Ano, pletete.
"Baterie vydržela úctyhodných 510 tisíc kilometrů".
"nájezdem 401 tisíc mil, což je přibližně 645 tisíc kilometrů. "
Ostatní se nám smějí už teď. Tomu jak pořád tvrdíme, že něco nejde. Nejhlasitěji se nám smějí v Norsku, kde 92 % nových aut je čistě elektrických.
Nevím o tom, že by Tesla na tuto baterii jezdila 20 let....
Dotační politika je vždycky něco na úkor něčeho dalšího. Z našich společných peněz zaplatíme část dopravních prostředků pro ty movitější...takto celé je. A za deset let znovu...protože taková je životnost baterií...nebo se pletu? Vydrží déle? třebas 20 let s nájezdem 0,5mil km?
Ostatní se nám budou smát...resp. už se smějí a využívají toho.....
Zase vysmívání se globálnímu oteplování. To, že se planeta otepluje neznamená, že bude všude tepleji. Pokud si to myslíte, tak jste se znalostmi na úrovni žáka ZŠ a tím bych se moc nechlubila. Celá problematika klimatu je značně složitější, takže pokud se tu někteří nechtějí ztrapňovat svojí neznalostí, tak by si měli doplnit vědomosti o tom, jak funguje klima na planetě. Alespoň zevrubně...
Tak potom by se to celé nemělo jmenovat "Globální otepování"...to je potom dost zavádějící název paní inženýrko:))))
Přesně tak, technologicky je to vlastně v plenkách. Bude trvat ještě tak 10 - 15 let, než se zejména baterie a infrastruktura dostane na takovou úroveň, že to bude volba číslo jedna pro většinu běžných uživatelů.
V zásadě souhlas, ale obávám se, že to bude trvat déle.....jsme dále než před 189 lety, ale né zas tolik.🙂 Můj typ: léta 2045 - 2050 budou zlomová🙂 v elektromobilitě
Je to tak, jak píšete. Jen bych v neprospěch elektromobilu zmínil ještě tři značně nepraktické věci ve srovnání s klasickým autem. Zásadně delší doba čerpání energie, a to řádově hodiny vs. desítky sekund až nízká jednotka minut. Dále velký rozptyl možného dojezdu v závislosti na vnějších podmínkách (kopcovitý terén, okolní teplota) a stárnutí drahého zdroje energie. K tomu neefektivnímu spalovacímu motoru (a já s tím naprosto souhlasím) jen malá poznámka - ještě mnohem neefektivnější parní lokomotivy se používaly také více než sto let, dokonce paralelně s jinými, dávno osvědčenými, trakcemi.
Souhlasím jak s vámi, tak s panem Ruprechtem. Kdyby se věnovalo od začátku vývoje spal. motoru tolik energie do elektromotorů a jejich skladování energie, možná by byly také už jinde. elektromobil se řeší intenzivně posledních 10-15 let.
Tak si jen tak říkám neměla BY SI TAHLE ČTYŘDEMOLIČNÍ VLÁDA vzít příklad z těch nenáviděných komunistů !! Protože ti na rozdíl od této vlády uměly počítat - nejsou byty nejsou děti to je jednoduchá rovnice a tak za čtyřicet let postavily víc jak 2,5 milionů bytů za které dnes lidi dávají miliony , Narodilo se tolik dětí že dnes se jim říká Husákovy děti a ti dnes drží ekonomiku v chodu. Mladí by třeba děti chtěli ale prostě nemají kde bydlet na hypotéku jich dosáhne jen malinká část a bohaté rodiče taky nemají všichni. No a dát za podnájem skoro celou výplatu taky není terno. Takže pokud chcete milá vládo nové plátce daní musíte prostě začít stavět nájemná byty jinak to nepůjde!!!
souhlas - regulovat nájem
Domluvi se, ze se Ukrajina vzda Luhanske, Donecke, casti Zaporozske a Chersonske oblasti a Krymu a Rusko potvrdi, ze dale nepujde. Vymenou bude Ukrajina prijata do EU, coz bude vyrazne oslabeni EU. USA to bude vyhovovat protoze silna EU je pro USA trnem v oku. USA nabidnou Ukrajine obdobu Marsalova planu a vydelaji
Záporožské nevím...ale možná to opravdu nějak takto dopadne...
Elektromobil si koupili movití zákazníci, kteří chtěli být jednak zajímaví (ukázat okolí, že si to mohou dovolit) a jednak využili nesmyslné dotace, které se poskytovaly. V Česku se dotace na nákup elektroaut stále poskytují, a to podnikatelům! Jakmile to skončí, prodej se prudce propadne. Lidé ze sídlišť to nikdy kupovat nebudou.
Nedotažený, nedomyšlený a nejuspěchanější projekt zelených politiků, který kdy vymysleli.
krátké a výstižné:)
To je přesně to uvažování, které táhne evropské automobilky k propasti. Umělá regulace trhu vždycky splnila svůj účel, kdykoliv došlo k ohrožení člověka, nebo jeho zdraví. Olovnatý benzín, DDT, freony, polychlorované bifenyly a mnoho dalších látek bylo regulováno nebo zakázáno politiky nebo dokonce soudy. A dnes nejde o nic menšího, než přežití člověka jako takového. Ti co to pochopili a mají odborné vzdělání ví, kam se bude trh z automobily ubírat. Jediná schůdná cesta je elektromobilita! Ostatní kecy jsou jen zdržování.
....ale vidím, že to dělají dobře ti bruselští papaláši:).....propagandu mají zvládlou na jedničku.:)
Pokud si to tedy shrneme, dostali jsme se do fáze, že autorovi přijde naprosto normální, že trh s nějakým výrobkem je prakticky zcela závislý na dotacích, tj. úplatcích pro spotřebitele. Pokud se hroutí trh, protože korupce skončila, tak v tom nevidí problém a věří, že i bez korupce se bude prodávat stejně, nebo lépe produkt, který je po všech stránkách horším produktem. Ano, je to možné, ale jen pokud se budou lidé nutit násilím, přičemž je ale nutné počítat s rostoucím odporem a nutností větší míry násilí... mafie by mohla vyprávět. I to je ale jen dočasným řešením a obvykle to končívá tím, že se lidé semknou a oplatí násilníkům stejnou mincí. Stejně tak mu přijde úplně normální, že se manipuluje se spotřebitelem nedůvodnými výhodami, jako užíváním dálniční sítě zdarma, nebo parkováním ve městech zdarma. Ta vozidla zatěžují infrastrukturu i přírodu více, než spalovací vozy a vyžadují daleko větší investice, aby mohly být vůbec nějak provozovány (investice nejsou jednorázové a budou se muset obnovovat), tedy logicky by naopak měly mít dálnice dražší a stejně tak i cena parkování ve městech by měla odrážet fakt, že těžké elektromobily ničí povrch parkovacího místa víc, než běžné auto. Neustále se křičí o klimatické změně a jak za to může člověk, ale aktuální poznatky ukazují, že je to normální cyklus planety a my jsme jen teď byli ve studené fázi. Takže vše kolem Green Dealu a likvidace ekonomik, je jen obyčejná hysterie a není to tak, že by měl zítra skončit svět, pokud všichni nebudeme jezdit na baterky, jak nám tvrdí zelení ájatolláhové.
...tesat
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Máslo, jedna položka na regálu...bude se o ní žvanit v mediích do té doby než vymyslí něco dalšího, čím odlákat pozornost...a tak to bude dokola a pořád.......
2 odpovědi