Máme v práci stovky noteboků. Některé z nich mají baterii původní i po 12 letech, ale místo 3 až 4 hodin vydrží baterie sotva 15 minut, přestože se tváří, že je naprosto v pořádku (a skutečně hlásí ty 4 hodiny provozu). No a pak tady máme třeba dvacítku nových, kde se u několika kusů baterie nafoukla (vždy 1 článek), takže musela být vyměněna.
No a pak kalsický postup - baterie "vydrží", pokud si koupíte příplatkový servis, kde vám výrobce mění moduly a vy to "nevíte" (neplatíte), takže baterie vypadá že vydrží opravdu dlouho... Bohužel ta záruka je nepřevoditelná (při prodeji). A nová baterie nestojí obvyklou cenu, ale dardu, protože majiteli nic jiného než koupě nebude a výrobce na tom jen vydělá (výrobce nemá nejmenší důvod nabízet po X letech baterii za slušnou cenu, natož se zmíněnou zárukou, takže můžete po 2 letech opět splakat nad výdělkem).
zajímavý příklad...co na to milovníci Elektromobility?....že by argumenty...jinej typ baterie...atd.?:)
Skoro nechapu, že to Jawa tak schytava. Mimo Japonců kteří jedou vlastní značku a superexkluzivních Evropanů (Ducati, Aprilia, BMW) které doma vyrábí stejně jen ty nejdražší modely jsou všechny motorky z Číny a vybíráte pouze zda na nich budete mít čínský znak (cf moto, voge, QJ moto), nebo nějaký evropský znak (Benelli, Romet, HP Mondial), tak nevím proč by tam zrovna nemohl být znak Jawa aby z toho měla trochu profit česká firma. To, že na tom není česká výroba nic, nebo skoro nic, je snad všem jasné. Má retro modelech jsou jen ty nepasující kaslíky. Za to ale nemůže Jawa, ale brutální Evropské zdanění všeho a následné dotace na každou kravinu a jako by to nebylo málo, tak green deal, který zabije i to co přežilo
Poslední souvětí tesat do kamene:) S vaším dovolením bych si je vypůjčil:)
Ano, pletete.
"Baterie vydržela úctyhodných 510 tisíc kilometrů".
"nájezdem 401 tisíc mil, což je přibližně 645 tisíc kilometrů. "
Ostatní se nám smějí už teď. Tomu jak pořád tvrdíme, že něco nejde. Nejhlasitěji se nám smějí v Norsku, kde 92 % nových aut je čistě elektrických.
Nevím o tom, že by Tesla na tuto baterii jezdila 20 let....
Dotační politika je vždycky něco na úkor něčeho dalšího. Z našich společných peněz zaplatíme část dopravních prostředků pro ty movitější...takto celé je. A za deset let znovu...protože taková je životnost baterií...nebo se pletu? Vydrží déle? třebas 20 let s nájezdem 0,5mil km?
Ostatní se nám budou smát...resp. už se smějí a využívají toho.....
Zase vysmívání se globálnímu oteplování. To, že se planeta otepluje neznamená, že bude všude tepleji. Pokud si to myslíte, tak jste se znalostmi na úrovni žáka ZŠ a tím bych se moc nechlubila. Celá problematika klimatu je značně složitější, takže pokud se tu někteří nechtějí ztrapňovat svojí neznalostí, tak by si měli doplnit vědomosti o tom, jak funguje klima na planetě. Alespoň zevrubně...
Tak potom by se to celé nemělo jmenovat "Globální otepování"...to je potom dost zavádějící název paní inženýrko:))))
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Stačí nakoupit pár kousků a pak metodou reverzního inženýrství vytvořit vlastní výrobky. Čína to dělala léta...a podle mne stále dělá. ....Problém s patenty je vyřešen..co máte dál?🙂)))......"a až všechno rozkradem, nebudem pracovat, všechno si budeme, navzájem pučovat....ten pučí to a ten zas tohle a všichni budem všechno mít dohromady".... - z jedné parafrázované skladby:)