Zatím poslední vůz jsem koupil s novými celoročními pneumatikami. Do té doby jsem vždy přezouval, ale když byly nové, tak jsem si řekl, že to zkusím... Musím říct, že v českých podmínkách jsou celoroční pneumatiky za mě tou nejlepší volbou! Na jedné sadě gum mohu bez problému jezdit celý rok. Sníh u nás skoro nepadá. Ten jeden týden v roce, kdy je skutečně souvislá vrstva sněhu je úplně bez problému, a jinak jsou silnice většinou čisté a bez námrazy. V létě zase neregistruji žádný zvýšený hluk jako od zimních pneumatik.
A muzu se zeptat na značku vozu? Celorocky z první výbavy jsem ještě nezaznamenal. Dekuji.
Až budete v beznaději, špinavý, unavený, bez bydlení pro sebe a hlavně pro děti, potom můžete pochopit reakci těch lidí, dřív ne
Ale já je chápu. Jenom říkám, ze je dobré, ze tam král přijel. Protože i ta publicita, třeba negativní, obrátí pozornost k tomu, že jsou ti lidé zoufalí a za je třeba pomoci.
Tak jasný, lidi potřebují pomoct a ne aby se na ně přijeli podívat nějací čumilové kteří ,,zapláčou" a odjedou si zpět sednout na svůj suchý trůn... Je to království lidu a ti by měli v případě nouze lidem pomoci, logicky... Takže co se jim stalo, není divu.
Jasně a když nepřijedou, tak jim zase nestojí za pozornost.
Nelze než souhlasit, abychom pochopili klima musíme ještě hodně zkoumat. A proto na základě toho, co ještě nevíme, ve svazáckém zápalu, přijímáme rozhodnutí, která budeme za 50 let odvolávat jako pomýlená. Už teď EU brojí, proti deforestaci, ale, ze jednu z největších spustila pravé ona biopalivy první generace, kdy se masivně začal rozšiřovat palmový olej, to už si dne nikdo nepamatuje. Raději …
Jaké zahraniční náhražky? Například Harzer Käse odkaz tady. Odkaz 1
Se vyrábí v pohoří Hatz už od 18. století. Olomoucké tvaruzky na Hané vyráběli taky převážně Němci.
Píšu proto, ze mi Německa varianta kupovana v Německu, od jistě doby chutná víc. Toť vše. Ať si každý rozhodne sám.
Pane Linharte Romane, ale Praha opravdu je v Česku středem všeho. Stejně jako každé jiné hlavní město nebo největší město v každém jiném státě, ať se Vám to líbí nebo ne. Je to tak, bylo to tak vždycky a bude to tak, s tím nikdo nehne. Mně se také nelíbí stojící a smradící kolony, ale na automapách je vidět, že dálnice, silnice a železnice se sbíhají do Berlína, do Varšavy, do Vídně, do Paříže, do Budapešti, do Londýna, do Madridu...
Mate pravdu. Vždycky si na ten střed vseho vzpomenu, když jedu přes Prahu, tranzit po magistrále a podívám se koni sv. Václava na zadek 😉.
Znám několik policistů, co odešli do civilu, a ti pak následně docela upřímně přiznávají, že u policie je neefektivita, hodně prostojů, a za "práci" se považuje nasazení, které se v soukromé firmě považuje za odpočinkovou práci. Ne za veškerou neefektivitu mohou samotní policisté, mnohdy za ni mohou předpisy, ale policisté velmi aktivně brání, aby se předpisy změnily. Bohužel policisté stejně jako zdravotníci, stejně jako státní úředníci, když vládě pohrozí neposlušností, každá vláda se zalekne a od jakéhokoliv poskusu o změny vycouvá.
.
Osobně bych byl pro zvýšení platů policistů a za přímé příplatky za podstoupená rizika, za garance státu při ztrátě zdraví nebo života ve službě, a to i pro rodinu policistů. Naopak výsluhy bych nastavil, aby motivovaly se zkušenostmi zůstávat. Policii bych odebral některé pravomoci, které lze řešit civilními úřady nebo bez úřadů, případně oddělil nerizikové práce (které nemusí být placeny tak dobře) od riziovějších. Reforma policie by byla potřebná jak pro zvýšení efektivity, tak pro zatraktivnění toho povolání.
Mate pravdu. K vašemu návrhu bych dodal omezení administrativy a administrativních pozic. A jen kdyby někdo ohlásil reformu policie v duchu, jak nastinujete, tak bude řev, protest, konec světa …
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
SsangYong Torres
celoročky
Hankook Dynapro
235/55 18
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ok. Dík.