V čem je má správné? Potřebuji revizi? Nepotřebuji.
Mám třeba já nějaké revize? Možná ano, mám 5 let záruku na auto s předplaceným servisem na tu dobu, jestli to tam Dacia dělá netuším. Sám na žádné revize LPG jezdit nebudu ani po konci záruky.
Potřebuji nějakou revizi pro STK? Nepotřebuji, nic takového po vás nechtějí.
Musím měnit po 10 letech nádrž? Ani Dacia to neví (jako fakt, řešil jsem s nimi opravdu dlouho)
Revize nemáte, v předplaceném servisu Renault je zahrnutá výměna filtru plynné fáze LPG, ale revize ne. Také mám předplacený servis, ale první revizi jsem si v autorizáku platil. Jsou drazí (1200 za první s vystavením papíru, další roky 600) tak na další revizi jsem už byl u garážníka za 250.
A když jsem se teď podíval na stránky STK, kam se svými auty jezdím, tak tam mají v požadovaných dokumentech u LPG a CNG uvedenou platnou revizi plynového zařízení. Takže než půjdu na první STK po 4 letech, rozhodně na revize jezdit budu, protože myslím, že to požadovat budou.
Dacia říká každému něco jiného, obzvlást prodejdi jsoiu na to experti. Někomu řeknou, že se musí měnit, někomu, že se ještě nevbí (můj případ) a někomu, že se měnit nemusí. Ostatně WV a Seat po 10 letech měnit nemusí, stačilo, že napsali na Ministerstvo dopravy, že se měnit nemusí. A revize - předpis je 2 roky zrušen, schválně se zeptejte vašeho revizáka na základě čeho ty revize dělá. Pravděpodobně vám řekne číslo předpisu, který když si zadáte do Google, tam bude napsáno "zrušeno"... Ale samozřejmě, že se nechtějí připravit o peníze... Na STK nikdo revize nechce. Jinak info třeba na Odkaz . Ostatně já třeba k LPG nádrži nedostal jediný papír od prodejce, ani nevím co tam mám.
Po krátkém pátrání jsem v platném Nařízení č. 192/2022 Sb. našel, že do vyhrazených tlakových nádob stále patří.
f) tlaková zařízení určená pro motorová vozidla podle jiného právního předpisu5) , jako zejména vzduchojemy brzdového systému a vzduchových tlumičů, nádoby na
Nepiště nesmysly!!! Žádná revize se nemusí dělat, je to dávno zrušené. LPG nádrž v autě už asi dva roky není vyhrazená tlaková nádoba. Takže žádné roční revize fakt nejsou potřeba. Dokonce je velmi pravděpodobné, že se nebude muset nádrž po 10 letech měnit, protože je to tovrání vestavba, ktertá se řídí jinými předpisy (a i kdyby, za těch 10 let ušetřím přes 100 000Kč a výměna bude okolo 10). Duster mám a je to fakt paráda, jezdím za 1,3Kč / km a to to auto fakt nešetřím a jezdím prakticky neustále dálnice maximální rychlostí.
Mohl by jste prosím uvést zdroj těchto informací? Protože já mám od autorizovaného prodejce Renault informace opačné a roční revize LPG dělám. Dále prodejce řekl, že nádrž se po deseti letech bude muset měnit, pokud se do té doby nezmění zákon.
Nejvíc mně baví argument zastánců zálohování, že velká část plastu ze žlutých kontejnerů končí na skládkách a ve spalovnách. A co tedy miliardy, které bude stát nový paralelní sytém investovat do toho, aby plasty vytřízené stávajícím systémem ve spalovnách neskončily?
Místo aby se řešila neschopnost obcí řádně nakládat s vytřízeným odpadem, zatíží se spotřebitel i obchodník. Já třeba nemám prostor kde v bytě skladovat větší množství nesešlápnutých PET lahví, než je odvezu do obchodu. Ještě, že mi z kohoutku teče kvalitní měkká voda z Beskyd.
Litrový tříválec krmený turbem s výkonem kolem 90K. Jak dlouho asi ten motor vydrží? Tak to bych fakt chtěl. Objem ničím nenahradíš.
Má nepřímý vstřik, takže nemá problém s karbonováním při krátkých jízdách. A Vaculík, když měřil ventilové vůle u LPG verze po 100 tis km, tak byly jak u nového motoru. Vypadá to, že chvíli vydrží. Na popojíždění po městě v pohodě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Článek se slibně rozvíjel a najednou konec, čekal jsem tedy trochu víc. Třeba jen přepočet délky dálnic na počet obyvatel jednotlivých zemí, nebo na plochu zemí by řekl mnohem víc než jen prostá délka dálniční sítě. Nebo srovnání rychlosti výstavby s dalšími zeměmi bývalého východního bloku.