takze benzinovym motorem nabiji baterku. Nejsem expert, ale neni to horsi nez spalovak?
Není to horší než spalovák. Na baterky to dojede 90% - 95% jízd, v těchto případech si nabiješ jako klasické EV ze sítě. A tam kde potřebuješ dlouhý dojezd tam máš v podstatě záložní elektrocentrálu. Základním rozdílem proti Plugin hybridu je to, že spalovací motor nepohání kola ale jen generátor. Spalovací motor pak pracuje v režimu maximální účinnosti a minimálních emisí. Koncepčně to tedy je něco mezi EV a PiH. Spalovák je připojen přímo na generátor, tedy tam nemáš převodovku.
V Rusku žádné hypotéky nejsou. Při tak vysokých sazbách nemohou být. Putin prostě stavební sektor tímto vyhnal do zbrojních fabrik k linkám na munici. Za tohoto stavu to vydrží pár let, a po těch bude čím dál větší nouze o bydlení a Putinovi se to začne sociálně sypat pod rukama.
V Rusku hypotéky samozřejmě jsou, drtivá většina z nich ještě před rokem 2022. Jen pro představu, před tímto zvýšením sazeb centrální banky byly úrokové sazby na hypotéky 25%. Když v ČR vystoupaly k 6% tak z toho byl málem státní převrat. Dobře se jim tam žije 🙂.
Máme přesně to co si zasloužíme. Za mne snad si již nezasloužíme mafii ve vládě. Mrázek to dělal moc okatě. Když vidím vyjadřovací schopnosti pana B a obecný přehled nechápu jak je možné, že je tam kde je. Dát dohromady 10 normálních vět, pravda, že to nesleduji, za mne nedá.
Nepamatuji, že by někdo někdy vyhrál volby tím, že dá dohromady 10 smysluplných a spisovných vět. To k vítězství není potřeba.
F-35 jsou objednané a výroba běží. Gripen teď zrovna nemá nějaké větší objednávky. To už jsme mohli vzít úspěšnější frantíky nebo eurofightery. Naše armáda nechtěla čekat na šestou generaci, tak bereme rozběhlou pátou. Zůstávat u čtvrté je za mě hloupost, protože je to nákup víc než na 20 let.
Gripen E/F nemá žádné objednávky kromě Švédska
Rafale a Eurofighter jsou generace 4+, stejně jako Gripen E/F
Oni možná objednají pětatřicítky, ale místo "F" tam bude MIG nebo SU✌️😁
MiG-35 se nevyrábí, je to jen přeleštěný MiG-29, jeho bojová hodnota je nulová
Su-35 se sice vyrábí, ale jen pár kusů ročně, ruské letectvo by jich potřebovalo teď tak desetinásobek jejich výroby, na export není nic a dlouho nebude
To je dobře.
„Už jen úvahy zda je či není možné vyslat vojska na Ukrajinu ukazují, že svět stále vnímá Ukrajinu jako součást ruské sféry. Přece nejde o vyslání vojsk do Ruska, ale na Ukrajinu. Samozřejmě – pokud o to Ukrajinci požádají,“
„Je to samostatný a svéprávný stát, takže má právo pozvat si na své území jakákoli vojska. Nemusí se nikoho ptát, a nejméně Rusů. Já se taky neptám souseda, jestli si mohu na návštěvu někoho pozvat. Jde o vnitřní záležitost,“
historik Jan Rychlík
„Je to samostatný a svéprávný stát, takže má právo pozvat si na své území jakákoli vojska. Nemusí se nikoho ptát,..."
Je potřeba dodržovat mezinárodní právo. Ten odstavec uvedený výše platí pouze v případě, že ta cizí vojska budou také dodržovat mezinárodní právo. Co tím chci říci? Pozvání ruské armády do Běloruska je porušením mezinárodního práva jak z ruské tak i běloruské strany.
V případě vojsk, která by chtěla ukrajinská vláda na své území pozvat je vše naprosto v pořádku a to i v případě, že se zapojí do osvobozovacích bojů proti okupační armádě na právoplatném území Ukrajiny.
Vladimire Adolfoviči, mám pro tebe jen drobné upozornění. Ukrajinské letectvo má celou řadu letadel schopných nést jaderné zbraně. Namátkou minimálně Su-27 a Su-24. Kromě toho Ukrajina nemá jaderné zbraně a nikde jsem nečetl, že by jim je chtěl někdo poskytnout. Jen jestli se nebojíš toho, že ty 30 a více let staré F-16, které má Ukrajina dostat, nesmetou z oblohy ty vaše "na papíře zázraky " letecké techniky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
no ale ta baterka je malinkata - dojezt 100km, realne 70. To znamena ze je to fakt spis ten PHEV nez EV
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
105/81 km s menší baterkou a 160/123 km s větší baterkou. I těch 81 km musí stačit na to abych dojel do práce, tam případně dobil a večer zase domů
1 odpověď