlouho , protože vytvořit nějaký rozumný příběh zabere nějaký čas.
Vytvořit "nějaký rozumný" příběh na určitá témata je nemožné... Spokojí se obvykle s tím, že vytvoří "nějaký" příběh...
V článku je doslova toto:
"Během našeho natáčení stihla souprava zabrzdit z rychlosti 80 kilometrů za hodinu „na nulu“ během 22 vteřin. Nutno však podotknout, že souprava byla prázdná."
Vzhledem k tomu, že 80km/h je lehce přes 22m/s, tak s odkazem na tvrzení o brzdné dráze pod 100m trvá brzdění necelých 6 sekund v závislosti na průběhu zrychlení, které nemusí být konstantní.
Za těch předcházejících 16 sekund tak souprava ujede 16*22=350+ metrů. Od stisku tlačítka tak urazí celkem cca 450 metrů.
Z toho plyne, že pokud je souprava blíž než 450 metrů od začátku nástupiště,osobě spadlé do kolejiště na jeho začátku to tlačítko nemůže pomoct.
Ledaže by při té jejich zkoušce bylo ve hře něco, co do toho hodilo vidle a učinila to při soupravě již se blížící ke stanici úplně zbytečným a prakticky nefunkčním.
A nebo je něco hodně blbě s tím článkem.
Z toho videa je totiž evidentní, že nebrzdí s plnou účinností brzd, při rychlosti cca 26km/h brzdit přestane a pokračuje v jízdě, a z časových razítek není poznat vůbec nic relevantního.
Děkuji. Vážím si Vás jako člověka, který jen neplká blbiny, ale umí svůj názor podpořit třeba výpočtem nebo jinými skutečnostmi. Jen opravím, z 80 na 0 na 100 metrech by to bylo 8 sekund, 6 sekund by to bylo ze 120. Byl by to ale ještě větší masakr. V článku pochopitelně spousta relevantních informací chybí, jelikož byl adresován laické veřejnosti, kterou ani nenapadne něco počítat. I to, za jak dlouho začne souprava brzdit po zmáčknutí tlačítka, jak postupně nabíhá brzdný účinek atd. Souprava nemůže začít brzdit naplno najednou, jelikož by došlo ke spoustě vážných zranění uvnitř, včetně fíry, který by s tím taky nepočítal a přinejmenším by obtiskl nos na sklo. To, že po zmáčknutí tlačítka by rozjetá plná souprava ještě ujela min. kolem půl kilometru, je jasné každému, kdo ví, o čem je řeč. V tomto konkrétním případě ale byl čas tlačítko stisknout, jelikož souprava ještě stála v předchozí stanici, ale upřímně, koho napadne běžet na kraj nástupiště a hledat tlačítko, o kterém ani neví, že existuje...
To by mě schválně zajímalo, jestli se soudruh redachtór vůbec zkusil zamyslet nad vztahem toho výroku o brzdění"...z 80km/h na nulu za 22 sekund...", jaké by z toho vyšlo zrychlení, a jak je to v souladu s tím tvrzením, že v tom případě na zastavení stačí dráha 100m.
Jestli si za tím stojí, tak musel bumbat strašný věci. Tipuju kapalinu do ostřikovače nebo červený glykol do chladiče.
Prosím, prozraďte mi výsledky a postup Vašich výpočtů... Zohledněte, prosím, že v článku je doba zastavení od chvíle zmáčknutí tlačítka, nikoli od chvíle, kdy souprava začala doopravdy brzdit... A brzdná dráha zase od toho druhého okamžiku...
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Vzhledem k tomu, ze v Nemecku je Dacie Sandero nejprodavanejsi auto ve sve kategorii, tak s tou kvalitou a vybavou to nebude tak hrozne, jak rikaji Cesi.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je sice pravda, ale v D je průměrné stáří vozů také jinde. Pokud ho budete provozovat 5 let, stačí Vám to. Pokud chcete něco, co vydrží déle a také něco najezdí, vyberte si jiný vůz. Říkám to z vlastní zkušenosti.
1 odpověď