Pane Švamberk máte tam chybu hned v první větě. Píšete "Krátce poté co Ukrajina přišla v roce 2014 o Krym, propukly nepokoje na Donbasu, kde se pokusili řadu měst ovládnout separatisté." Dovolím si Vás opravit "Krátce poté co byl násilně svržen legitimně zvolený prezident a Ukrajina přišla v roce 2014 o Krym, propukly nepokoje na Donbasu, kde se pokusili řadu měst ovládnout separatisté."
Rozdíl mezi Ruským a Izraelským okupantem tady je. Ten Ruský je na Ukrajinském území nalevo od Dněpru místními rusky mluvícími ukrajinci vnímaný spíš jako osvoboditel. Po obsazení tohoto území a návratu milionů ukrajinských uprchlíku z Ruska zpět domů si myslím, že tady bude klid. Izraelský okupant okupuje Libanonské, Syrské a Palestinské území se 100% vůči němu nepřátelskými obyvateli a to se nezmění dokud bude slunce svítit.
Nechápu, že současná ukrajinská vláda nemůže pochopit, že už od 90-tých let je polovina obyvatel ukrajiny proruská a ta druhá prozápadní. Ta první polovina obyvatel nikdy nebude spokojena se současnou vládou adorující nacistickou minulost a plánující vstup do vojenské organizace NATO. Odtržení Krymu, vznik DLR a LNR je jenom důsledek tohoto faktu.
Propagandu bych v tom nehledal, spíš bych to tipoval na daňové důvody a šikovnost číňanů. Takovouto montáží se vyhnou dovoznímu clu, podobně to ve své době dělala Škoda i Hyundai. V dobrých letech se na ruském trhu prodá cca 1,5 mil. aut ročně. Pokud ten výrobce ochrannou značku Moskvič získal a výrobní závod převzal po odejitém Renaultu a časem navýší prodeje, nemá problém zde rozjet kompletní montáž i s výrobou motorů, převodovek atd. Tím bude rusům prodávat jejich oblíbenou značku, tak jako je nám prodávána německá Škoda a nebo slovákem vlastněná a v Číně vyráběná Eta.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Aneb jak se kalila kapitalistická ocel.