Důsledek ekonomického paskvilu zavedeného Klausem ,dosud za to nepopohnaným k odpovědnosti.Tim je nesmyslná liberalizace cen a z toho plynoucí zdražování na astronomické ceny a zrušení stanovování cen státem.
Další smutný fakt je že žádná z následujících vlád po Klausově tento jeho ekonomický hřích nebyla ochotna dodnes řešit.
Škoda 706 RTO a Karosa Š 11 - autobusy mého dětství a studentských let.Já s RTO nejdále z Ústí nad Labem u Dukelského památníku a s ŠD 11 v Mangalii v Rumunsku.
Tehdy jsem s RTO jezdil i ve vlečných vozech Jelcz PO 1E k nim shodnými nebo i staršími Karosa B 40, vzpomínka jak to tam skákalo, prášilo v létě a v zimě zas teplota totožná s venkovní
Myslím že určitě ano,dnes se dá s pomocí PC programu se dá konstrukce upravit splňující i nejpřísnější normy.A pokud zde tvrdí zlí jazykové že je jízda nebezpečná otázka je o kolik je bezpečnější jizda na motocyklu,kole, koloběžce v provozu.
Není pochyb o tom že je nejlepší elektrický pohon v něm uplatnit,od toho bych odvodil i nazev Elorex,Elorik,Elik,Eláč,Elkar a jiné dle fantazie příznivců.
Pokud by bylo dostatek míst v azylových domech, tak by bezdomovectví ubylo. Ne všichni lidé se stali dobrovolně bezdomovci, a proto by uvítali zajištěnou střechu nad hlavou.
Moc se mi líbí Váš příspěvek.95 procent bezdomovců jsou oběti exekutorů,pro pár korun dluhu seberou střechu nad hlavou.
Na Ukrajině a i v Rusku, Bělorusku platí že exekutor coby zaměstnanec soudu nesmí zabavit nemovitost určenou k trvalému bydlení,tzn.byt, dům v osobním vlastnictví ne ,garáž nebo chatu ano.
U nás je další problém předražené nájmy již po roce 1991 Klausem.
Zde by pomohlo zákonnou normou zastropovat,stanovit výši nájmů státem, obecní závaznou vyhláškou a výše uvedené opatření shodné jako v UA,RU.
V těchto zemích také plati že pokud si vezme někdo úvěr na pořízení vlastního bydlení, stává se až do úplného zaplacení dotčená nemovitost majetkem poskytovatele úvěru, který v případě nesplnění závazných podmínek může s ní volně nakládat
Nevolil jsem a nefandim Pekarové a mám také spoustu výhrad.
Je v článku psáno že preferuje své a stranické zájmy ve své funkci, což je nepřípustné.
Proč se taková kritika nepsala v devadesátých letech na Václava Klause, který dělal tehdy horší škody,ty od Pekarové jsou proti Klausovým v době Klausiády zlomky mikronu.
Když dnes mnohá média Pekarovou kritizují,tak proč v 90th média v jednotném šiku vzdávala hold a řitní alpinismus Klausovi?
Vánoční svátky mají svoji atmosféru, to ale nemění nic na skutečnosti, že peníze kvapem zcela ztrácí svoji cenu a k inflaci přispívají výškou pronájmu stánků i organizace jako je Statutární město Brno. Dát si bramborák za 200 Kč, když v něm je hodnota suroviny za 10 Kč? To každý nedá. Ale dám jiný příklad. Byl jsem si tento týden v bývalé předělané fabrice v Brně na Václavské zahrát stolní tenis. Kdo zná Brno tak ví, že Václavská ulice není bezprostřední centrum Brna. Hrál jsem jej dvě hodiny a 10 minut a zaplatil jsem za parkování 240 Kč, to je za každou započatou hodinu 80 Kč.
Ty předražené ceny je důsledek Klausova ekonomického paskvilu liberalizace cen, který dal prostor ke šmelině, která se tam děje
Čekám, jak se tu seběhne opět armáda staromilců, jak dříve bylo vše levnější, kvalitnější. Jediné, co dám za pravdu je to, že auta byla více nápaditá, každý si našel to své, od motorů až přes velikost a samotný vzhled. Ale tím to končí, zbytek jsou jen krásné vzpomínky z mládí. Problémy s korozí již rok od nákupu, kvalita u běžných aut velmi nevalná, tam kde kvalita byla (BMW, Mercedes apod) tak cena naprosto nereálná. Výbava nula nula nic, alespoň přední okýnka v proudu byly jen zbožným přáním. Dnes i když si koupíte KIU Ceed za průměrných 10 hrubých platů, máte vše co potřebujete a servis prakticky neřešíte dlouhých X let. Bezpečnost i v základní výbavě, i malé motory najedou stovky tisíc km, rychlé dostávání nových technologií do automobilů. Taky rád zavzpomínám, ale je potřeba se na věc podívat s nadhledem.
Ještě dodám že oněch 80 tisíc za mrňavý vrak bylo tedy jako dneska za 400 tisíc a to je dnes na krásnou luxusní,a i zánovní ojetinu.Kolega z práce má pěkný Mercedes W220/S350 z roku 2004 a koupil jej v renomovaném autobazaru za 95 tisíc.
Meďák byl s nájezdem 138 tisíc km, zachovalý po duchodcich.
Kolega v práci auto představil a pochlubil se i účtenkou.
Čekám, jak se tu seběhne opět armáda staromilců, jak dříve bylo vše levnější, kvalitnější. Jediné, co dám za pravdu je to, že auta byla více nápaditá, každý si našel to své, od motorů až přes velikost a samotný vzhled. Ale tím to končí, zbytek jsou jen krásné vzpomínky z mládí. Problémy s korozí již rok od nákupu, kvalita u běžných aut velmi nevalná, tam kde kvalita byla (BMW, Mercedes apod) tak cena naprosto nereálná. Výbava nula nula nic, alespoň přední okýnka v proudu byly jen zbožným přáním. Dnes i když si koupíte KIU Ceed za průměrných 10 hrubých platů, máte vše co potřebujete a servis prakticky neřešíte dlouhých X let. Bezpečnost i v základní výbavě, i malé motory najedou stovky tisíc km, rychlé dostávání nových technologií do automobilů. Taky rád zavzpomínám, ale je potřeba se na věc podívat s nadhledem.
Moc se mi líbí Váš příspěvek a plně Vám dávám za pravdu.
Je zajímavé že když jsou dnes auta poměrově levnější než roku 1994, zajímalo by mě proč tehdy musela být tak předražená,a to i u ojetin dovezených jako šrot z ciziny mnohými občany s ne stoprocentní pověstí, např.světskými,aj.
Hlavní je že ta politická z.ůda
Klaus tehdy toto předražování umožnil a rád bych se dozvěděl proč.
Kamarádka moji sestřenice měla často nemocné děti, bydlení na menší vesnici ji nutilo vlastnit automobil.
Sehnala za 80 tisic malý Ford Fiesta přivezeny z Německa jako vrak oněmi skupinkami občanů nedosahujicich 100 procent.Rozpadal se už při převzetí, zajímavé by bylo zjištění za kolik byl v cizině jimi zakoupen.
Proč i toto Klaus umožnil?
Škoda Felicie, edice "trumf". První tehdy (alespoň pokud pamatuji) auto, které mělo čalounění dveří až k oknu. Krásně topilo. Koupil jsem si jej a hned první noc na parkovišti mi ukradli poklice a anténu 🙂. Ale jinak to bylo na tehdejší dobu povedené auto a vzpomínám na něj rád. Nekomplikované, užitečné, hezké, na tehdejší dobu pohodlné...povedlo se...
Kdyby feldu vyráběli už od roku 1988 místo Favorita,tak by už uspěla Škodovka lépe na trhu a předčila by v mnohém zahraniční konkurenci
Takovou pokutu zaplatí jenom trouba. Kdyby mě chtěl dát fízl pokutu za nesprávné použití výstražných světel Tak to nechám poslat do správního řízení a moc bych chtěl vidět jak by moje počínání dokázal. Myslím že v tomhle případě by z mé strany stačilo kdybych u správního řízení nevypovídal a čeká na předložené důkazy. Myslím že žádný policajt by to tam ani neposlal. Ale samozřejmě je mi jasné že na našich silnicích jezdí hromada troubu kteří se dobrovolně přiznají se platí pokutu a ještě za to fízlovi poděkuji že je okradl peníze Naštěstí mezi ně nepatřím
Mám plno známých u policie a sami toto opatření odsuzují.
To se prý Kupka s Rakušanem chtěli blýsknout ,ja zase z lidí tahat peníze.Nakolik je to pravda,ti známí mi to řekli ve volnu v hospůdce u pivečka
Matka co dala dite do popelnice dostane mozna dozivoti a tenhle zmetek dvakrat za brutalni napadeni, ktera mobou byt brana jako pokus o vrazdu, podminku. Navic byl ozraly a to berou u soudu jako polehcujici okolnost. By jeden blil!
Je vidět komu justice lobuje.A postihy soudců za špatný rozsudek? Dělník když vyrobí zmetek podle zak.prace mu za něj nepřísluší mzda,ma krácené prémie.
Já netvrdím, že exekutorská praxe u nás je v pořádku. Tvrdím, že se nemá jezdit na černo a platit účty. To snad v pořádku jest, nebo podle vás ne? Kde mám já brát na dovolenou na Mauritiu? Nemám na ni, tak tam nejedu. Kdyby si dali denně o dvě piva míň, mají na jízdenku. Co je v Ostravě, je jenom v Ostravě a je to na každém dopravním podniku, jak si to vyřeší. To jest - nelze to nařídit zákonem. Takže tohle vláda udělat nemůže, neb se v devadesáti devíti procentech jedná o soukromé subjekty a tam nemá vláda právo ovlivňovat cenotvorbu. Stačí?
Nestačí, sám jste odhalil tem největší kámen úrazu a to že stát nemůže ovlivnit cenotvorbu.
To je co tady před 34 lety zavedl nehorší politik u nás od roku 1918 Václav Klaus s tou jeho slavnou ale zničující liberalizaci cen a kam to tehdy došlo víme.
Astronomické ceny, stokrát horší než dnes,dalo u nás mnohým subjektům možnost přímo zneužívat situace na trhu a to už není zdravý kapitalismus ale šmelina jak hrom.A když stát stanoví soukromým subjektům procenta pro sazbu DPH, odvodů SZ a ZP,tak proč by nemohl stanovit i ceny.
Kdo není schopen platit povinné daně a odvody tak je mu řečeno tak ať živnost zabalí.A to samé u cen,a začít například u našeho energetického gigantu.
Nejenom pan Babiš ve svém úspěšném byznysu,ale i kdysi pan Baťa se řídili heslem Čím budu levněji a levněji prodávat, tím vydělám nejvíce
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Protože jim to Rastapo trpí a raději se zabývá úplně jinými věcmi.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Máte pravdu,nekdo Vás tam přepadne a oni si toho nevšimnou.
Jo kdyby někdo vztáhl ruku např.na exekutorskou zrůdu,tak tam bude celé komando rychle, že?