Nojo, opět to průměrné stáří vozového parku. Zjistí se snadno, ale je to naprosto zbytečný údaj, který nemá žádnou výpovědní hodnotu.Musí se brát v potaz výsledky dynamického sčítání vozidel a tam už jsou výsledky úplně jiné, průměr kolem 9 let, naprostá většina vozidel splňuje EURO 4 a výše, u náklaďáků je to průměrné stáří snad jenom 6 let. To že si někdo vyjede starou šunkou jednou týdně na nákup nemá na celkovou skladbu vozového parku na našich cestách pražádný vliv, většinu kilometrů najíždí nová auta.
Nedivil bych se kdyby do těch výpočtů započítávali i auta co jsou v muzeích.
EU by se mela jit predevsim bodnout nebo skocit do Macochy. To uz by byl duvod ke vzpoure. Doporucuji EU at prestane provokovat, protoze tento pristup nepovede k rozmachu elektromobilu, ale k zaniku individualni mobility. Osobne jsem pro ukonceni clenstvi v tomto silenem spolku. A rad bych vedel, jak mi slavna EU zabrani opravit si auto podle sve libosti nebo i sam, kdyz to umim.
Prostě zakáží prodej dílů.
S tou infrastrukturou moc nesouhlasím. Nabíječky má polovina národa doma, zbytek může v práci nebo na veřejných nabíječkách. Jediný, co zatím platí, že jsou EV drahé a to i jako ojetiny. Jenže dřív nebo pozdějc přijdou levnější ojetiny a levnější modely, co jsou levnejší než spalovák. Jen blbec bude jezdit za trojnásobek, lidi si to řeknou.
jenže tady počítáte s tím že neporoste cena za elektřinu a ani za distribuci což se teď děje každý rok.
Takže to nakonec vůbec nemusí být tak výhodné ne?
Není to jen v Čechách. Moje nevlastní dcera je Němka. Je strašně milá, ale její muž je zastánce "Respektvolle Erziehung". Byli jsme s nimi a vnučkou (4 roky) na obědě v řecké restauraci a dali si společně tác předkrmů. Zeť (otec vnučky) si vzal omylem kousek, na který měla chuť malá (vedle ležel zcela identický). Nastal vzteklý řev. Ok, to je v tomto věku normální. Otec se malé omluvil, že se jí nejdříve nezeptal, na co mà chuť. Už to mi přišlo lehce ujeté. Upozornila jsem malou, že totéž, co chtěla, na tácu stále je. Nezájem. Vztekle praštila tátu pěstičkou do obličeje. Vyletěla jsem a houkla na ni, že takhle tedy ne, a to se nesmí. Ovšem zeť mne upozornil, že nemám na malou zvyšovat hlas - a že její chování je v pořádku, protože ona si přece musí vyventilovat a prožít své emoce. Došla mi slova.
Asi jste měla vyjet na otce aby byla malá spokojená. Holt západ no. Tam přece chceme.
Pořád nerozumím, kde je s tím problém. Vždyť u asymetrického střídače to žádný problém není. A jiný by ani neměl být používán. Primárním cílem vlastní FVE je co nejvíce spotřebovat. A to mi nejlépe umožní právě asymetrický střídač, který mi posílá nejvíce vyrobené energie do té fáze, kterou nejvíce zatěžuji. 🙂
Ano v tomhle máte pravdu, problém je že asimetrický střídač je cca 3x drsžší a skoro nikdo ho už nepotřebuje vyrábět, protože je třeba jen u nás a na Slovensku.
Není to divné?
Nemáte tak trochu problém pochopit psaný text? Já vím je to poměrně dlouhé. Článek je hlavně o nedostatku policistů a v druhé řadě o platech. Průměr počtu policistů na 100 tis obyvatel je v EU cca 330. U nás v ČR cca 370. Tak nevím kde je chyba.
Tak vypadá že ani vy jste ten rozhovor nečetl.
Pán rám přímo říká že počet je v pořádku jen to rozdělení na ty v kanclu a ty v terénu je 1-1 a to v pořádku není.
Vela ludi uz radsej setri na elektro, ako by kupovali hned novy spalovak. Stary este chvilu vydrzi a ked ma clovek dom (kde nabijat), tak je to lepsia volba. Okrem toho Covid narusil dodavatelske retazce a europske auta zdrazeli. Predaje su stale o 20% mensie ako pred Covidom a kupovat nove auto kazde 3 roky uz nie je tak popularne.
to jsou bláboly tohle.
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
To v Čechách klidně můžou zakazovat co chtějí. Černý trh a garážoví mechanici si dokážou s EU poradit.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějakou dobu určitě.