Tato "autorka" je úplně mimo. Jednou píše jako mladá, jindy jako důchodkyně. V jednom článku píše, že by si lidi neměli stěžovat na výši platu a najít si něco jiného, v jiném si stěžuje že má jako soudní zapisovatelná 16 tis. hrubého. Asi netuší, že kliknutím na její jméno vyjedou všechny její články.... Ale všechny příběhy mají něco společného. Velice slabou úroveň.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. I když může mít vyprávění osobité kouzlo, většinou hlavní slovo při nabývání faktografických znalostí mají buď stručné chronologické zápisky nebo kvalitní text z učebnice. Správnou racionalizací a reorganizací státní správy nejen ve školství by šlo ušetřit stovky miliard korun.
Proč to píšeš ke každému článku?
Bolševické praktiky. Je v pořádku zakázat používání mobilu během vyučování, je nepřípustné ho dětem zabavit. Snad se toho chopí nějací schopní právníci. Děti je potřeba učit děti digitální techniku správně používat, nikoliv ji zabavovat. To je hloupé, nikoliv pedagogické.
Ty jsi divný nositel tohoto jména. Vždy se snažíš zplodit příspěvek tak, aby dostal co nejvíce záporných reakcí. Divný koníček...
Potíž těchto manévrů je v tom, že často přes plnou čáru bezpečně předjede první, třeba i silné auto, které má výhled. Jenže svým manévrem zakryje výhled dalším, navíc se za něj může někdo bez úsudku připojit - a neštěstí je na světě. Zákaz předjíždění se dává tam, kde je potřeba zvýšit bezpečnost obecně, nejen "toho prvního". Proto také řidiči často nechápou, proč se nesmí předjíždět na úseku, který jim samotným přijde přehledný a bezpečný dostatečně.
No to je blábol.
Nechápu, že je za toto odsuzujete. Jo, chápu, ono je to psané jako obětování, ale v podstatě je to klasická zabijačka, která se běžně dělá i u nás na vesnicích. Navíc to zvíře nezemře zbytečně, bo jeho maso nasytí chudé.
V žádném případě to není klasická zabijačka. U té se zvíře napřed omráčí a pak vykrví. U muslimů musí vykrvácet při plném vědomí, aby u toho mohlo slyšet ty jejich pošahané modlitby. Ale opět klasika, každý, kdo tohle obhajuje, má neveřejný profil a tisíce příspěvků...
No vždyť ano. To jsem psal hned na začátku. Jakmile při druhém dýchání po 5 mimutách nadýcháte méně (při prvním dýchánímusíte ovšem mit do 0,24), tak se nic neděje a pustí Vás jet dál a bez pokuty.
Když přiznám že jsem před tím pil, pošlou mě do správního řízení. Tam pokuta a půl roku (3 měsíce když budu hodný) bez papírů. Jak jsem psal na začátku já.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To je apríl, ne?