zase članek kde je 3/4 snůžka lží a polopravd , at redaktor laskavě uvádí vše na spravnou míru nebo ať jde veštit počasí .
napřklad zde , ať si každý uděla obrázek sám .Odkaz
Podle vyhlášky města má mít pes vodítko. Pokud ho nemá, dopouští se jeho majitel přestupku proti pořádku ve státní správě. Že to nějaký měšťák toleruje, neznamená, že ta vyhláška neplatí. Navíc nekoná tak, jak konat má, neboť jeho povinností je dohlížet na dodržování právních předpisů. Pokud je to opravdu tak, jak píšete, že necháte před školou sedět bez vodítka a bez dozoru ctyřicetikilového psa a nějaký měšťák vám to ještě odkývá, potom máte oba v hlavě pěkně vymeteno. Ve kterém městě to je a která je to škola?
Žijeme tam kde svět je ještě normální
Protože v dnešní době dokonalých aut do nich sedají v hodně případech nedokonalí řidiči a někteří by za volantem neměli vůbec co dělat.
Nepřiměřená rychlost, nedodržování dopravních předpisů, telefon u ucha za jízy, nedodržování bezpečné vzálenosti, alkohol nebo drogy.
Bohužel kamery u mnoha silnic i když jsou důvodem sundání nohy z plynu bezpečnost na našich silnicích určitě nevyřeší. Pořád ji má v rukách ten co drží volant.
Kdepak ,a máte pravdu že je to řidičem a jeho nepozornosti ale proč? Kdy jste naposledy seděl v novém kamionu (j stly vůbec někdy) ? Dnes tam je řidič jen aby držel volant a občas reagoval a pokud možno co nejméně, protože auto si samo řadí,samo si přibrzdí,samo si přidá plyn jelikož auto zná celou cestu protože má mapové podklady. Řidič podstatě skoro nemusí nic dělat ,to není jako když se jelo liazkou ( samozřejmě že obrazně) a auto vás drželo prenamentně v 100% pozoru . Prostě řidič se nudí a není pořád v obezřetností , skoro neví že jede. V tomto je většinou kámen úrazu
U této vysoce rizikové rekreační činnosti, tedy jízdě na motorce, by měla platit zásada jednou a dost...
Běžte si dát mokrý hadr na čelo,vy aby jste tu nechyběl. Vy jste učebnicový příklad který nikdy nepochopí to magické kouzlo jedné stopy.
Odkaz -
U tupýho kamioňáka věc naprosto běžná... osobně jsem byl několikrát svědkem, kdy v dálničním tunelu, kde je 80 začne 50 metrů před jeho koncem předjíždět auto, který jede těch 80 a pak se hrozně diví, že osobák začne zrychlovat...to pak troubí, bliká a může se po...
Jenže kouzlo je v tom že když oba mají ručičku tachometru na 80 tak osobák bude kamion brzdit protože jen ten kamion jede právě těch 80 a osobák se bude ploužit cca kolem 75 km/h , Nákladní vozidla mají certifikovaný tachometr právě kvůli tachografu.
Slavonice jsou na Moravě, a to od jakživa, to že je někdo uměle usadil do jihočeského kraje je zrůdnost. Hranice Čech jsou až za Kadolcem. Takže nelžete
to je uplně stejny jako bych tvrdil že Čechy měli moře a vlatnili jsem přes půlku evropy ano měli ale kdy a jak.
Je jedno kde Slavonice byli , teď jsou součastí jihočeského kraje.
No muj 9900k+ GK4900 mi Windows 10 tvrdi, ze neni s Windows 11 kompatibilni. Je to kvuli secure boot ktery mam vyply kvuli dual bootu s Linuxem. Takze to opravdu neni o vykonu ale o tom, ze Microsoft si jak umanuty fracek vymrcuje jak presne musim mit nastaveny pocitac a jakym zpusobem ho mam pouzivat, aby mi dovolil Windows 11 nainstalovat. A kdyz se nepodvolim, muj pocitac je "nekompatibilni".
spustit editor registru , upravit pár klíču(1s na googlu) a update vám pofrčí i přes tu vaší nekompatbilitu
Ty Windows 11 a Linux mate v dual bootu? Pokud ano, jak jste prosim vyresil secure boot bez ktereho Windows 11 nejedou a se kterym naopak nejede Linux? Ja chtel Windows 11 vyzkouset hned jak to bylo venku, ale narazil jsem na tuhle "ficuru", nastval se a od te doby na to ani nesahl. Jsem tak stale na Win10/Linux dual boot no a jestli to od te doby nejak nevyresili, Windows 11 asi nikdy nevyzkousim.
ani na jednom ntb nemam secureBoot a ani podporovaný cpu a win11 krasně fungují vše jde povypínat jen je potřeba UEFI
Dneska jsem jej potkal na jižní Spojce na sjezd na D1 a já si říkal co to je za idiota ,hodil předemnou myšku jen tak tak ji ustál a vzápětí z druhé strany chlupatý a obě auta hurá na nájezd D1 ale policajti měli co dělat jelikož tam malém skončili ve škarpě jelikož jim to tam trošku více ujelo ,moc n chybělo. jinak dobrá práce i když proti honičkam , když dnes není problém dotyčného sledovat povzdálí a zajistit ho v klidu bez obecního ohrožení.
Bohužel tak musíte jezdit, jinak Vás někdo sejme nebo vy někoho. Vždy se někdo objeví, kdo udělá chybu a vy jí musíte eliminovat nebo se rozmlátíte. Chápu, že v dnešním provozu je to těžký a někdy i na úkor pravidel, ale přežijete.
Ale jde ,já například jezdím tak rychle abych každému nebezpečí ujel ale zase né tak rychle aby další dojel
Kamionak by opět potřeboval po pysku. Kdo tam ty silnice zná, tak po předjíždění kamionaka by mu jednu vlepil
Proč zrovna ten kamionak?ten se dle záznamu ničeho nedopustil a ani ten střet se superbem nemusel postřehnout. Možná rychlost ale to je diskutabilní.Spíš ty dva plechovkaři měli dostat karabáčem za to co předvedli
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Zimní pneumatiky podávají nejlepší výkon při teplotách pod 7 °C. Na rozdíl od letních mají větší podíl přírodního kaučuku a díky tomu v chladném počasí zůstávají pružné. Čím je pneumatika měkčí, tím má lepší kontakt s povrchem vozovky. To zlepšuje přilnavost a ovládání vozu.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tento mýtus už byl docela dávno vyvrácen i při testech měla letní pneu na suchým i mokrým asfaltu kratsí brzdnou dráhu než zimní a to i při -12°C ,sních je už jiný level