Tady je zase odborníků na armádu a moderní tankovou techniku zvláště. Že se to v uplynulé dekádě nechalo vyhnívat, to bylo ok. Ted se něco deje, kluci budou mít na čem cvičit. Tak je to špatně. Ano nejsou to žádné výkřiky moderní vojenské techniky, ale ve srovnání s T-72 i v modernizované verzi, pořad ok. A hlavně především příprava na nové železo. Nejcennější jsou vycvičené posádky. Ty jen tak nespadnou z nebe, když se koupí sebelepší nový stroj.
Kontrolní otázka: pokud mám u A1 poznámku: 79(<=50cm3), mohu řídit 125cm3?
Řidičák od roku 1986. I s Béčkem.
Ano, ale jen automat do 11 kW.
Je to blbost, s touto 50 to tehdy bez řazení nešlo, ale bohužel.
Je to specificky české omezení, zase byl někdo blbě aktivní a ochránil nás, před námi samými. V Německu stačí ústní přeškoleni v rozsahu 1 hodiny. Prostě formalita, u nás si musíte udělat aspoň A1, což stojí skoro jako velká motorka. A do toho se mi nechce.
Základní předpoklad, že Lex OZE III bude prospěšný je, že naši drazí poslanci nepodlehnou lobování velkých hráčů a neudělají ze zákona nefunkční paskvil plný byrokratických překážek, se kterými se pravděpodobně mnohem lépe popasuje velký moloch nežli mnoho malých hráčů. Nebylo by to poprvé a rozhodně to nebude naposled. Vzhledem k množství a znění pozměňovacích návrhů ja šance na nějaké rozumné výsledné znění zákona limitně blízká nule.
Stačí se podívat jak naši zákonodárci sprznili zákon týkající se EIA. V českém podání se z toho stalo neskutečné byrokratické peklo s nejistým výsledkem na dlouhé roky. V soudením Polsku taktéž do svých zákonů transponovali stejnou EU směrnici o EIA, jenže narozdíl od nás ji přejali v originálním znění a bez jakýchkoliv příkras a vydrbávek navíc. Výsledkem je, že EIA v Polsku je oproti ČR mnohem jednodušší proces, který včetně případných odvolání a využití veškerých opravných prostředků zabere maximálně 4 měsíce.
Ono se u nás pořád nadává na ty zlé směrnice EU, ale když si člověk dá tu práci, přečte si originální znění směrnice EU a porovná to s tím paskvilem, který z toho vznikne implementací u nás, mají naši zákonodárci a zainteresované orgány tuny másla na hlavě.
Dobře ty 👍!
Zatím poslední vůz jsem koupil s novými celoročními pneumatikami. Do té doby jsem vždy přezouval, ale když byly nové, tak jsem si řekl, že to zkusím... Musím říct, že v českých podmínkách jsou celoroční pneumatiky za mě tou nejlepší volbou! Na jedné sadě gum mohu bez problému jezdit celý rok. Sníh u nás skoro nepadá. Ten jeden týden v roce, kdy je skutečně souvislá vrstva sněhu je úplně bez problému, a jinak jsou silnice většinou čisté a bez námrazy. V létě zase neregistruji žádný zvýšený hluk jako od zimních pneumatik.
A muzu se zeptat na značku vozu? Celorocky z první výbavy jsem ještě nezaznamenal. Dekuji.
Až budete v beznaději, špinavý, unavený, bez bydlení pro sebe a hlavně pro děti, potom můžete pochopit reakci těch lidí, dřív ne
Ale já je chápu. Jenom říkám, ze je dobré, ze tam král přijel. Protože i ta publicita, třeba negativní, obrátí pozornost k tomu, že jsou ti lidé zoufalí a za je třeba pomoci.
Tak jasný, lidi potřebují pomoct a ne aby se na ně přijeli podívat nějací čumilové kteří ,,zapláčou" a odjedou si zpět sednout na svůj suchý trůn... Je to království lidu a ti by měli v případě nouze lidem pomoci, logicky... Takže co se jim stalo, není divu.
Jasně a když nepřijedou, tak jim zase nestojí za pozornost.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
to zní pravdivě a skvěle ale kdo zná rusko ví že je to nereálné... bohužel. ten národ prošel od 1917 takovou masáží a proměnami a vůbec že se nedokáže chovat lidsky. furt cítí ohrožení, studujte minulost a přijdete na to sami. ufff bohužel mají atomovky, taky zradou západních expertů, mimochodem...
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No a před 1917 to taky nebylo bůh ví co. Havlicek Borovský by mohl vyprávět. Ale vlastně on to napsal, stačí číst. 😉