Nejvíc mně baví argument zastánců zálohování, že velká část plastu ze žlutých kontejnerů končí na skládkách a ve spalovnách. A co tedy miliardy, které bude stát nový paralelní sytém investovat do toho, aby plasty vytřízené stávajícím systémem ve spalovnách neskončily?
Místo aby se řešila neschopnost obcí řádně nakládat s vytřízeným odpadem, zatíží se spotřebitel i obchodník. Já třeba nemám prostor kde v bytě skladovat větší množství nesešlápnutých PET lahví, než je odvezu do obchodu. Ještě, že mi z kohoutku teče kvalitní měkká voda z Beskyd.
S tím vzhledem si nejsem úplně jistý, jestli se mi libí víc než před faceliftem, uvidíme naživo. Zajímavé je srovnání možností výbav. Zatímco před faceliftem šlo mít LPG verzi jen u nejnižší výbavy, nově je dostupná i u střední výbavy Techno. Na druhou stranu vyhřívané čelní sklo, které kdysi bylo v balíčku winter i pro nejnižší výbavu je teď dostupné jen pro nejvyšší výbavu Esprit Alpine. Takže LPG verzi s vyhřívaným čelním sklem, jako mám já, už koupit nejde, škoda.
Co se týče snižování počtu krav, to je asi správně. Doporučuji dokumentární film "Mléčný komplex" (na Netflixu) který ukazuje, jak je mléčný průmysl v Evropě pokroucený. Produkuje se více mléka, než Evropa spotřebuje a tak se přebytky dotovaného mléka vyváží do Afriky. Afričtí chovatelé pak nedokážou konkurovat ceně mléka, dotovaného z našich daní. A je tam více negativ, krmná sója z jižní Ameriky, dusičnany.
Vloni jsem si podal online žádost na úřad v domnění že už do státní správy dorazilo 21.století a vše vyřídím přes počítač. Druhý den úřednice volala, že je vše OK, ale ať přijdu podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů. Když jsem dorazil, dostal jsem ještě do ruky dopis o pozastavení zpracování žádosti, protože nelze stihnout vyřídit žádost v zákonem stanovené lhůtě, takže automaticky všechny pozastavují. Tím že jsem si dopis přebral osobně jsem alespoň státu ušetřil 100Kč za poštovné. Prostě efektivita státu v plné parádě. 🙂
Před 5 lety jsem zvažoval novou Scalu 1.5TSI, nakonec jsem za stejné peníze raději koupil roční Octávii 3 1.4TSI a rozhodně nelituji. Lepší motor, více místa a především méně zbytečné problematické elektroniky. V práci mám teď letošní O4 1.5TSI a kolikrát si ani nemůžu zapnout výhřev čelního skla, protože teď v zimě se po nastartování několikrát restartuje infotainment, než se mu podaří najet, ostudné.
Podle mne bude mít toto nařízení jako obvykle jediný efekt, zdražení aut. Protože aby tento systém rozumně fungoval, je nutné GPS a pravidelná aktualizace map. Já mám tento systém bez GPS, tedy pouze čtení značek kamerou a je to k ničemu. Pozná jen klasickou značku povolené rychlosti, ale nepozná začátek/konec obce ani značku dálnice. A ukončení platnosti značky křižovatkou? To by se opravdu musely zpracovávat mapy povolených rychlostí, protože tohle žádný systém hloupější než autonomní řízení nevyřeší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže Mazda nemá elektromobil s dojezdem 1300km, jak tvrdí titulek. Má jen plugin hybrid. To by ale nebyl správný cllickbait titulek.
1 odpověď