Na 5 Toyotách mám najeto cca 950 tis. km. Jednou měněný alternátor (motor 1,4 D4-D) asi ve 230 tis. km, jinak u všech pouze pravidelný servis. Např. Avensis z roku 2009 zůstal v příbuzenstvu (ostatně jako další 3 Toyoty) a zcela bez problémů, bez koroze, bez zatékání. Všechna auta koupena jako nová, nebouraná. Přesto, že teď u mne vyhrálo Subaru, na Toyotu nedám dopustit. Osobní zkušenost: proti Audi (A4), Škoda (3. gen Octavia), Renault (Clio) nebo Ford (Galaxy 2017) je Toyota jiný, bezproblémový svět.
Jo jo, alternátor jste mi připomněl. Přijdu k autu a ono nedobíjí. Olfincar slibyl do telefonu repas, nakonec jsem v tom byl za čtrnáct za nový.
Toyota je záruka kvality
Ale 1,3 za
To se mohu na spořílka vykašlat
Pořídím si za 1/3 Octavii RS 245 a zbytek částky do 1,3 mil za x let utratím s rodinou na x dovolených po světě
Docela by mě zajímalo, jak jste přišel na to že je Toyota záruka kvality. Jde o pouhé papouškování reklamního sloganu. Moje Toyota trpí silnou korozí a teď jsem zjistil že mi do ní dokonce kolem předního okna teče voda. Je to plečka.
Solary behem dalsich 10 let zlevni o 80%. Jen lempl se jim bude branit. Cilem je mit system slunce/vitr/baterie dimenzovane na nejslabsi tyden v roce. Tim bude energie obrovsky levna po vetsinu roku. Nejdal jsou v Australii, tam uz ted maji nektere dny el zdarma. To je jen zacatek.
A potom EV. Rusák, arabáč a jejich "autoforum" tradá.
Není se ta co stydět, skvost techniky 1 TsI, trivalec. V oktavce spotřeba 10 litrů benalu, ve městě. Ve Škodě koukám porad nic nepochopili, civilizovaný svět spěje k elektromobilite a Škodě, potažmo VW ujíždí vlak. BYD, Číňani a Tesla budou válcovat trh. Stačí se podívat na jejich prodeje, jak rostou každým rokem. Jen čeští Pepici pořád melou svou .
Souhlasím
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pardubická MP je také aktivní. Dostal jsem pokutu za parkovaní na vlastní trávě. Prý veřejná zeleň. Půl dne v háji na služebně. Pokuta storno.
1 odpověď