Vidíte ty policejní manévry na videu? Má Policie dostatečnou kapacitu aby podobné manévry uspořádala na více místech současně? Protože pokud ne, má další pachatel výborný tip, jak jednoduše přilákat zásahové složky na konkrétní místo a současně zaútočit jinde, kde bude mít jistotu, že se tam Policie rychle nedostane.
Oficiální ruská politika je jasná - nezvěstní jsou určitě zbabělci co se vzdali, zběhové, dezertéři a jiná chátra, nehodná obdivu. Jejich rodiny tedy nic nedostanou, žádné odškodné, ani pytel brambor. Po technické stránce je naprostá většina nezvěstných mrtvá, jen se nenašly jejich ostatky nebo se je nepodařilo identifikovat a to žádné straně. Pouze nepatrná část nezvěstných se objeví později živá a zdravá, jako například jistý Josef Švejk.
Hlavně nezapomeňte na automatickou záchrannou brzdu!
Kužely světla a jiné zbytečnosti si naopak můžete odpustit, ty nejsou k ničemu potřeba. Je to lanovka, důležitá je spolehlivost a provozní náklady. Až se světlo omrzí, stejně ho vypnete.
Pokud chcete něco neobvyklého, podívejte se na lanovku na Manlichen z Wengenu ve Švýcarsku - ta má stejný princip, ale na střeše kabiny je otevřené druhé patro pro cestující. Jen se podívejte na Youtube, jak to vypadá a jaký je za jízdy výhled.
Připomíná mi to kreslený vtip z Humoristických listů, z doby první republiky.
Obrovská sešlost davů, automobily, kočáry, samá honorace. Místní si povídají, co to tady bude? Nádraží, fabrika, škola, nebo dokonce letiště? Sešlost se rozejde. Obecní sluha si povzdechne, to je cavyků , než mi dovolí tu starou hrušku porazit....
Tahle hrůza neměla vůbec vzniknout. Takto to dopadne, když přestavbu navrhuje umělec bez špetky technických znalostí a hlavně bez zdravého selského rozumu.
U dopravních prostředků musí být design podřízen funkčnosti - tedy nesmí být použito nic, co funkcionalitě přímo brání, jako v tomto případě. Podívejte se, jak motorové vozy vypadaly před přestavbou.
Začal bych tím, že vyhodím naprosto nesmyslná kulatá okna, vyřežu obdélníkové otvory původní velikosti a osadím je okny, která lze normálním způsobem otevírat. Toto je vlak, ne ponorka.
Čtu to po několikáté, ale stále mi vychází, že jedno z těch exhumovaných dětí bylo živé. To si děláte legraci, nebo to psal cynik bez znalosti českého jazyka?
Pokud se případ odehrál tak, jak je nejpravděpodobnější, tak na tom naopak není nic kuriozního. Kuriozní je had se dvěma hlavama, nikolik mrtvé děti!
Na fotkách je bohužel vidět jedna věc - absolutní nezájem majitele o uložení všech jmenovaných věcí a umístění zvířat. Výsledkem je jedna ohořelá hromada. Být pojišťovnou, odmítnu vyplácet peníze z důvodu neopatrnosti majitele.
Cenné historické motorky, ale umístěné ve dřevníku, kde je současně hromada dřeva a současně i zvířata? Asi zase tak cenné nebyly. To je katastrofa, která pouze čekala na to, až se bude moci stát. Požární bezpečnost nulová, palivo hned vedle. Šance zvířat na únik bohužel také nulová.
Gunnar Kaaseni. To byl zkušený musher, jehož spřežení bylo složeno jen ze psů, které odchoval a vycvičil Seppala.
Spřežení bylo složeno ze psů, které Seppala nechal doma, protože nebyli dost dobří na to, aby je vzal sebou na 400km jízdu naproti séru. Seppala vyjel z Nome, ostatní jezdci byli místní ve svých úsecích. Vůdčím psem spřežení na posledním úseku nebyl Balto, ale Fox. Balto je na fotografii pouze proto, že se novináři báli, že si Foxe čtenáři spletou se skutečnou liškou.
A tak veškerou slávu sklidil pes, který udělal jediné - byl u toho a byl u toho vyfotografován. Největší zásluhu má ale Togo, pojmenovaný po japonském admirálu Togovi, nejlepší pes jakého kdy Seppala měl. Jen ho neviděly fotoaparáty novinářů, domů se dostal vlakem, když Seppalovi opět utekl.
Celý příběh uvedl na pravou míru Disney až v roce 2019: Odkaz 1
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Skutečně jsou na oficiálním seznamu benefitů jako bod elektrické zásuvky ve firmě, nebo je to jen tolerováno a nikdo to neřeší? Ty ostatní benefity, co dotyčný nevyužívá, jsou oficiální benefity.
Předpokládám, že současně platí zákaz přinášení soukromých zařízení do práce a jejich zapojování do jakékoliv sítě. Až ta baterka z kola při nabíjení blafne, bude se jako první řešit jak je možné že tam byla a dotyčný bude platit škody ze svého.
Mimochodem - ani jedno z těch soukromých zařízení nemá platnou elektro revizi, že? Už to samo o sobě je průšvih pouze zapojit do el. sítě bez revize.
2 odpovědi