Přecpané silnice, na dálnicích ze 70 let ubohé dva pruhy, kapacita desítky let už nestačí hustotě provozu.. SORRY, problém je v kapacitě rádoby "dálnic", které mají mít nejméně pruhy 3!! To je řešení, tlačte na vládu.
Za druhé, problém je předjížděný kamion, který neumožní rychlé a bezpečné předjetí tím, že nezpomalí, když už je pomalejší a blokuje všechny ostatní rychlejší kamiony v pravém pruhu.
Je třeba si uvědomit, že kamiony mají zabudované omezovače rychlosti!
Lidi, vemte rozum do hrsti. Jestliže pravý pruh bude plný kamionů, kteří se povlečou za sebou, ten levý zablokují pomalí řidiči osobáků a stojí celá "dálnice".
Učebnicový příklad:
Jeďte se někdy projet po D1 kolem Brna, kde je "dálnice" osazena dopravními značkami B22a "Zákaz předjíždění pro nákladní automobily" a zažijete to na vlastní kůži.
Pravým pruhem se vlečou kamiony, které brzdí ve předu ten nejpomalejší, a levý pruh zablokovaný těmi nejpomalejšími osobáky....
Výsledkem jsou pravidelné stojící kolony, dopravní nehody, nervy a vztek řidičů.
Ten člověk mluví a současně manipuluje... A nebo neví co mluví a pak není na svém místě...
Třeba jen k rozšíření dálniční sítě v posledních letech nedošlo masivní výstavbou, nýbrž pouze papírově, a to přejmenováním rychlostní silnice na dálnici.
A ejhle, najednou se můžeme holedbat a tvrdit, že to stálo investice a musí se proto zdražit?
Nebo kapacita dálnic a spojení východu se západem... Proč nemají dálnice minimálně 3 pruhy??? Proč před 10 lety byla řeč o rozšíření D1 Praha - Brno na 3 pruhy, a ono zase nic?
Za mě zase jen kecy, manipulace, nevědomost, tedy nezájem zlepšit, zájem "okrádat"..
Mám za to, že si zajistil svými krajany (kteří jsou obsazeni na všechna klíčová místa) vyvedení peněz z pošty provozováním logistiky ČP prostřednictvím soukromníků, a tak má budoucnost zajištěnou.
Proto bylo narychlo vypsáno výběrové řízení na provoz celé logistiky ČP nad 3,5 t?
Přičemž ze zadávacího řízení vyplývá, že jde o 3 miliardy na 3 roky, nebo do vyčerpání 3 miliard.
"Soud se opíral především o výpověď řidiče fabie. Ten uvedl, že když vyjel ze zatáčky, viděl auto v protisměru. Snažil se stočit volant doprava, ale už nedokázal zabránit střetu levými zpětnými zrcátky. „Pak jsem narazil do začínajících svodidel a byl odhozen do protisměru, kde následoval čelní střet s dalším autem,“ řekl svědek."
Proč se soud neopíral též o výpověď řidičky nissanu, která měla celou scénu před sebou, mohla přesně uvést, kde a jak jela babka.
Co když babka úplně nekecá, naopak řidič Fabie se polekal, zazmatkoval a auto leknutím strhl do svodidel? Tím to se nezastávám babky, ani nejsem zaujatý proti řidiči Fabie a nekladu mu zavinění DN, i když, ruku na srdce, řidiči Fabie, to mluví samo za sebe asi tak, jako 85 letý řidič.
Spíš subjektivně vidím situaci tak, že došlo k setkání dvou "řidičů" v nejméně vhodnou dobu na nevhodném místě, o pozornosti obou raději nemluvě. A bohužel to těžce odnesla další řidička, která zřejmě čelní srážce už nemohla nijak zabránit.....
Ovšem komentuju pouze dle info v článku, přesný průběh nehodového děje neznám, jde tedy pouze o mé vlastní domněnky.
Prostě mě překvapuje výše odškodnění 7 milionů korun, to je nářez.
Počet nakažených klesá v poměru k počtu testovaných!
V loňském roce například připadalo na 40 000 testovaných osob 16 000 pozitivních případů.
Podle údajů z 15.3. 2021 připadalo na 165 000 testovaných osob 10 500 potvrzených případů.
Takže co, rozjedeme testování všech na každý den, jen abychom si ze záhadných důvodů udrželi červená čísla potvrzených případů ???!!!
A to tele hubou mele...
Počet nakažených klesá v poměru k počtu testovaných!
V loňském roce například připadalo na 40 000 testovaných osob 16 000 pozitivních případů.
Podle údajů z 15.3. 2021 připadalo na 165 000 testovaných osob 10 500 potvrzených případů.
Takže co, rozjedeme testování všech na každý den, jen abychom si ze záhadných důvodů udrželi červená čísla potvrzených případů ???!!!
To je tak, někoho ze Seznamu se dotkl důkazem podložený vlastní názor druhého, a tak Seznam začal udáváním zapškle brojit proti tomuto šiřiteli vlastního názoru.
Avšak, když se ukázalo, že tímto zpackaným brojením způsobili masivní podporu onoho názoru, raději i jeho video z článku zapškle smazali..
Inu, pošramocené Ego rádoby odborníka na všechno, vzalo za své.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pro osvěžení paměti:
Důchod za vlády komunistů? Nárok měli senioři, kteří odpracovali alespoň 20 let.
Zákon z roku 1965 stanovil rozdílný věk odchodu do důchodu pro muže a ženy. Muži tak měli jednotnou hranici 60 let, zatímco bezdětné ženy odcházely do důchodu v 57 letech, s jedním dítětem v 56 letech, se dvěma dětmi v 55 letech, se třemi a čtyřmi děti v 54 letech a s pěti a více dětmi v 53 letech. Jednalo se o mezinárodní raritu.
Tento stav setrval až do roku 1996, kdy byl nastartován stálý růst věku odchodu do důchodu.
V roce 1992 také došlo ke zrušení pracovních kategorií, které by umožnily lidem, pracujícím v namáhavém a zdraví poškozujícím zaměstnání, odejít do důchodu dříve a také s vyšším důchodem.
2 odpovědi