Čekám, jak se tu seběhne opět armáda staromilců, jak dříve bylo vše levnější, kvalitnější. Jediné, co dám za pravdu je to, že auta byla více nápaditá, každý si našel to své, od motorů až přes velikost a samotný vzhled. Ale tím to končí, zbytek jsou jen krásné vzpomínky z mládí. Problémy s korozí již rok od nákupu, kvalita u běžných aut velmi nevalná, tam kde kvalita byla (BMW, Mercedes apod) tak cena naprosto nereálná. Výbava nula nula nic, alespoň přední okýnka v proudu byly jen zbožným přáním. Dnes i když si koupíte KIU Ceed za průměrných 10 hrubých platů, máte vše co potřebujete a servis prakticky neřešíte dlouhých X let. Bezpečnost i v základní výbavě, i malé motory najedou stovky tisíc km, rychlé dostávání nových technologií do automobilů. Taky rád zavzpomínám, ale je potřeba se na věc podívat s nadhledem.
Moc se mi líbí Váš příspěvek a plně Vám dávám za pravdu.
Je zajímavé že když jsou dnes auta poměrově levnější než roku 1994, zajímalo by mě proč tehdy musela být tak předražená,a to i u ojetin dovezených jako šrot z ciziny mnohými občany s ne stoprocentní pověstí, např.světskými,aj.
Hlavní je že ta politická z.ůda
Klaus tehdy toto předražování umožnil a rád bych se dozvěděl proč.
Kamarádka moji sestřenice měla často nemocné děti, bydlení na menší vesnici ji nutilo vlastnit automobil.
Sehnala za 80 tisic malý Ford Fiesta přivezeny z Německa jako vrak oněmi skupinkami občanů nedosahujicich 100 procent.Rozpadal se už při převzetí, zajímavé by bylo zjištění za kolik byl v cizině jimi zakoupen.
Proč i toto Klaus umožnil?
Škoda Felicie, edice "trumf". První tehdy (alespoň pokud pamatuji) auto, které mělo čalounění dveří až k oknu. Krásně topilo. Koupil jsem si jej a hned první noc na parkovišti mi ukradli poklice a anténu 🙂. Ale jinak to bylo na tehdejší dobu povedené auto a vzpomínám na něj rád. Nekomplikované, užitečné, hezké, na tehdejší dobu pohodlné...povedlo se...
Kdyby feldu vyráběli už od roku 1988 místo Favorita,tak by už uspěla Škodovka lépe na trhu a předčila by v mnohém zahraniční konkurenci
Takovou pokutu zaplatí jenom trouba. Kdyby mě chtěl dát fízl pokutu za nesprávné použití výstražných světel Tak to nechám poslat do správního řízení a moc bych chtěl vidět jak by moje počínání dokázal. Myslím že v tomhle případě by z mé strany stačilo kdybych u správního řízení nevypovídal a čeká na předložené důkazy. Myslím že žádný policajt by to tam ani neposlal. Ale samozřejmě je mi jasné že na našich silnicích jezdí hromada troubu kteří se dobrovolně přiznají se platí pokutu a ještě za to fízlovi poděkuji že je okradl peníze Naštěstí mezi ně nepatřím
Mám plno známých u policie a sami toto opatření odsuzují.
To se prý Kupka s Rakušanem chtěli blýsknout ,ja zase z lidí tahat peníze.Nakolik je to pravda,ti známí mi to řekli ve volnu v hospůdce u pivečka
Matka co dala dite do popelnice dostane mozna dozivoti a tenhle zmetek dvakrat za brutalni napadeni, ktera mobou byt brana jako pokus o vrazdu, podminku. Navic byl ozraly a to berou u soudu jako polehcujici okolnost. By jeden blil!
Je vidět komu justice lobuje.A postihy soudců za špatný rozsudek? Dělník když vyrobí zmetek podle zak.prace mu za něj nepřísluší mzda,ma krácené prémie.
Já netvrdím, že exekutorská praxe u nás je v pořádku. Tvrdím, že se nemá jezdit na černo a platit účty. To snad v pořádku jest, nebo podle vás ne? Kde mám já brát na dovolenou na Mauritiu? Nemám na ni, tak tam nejedu. Kdyby si dali denně o dvě piva míň, mají na jízdenku. Co je v Ostravě, je jenom v Ostravě a je to na každém dopravním podniku, jak si to vyřeší. To jest - nelze to nařídit zákonem. Takže tohle vláda udělat nemůže, neb se v devadesáti devíti procentech jedná o soukromé subjekty a tam nemá vláda právo ovlivňovat cenotvorbu. Stačí?
Nestačí, sám jste odhalil tem největší kámen úrazu a to že stát nemůže ovlivnit cenotvorbu.
To je co tady před 34 lety zavedl nehorší politik u nás od roku 1918 Václav Klaus s tou jeho slavnou ale zničující liberalizaci cen a kam to tehdy došlo víme.
Astronomické ceny, stokrát horší než dnes,dalo u nás mnohým subjektům možnost přímo zneužívat situace na trhu a to už není zdravý kapitalismus ale šmelina jak hrom.A když stát stanoví soukromým subjektům procenta pro sazbu DPH, odvodů SZ a ZP,tak proč by nemohl stanovit i ceny.
Kdo není schopen platit povinné daně a odvody tak je mu řečeno tak ať živnost zabalí.A to samé u cen,a začít například u našeho energetického gigantu.
Nejenom pan Babiš ve svém úspěšném byznysu,ale i kdysi pan Baťa se řídili heslem Čím budu levněji a levněji prodávat, tím vydělám nejvíce
Ovšem je otázka, kdo vás nutil dejme tomu jezdit na černo a pak nezaplatit pokutu? To u vás stáli s namířenou zbraní a řvali na vás: Nic neplať, nebo tě zabijeme? není to náhodou tak, že ti exekutoři nastoupili v případě, že jste pokutu přes opakovanou výzvu neuhradil a nijak nekomunikoval? Čili kvůli lidské pitomosti a bohorovnosti? Což prosím, nehájím ty exekutory, ale tak blbý příklad prostě k tomu svádí...
Pane znám lidí co ještě před rokem 2000 jeli na černo,chytili je a částku vymáhal soudní vykonavatel a náklady exekuce byly 400'-Kč jako pevná taxa.
Na Ukrajině a v Rusku exekutor je zaměstnanec soudu a tam náklady exekuce nesmí přesáhnout 30 procent výše vymáhané částky a nesmí být zabavena nemovitost určená k trvalému bydlení.
A u těch jízd načerno:
Kde na to mají lidé stále brát, když se to zdražuje i navzdory klesajícím cenám nafty a elektřiny?
V Ostravě mají občané evidování řádně na Úřadu práce jízdné MHD zdarma.Jde to tam, může to jít i jinde
Takže fatální úspěch? Volil jsem ODS, ale její výsledek v KV kraji je fakt zásadní zklamání. Že voliči chtějí zpátky pandemické chaotiky z ANO je zarážející. Tady prostě vláda neumí komunikovat svoje kroky, což je smutné. Provází naši zemi těžkým obdobím, ne vše může ovlivnit, opozice se jí snaží připsat vše špatné a bohužel mnohé věci jsou směrem k voličům nedostatečně komunikováno. Pak to takto dopadá...nevýhrou, jak by řekl otec zakladatel ODS.
Otec zakladatel Kl.us by mel zpytovati svědomí a uz se poohlížet po nějakém tom penálu.Tam si nechť vezme to pero z Chile,to i to druhé do penálu patří!
Neúspěch to s ohledem na situaci není (a jen blb ignorující fakta může tvrdit opak) úspěch ale taky ne. Chybou bylo, že se tříštily síly. SPOLU mělo postavit jednotnou kandidátku všude a to rovnou i se Starosty. Takhle se jen oslabili, speciálně do Senátu to byla velká chyba kandidovat zvlášť. Bylo jasné, že dezolátní ANO vyluxovalo levici a dezoláty, takže když zbytek kandiduje samostatně, jen tím ANO nahrává.
Je to každopádně velké ponaučení do hlavních sněmovních voleb. Tam navíc bude účast vyšší, takže úspěch ANO bude nižší. Současně však musí stávající vládní koalice kandidovat jako jeden celek, nesmí tříští síly, musí kandidovat všichni spolu, zahodit nějaké osobní ambice a zachránit tuhle republiku před další destrukcí ANOfertem, kdy jakkoliv současná vláda dělá velké chyby, ve srovnání se zmatkáři, zloději a podvodníky z ANO, je zlatá. Navíc to, že kandidují jako koalice několika stran znamená. že se hlídají a nemůže krást a podvádět nikdo. Vládnou otevřeně s kompromisy. Ne že jedna strana zhasne a krade jak chce, což chce dělat ANO.
Takže Fiala má velkou šanci pokračovat, ale musí sjednotit všechny demokratické rozumné strany a voliče, tedy ODS, TOP, KDU, Starosty, (případně Piráty, ale jejich jediná naděje je, že rychle opraví digitalizaci a předvedou v praxi funkční digitální státní správu, nic jiného je nezachrání a nic jiného od nich nikdo nechce). Prostě žádná koalice stran, ale společná kandidátka. To je jediná šance, že hlasy slušných lidí nepropadnou a nenahraje se ANO, které z ČR udělá mafiánský stát ala russko a spálí zbytky budoucnosti a šancí ČR.
A nějaký MUDr.Vám řekl co?
Vypadá to, že únava z demokracie, nostalgie po minulém režimu, kdy byli lidé voděni za ručičku a nemuseli nést odpovědnost za své životy, Babišova permanentně dehonestační kampaň ,,Ant Fiiala" založená na nenávisti a neustálé přesvědčování, jak se máme špatně a k tomu ruská hybridní válka s proruskými dezinformačními a konspiračními weby, ze kterých čerpají proruští kolaboranti, nese pro celou naši zemi své hořké ovoce a nutí lidi volit populisty a falešné spasitele s komunistickou minulostí, s autoritářskými ambicemi...No co, přežili jsme Habsburka i komunistu, přežijeme i ty prospěcháře z ANO v krajích. Naštěstí existují věci, které ani síla ANO nedokáže zvrátit. Máme nižší schodek než plánovalo ANO v případě vítězství v parlamentních volbách, zvládli jsme uprchlickou vlnu po napadení Ukrajiny, nejsme už závislí na ruské ropě a plynu, máme vyřešenou energetickou krizi a inflaci máme už skoro rok pod třemi procenty. Také máme obrannou smlouvu s USA a získali jsme obří investici Jižní Koreje. To je mnohem víc než Babišova prázdná slova a žvanění o tom, jak všechno zařídil a přitom (kromě zadlužení ČR) nezařídil nic. Teď se ještě musíme postarat o to, aby proruská politická divize Agrofertu a Klausovi extrémisté s komunisty měli po příštích volbách co nejmenší podíl na vládnutí a netáhli nás k diktatuře a zpět do ruské sféry vlivu a s naší zemí to nebude do budoucna tak zlé...Masaryk kdysi řekl, že demokracie potřebuje na zdravé fungování 50. let...Sami uvidíme jak dlouho to po devastaci naši země komunisty i těmi loupeživými z prognosťáku po roce 1989 bude nakonec trvat...
Když teda tady píšete že Babiš zadlužil zemi tak z čeho Ti Vaši postklausovci ODS vzali obrovské peníze na pomoc UA? Kdyby Babiš nenašetřil republice za své vlády,tak Vaši postklausovci nemají ani na slanou vodu!
Z bezdomovců peníze nevytáhnou, tak obtěžují lidi, kteří mohou platit.
A pokud nezaplatite, pošlou na Vás exáky a budete další na ulici.
90 procent bezdomovců jsou obětí exekutorů a předraženych nájmů diky Klausově cenové liberalizaci cen a neschopnosti či neochotně vlád pozdějších situaci řešit zastropovanim cen nájmů
A co se změnilo po roce 89? Já byl vyhozen z práce, protože jsem odmítal náležitě chválit V. Havla!
A já byl vyhozen r.1992 z práce na nádraží Nymburk hl.n.protoze se mi nelíbilo že komouští papaláši zustali ve vedení stanice a léta po listopadu šikanovali zaměstnance kteří před Listopadem nebyli v KSČ
Soudci mají tak velkou nezávislost, že pokud udělají něco špatného, jsou skoro nepostižitelní.
Záleží co si my občané necháme líbit.
Vím o případu před 28 lety kdy soudkyně okr.soudu v Chebu nesvěřila otci aspoň jedno dítě ze dvou do péče po rozvodu, žena mu odešla za jiným když se snažil dělat na dráze noční a přesčasy aby lépe zabezpečil rodinu.
Soudkyně a její rodiče měli po léta luxusně piplanou velkou okrasnou část zahrady kolem domu.
Krása po desetiletí piplané okrasné zahrady vzala za své po zásahu onoho otce osmi litry přípravku Roundup.
Stálo to té soudkyni za to že vydala špatný rozsudek?
No, to, jak si bratři okupanti zařídili v patře velký (bo jak jinak) suchý záchod a káleli na hromadu tak dlouho, až ty "východní perly" prosákly zdí ven, jasný příklad toho, jak se soudruh chová k jednomu z nejstarších českých zámků (ne-li nejstaršímu) 🙂
11.9.2001 jak jsem se dozvěděl o WTC v New Yorku,napadla mě myšlenka zda jsme to neměli provést v létě roku 1969,rok poté,na Kreml.
Dodnes by se z toho nevzpamatovali.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čekám, jak se tu seběhne opět armáda staromilců, jak dříve bylo vše levnější, kvalitnější. Jediné, co dám za pravdu je to, že auta byla více nápaditá, každý si našel to své, od motorů až přes velikost a samotný vzhled. Ale tím to končí, zbytek jsou jen krásné vzpomínky z mládí. Problémy s korozí již rok od nákupu, kvalita u běžných aut velmi nevalná, tam kde kvalita byla (BMW, Mercedes apod) tak cena naprosto nereálná. Výbava nula nula nic, alespoň přední okýnka v proudu byly jen zbožným přáním. Dnes i když si koupíte KIU Ceed za průměrných 10 hrubých platů, máte vše co potřebujete a servis prakticky neřešíte dlouhých X let. Bezpečnost i v základní výbavě, i malé motory najedou stovky tisíc km, rychlé dostávání nových technologií do automobilů. Taky rád zavzpomínám, ale je potřeba se na věc podívat s nadhledem.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě dodám že oněch 80 tisíc za mrňavý vrak bylo tedy jako dneska za 400 tisíc a to je dnes na krásnou luxusní,a i zánovní ojetinu.Kolega z práce má pěkný Mercedes W220/S350 z roku 2004 a koupil jej v renomovaném autobazaru za 95 tisíc.
Meďák byl s nájezdem 138 tisíc km, zachovalý po duchodcich.
Kolega v práci auto představil a pochlubil se i účtenkou.