Nejohroženější jsou malé děti. Tímhle jsme si prošli čtyři roky zpátky. Tehdy čtyřletá byla celkem v pohodě, s roční jsme byli na pohotovosti noc co noc. Ale protože bylo v noci chladno a chlad na to svinstvo zabírá, poslali nás zpět, že ji nic není. Až když se málem udusila ve dne, tak jsme si v dětské vydupali kompletní testy a hospitalizaci. Dospělí to prodělají většinou bez příznaků a vytvoří si protilátky.
Takže pro všechny debily - Ukrajinci za tohle fakt nemůžu. Děti se na to očkují jako malé, ale zatímco nemoc se vyvíjí, vakcína ne. Praktik nevěřil, že by to mohl být ceny kašel. Takže asi za to nemůže ani vláda, když se to začíná znovu rozmáhat.
No, je potřeba hledat další lidi, pro kterým štvát společnost, že? Pan zapomněl započítat techniku nebo třeba kurzy. Myslíte, že když jde do salonu, je vybavený? Málokdy. Že ji někdo cizí zadarmo dělá reklamu a shání zákaznice? A že nejela na začátku na dluh, než nabudovala klientelu? A samozřejmě je tu cítit ta závist vůči živnostníkům. Když paní jede na dva týdny na dovolenou, má to narozdíl od zaměstnance za nulu, stejně jako když je nemocná nebo musí být doma s dětmi. Všechny tyhle nepracovní dny musí započítat do výdělku. Pokud autor závidí, tak živnostenský list stojí litr, nějaký ten kurz, vybavení a hurá na to!
Autor článku za mě žije v nějaké jiné realitě. Ad jedna - drtivá většina českých turistů nemá nejmenší ponětí o tradicích a zákonech země, do které jedou, hlavně ti, jejichž cílem je moře. Ad dva - pro musilmy jsou jejich tradice a zákony svaté. No a ad tři - Evropané moc své tradice nectí, takže udržení nějakých našich tradic a našich lokálních stylů moc nefunguje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, proč by ne. Předpokládám, že tedy České firmy podalyy nabídku ve výběrovém řízení a že jejich podmínky byly výhodnější než ty zahraniční. Protože pokud tomu tak nebylo, tak je to jen obyčejná lobby. V zemi, kde zákazník často platí za zahraniční produkty méně než za ty české, kde se často vyplatí mít zahraničního operátora, fakt nemusí dávat smysl tlačit všude českou produkci, protože je místní.