Jen můj názor...
Auto má fajn přední část a interiér.
Co se z mého pohledu nepovedlo je zadní část, která pocitově tlačí auto k zemi tím, že spojené světla jsou v horizontální linii vedena spodem.
A celkově působí asijsky jako "před deseti lety".
To soudobá asijská auta mají lepší linie.
Za mě byl předchozí model koukatelnější.
Ale časem si možná zvyknu 😃.
Jistě se najdou kupci, kterým se auto líbí a vysolí jeden a půl 🍈 bez mrknutí 👁️
Naprosto mi berete slova z úst 👍
Aspoň si zjistěte fakta o té policii .... To že NERV říká, že je tu hodně policistů neznamená, že je jich hodně...Nedávno tu byl článek o policistovi z Písku, jak nemůžou pomalu ani složit hlídku a výjezd ke střelbě trval dlouhých 38 minut ..tak nebuďte za hlupáka...
Nicméně zároveň přiznal, že málo je pouze policistů v terénu.
Naopak, že se neúměrně rozrostl administrativní aparát a spousta míst byla převedena pod služební poměr. Takže ano, tabulkově je policistů dostatek, ale do ulic, bohužel, nemá kdo vyjet...to jen tak pro upřesnění...v tom článku bylo více zajímavých faktů a postřehů...ale to je všude a v každém odvětví. Já to pro změnu vidím ve strojírenství. Hlavně že nám bobtná státní aparát. A nemyslím tím pouze aktuální období, aby mi někdo nepodsouval politicky zkreslené názory.
Toto bobtnání je dlouhodobé a je spojené s členěním jednotlivých samosprávných celků, neefektivity ve státní správě a brutální zaspání v oblastech digitalizace. To je extrémně viditelné v neefektivním zdravotnictví. Proto jsou v něm mj. takové problémy.
Je to zkrátka zralé vše na optimalizaci a kdo to nepochopí, neuspěje. A je jedno jestli je to soukromá firma nebo jiný subjekt...To jsem se zas rozkecal🤦♂️
To měli asi Skandinávci radost, když jim pod oknem burácel smradlavý Zetor, oni, kteří si tak zakládají na čistotě ovzduší a klidném prostředí.. asi pána samou radostí vítali z obce do obce..
Vaše lidská hodnota se limitně blíží nule....nicméně Vám vřele doporučuji Švédsko procestovat a garantuji Vám, že narazíte i na spoustu Zetorů UŘ 1 i 2. Je to tím, že Švédsko bylo pro Zetor silný trh s dobrou servisní sítí. Kromě absence jakékoli empatie jste se navíc projevil i jako totální tupec.
@Marťo - budiž ti v traktorovém nebi krásně
Ale auto se rozjelo dozadu, tudíž tam nemohla mít zařazeno D. Spíš bych řekl, že tam měla N, ale nechce to přiznat.
Přesně...D jako "DopředuDebile"...též mě to zarazilo.
Ale zároveň nebyl nastartovaný motor, jestli stála zadkem z kopce...stejně je to divný. Kdybych nebyl v práci, tak to jdu hned zkusit. No bude to muset počkat do odpoledne 😜😂
Jestli jste to nepochopil, je to Váš problém. Je to napsáno sice s chybami, ale naprosto srozumitelně. A pokud si myslíte, že v 500hlavé vesnici přidružené k desetitisícovému městu si ti vesničané někoho zvolili, tak jste naprostý mimoň. Jejich vliv na složení zastupitelstva města je teoreticky 5% a prakticky při přepočtu na mandáty nulový.
Velice přesně a přehledně napsané. Jsem z 200hlavé samostatné vesnice, kde máme, díky vlastnímu hospodaření, vše v pořádku a stále budujeme, opravujeme a investujeme. Pokud bychom patřily pod jakýkoli větší subjekt, jako některé okolní vesnice, tak bychom měli možná tak 1/50 financí...možná. Ale ano - školy, školky (s finančním přispěním naší obce) a odborné úřady spravuje ORP. Což by tedy ORP spravovala i v případě sloučení.
A platy zastupitelů v malých obcích nejsou nijak horentní. Skoro bych se odvážil tvrdit, že v rámci přidané hodnoty jsou zanedbatelné.
Jo, já taky netvrdím, že schválně...někdy přemíra snahy vyústí naopak ve větší škodu ale to musí vědět oni zda to stálo za to, to auto utopit. Víte ono je to smutné v tom směru, když si představíte kolik úsilí to stojí aby DH dostali takové auto, které neplatí jeden subjekt ale většinou se na to shánějí peníze kde se dá........
A co to tedy znamená, že zachraňovali tamní obyvatele ze zatopené oblasti ??? Dokonce tam byla vyhlášena evakuace a tohle byl možná i důsledek toho, že se nejdřív někomu nechtělo a na poslední chvíli si vzpomněl, že chce zachránit.....
Věřte, že vím, kolik úsilí stojí, aby se dobráci dostali alespoň k nějaké technice, natož pak k takovému autu, jaké se jim podařilo utopit...ale třeba si moc nelokla a po odbahnění, vyčištění a vysušení pojede....
Mohli jet na pomoc kolegům s čluny? Třeba se jen snažili dostat někam, kam je poslal KOPIS. Já fakt nevím, ale asi těžko by se tam sami od sebe vydali.
O výjezdu někdo rozhoduje a v tu dobu byla komunikace pravděpodobně ještě průjezdná, jinak by je tam neposlali. No jsou to čiré spekulace a stejně to nevyřešíme...
Nicméně absolutní souhlas s tím, že neukázněnost v době evakuace byla...jak to napsat, no...na tečku.
Nechci se moc paní zastávat ale někdo tady kecá, to auto má to vybavení jak píšete ale je pouze pro 1+3 a v článku píšou že s ním evakuovali lidi.... !?!?!? Nějak si to nedokážu představit kam je dali ? Nebo to je jako vozili po jednom protože posádka byla určitě řidič + dva.... Ano jsou to záchranáři a pomáhají ale někdy je lepší nikam nejezdit a počkat na vrtulník než z blbosti utopit auto za několik mega právě proto, že není vidět kam vlastně jedete a už to je pro posádku nebezpečné, taky se mohli převrátit a utopit, stát se mohlo cokoliv. V tomhle má paní pravdu, nesmyslný výjezd CAS někam kam mohl jet normální náklaďák nějaké stavební firmy kam se vejde hodně lidí. Na takovou činnost nepotřebujete auto s majákama ale zachraňujete životy....aspoň v roce 2002 to bylo naprosto normální, že se využíval soukromý sektor....nákladní auta, bagry, buldozery....
Hádat se nebudu, je to sedmička, která je opravdu pro 1+3. Kde jste se ale dočetl, že evakuovali lidi? V článku stojí "Stalo se tak ve chvíli, kdy sami zachraňovali tamní obyvatele." Záchrana neznamená nutně evakuaci. Se zbytkem s Vámi víceméně souhlasím. Ale já tam nebyl a nevím, jak moc strojník viděl nebo neviděl, kam jede a zda nepřišla vlna, která je odsunula do rigolu a s tím už pak nic nemohli udělat...Bohužel, nehody se stávají nejen...a nejen hasičům. Naštěstí se tady podařilo kluky zachránit. Otázkou je, jestli to bylo opravdu nutné. Dle mého názoru ne, ale...Těžko soudit, schválně jí neutopili...
Vy budete asi hasic, pani Roxano Placha, tak misto aby jste kecala do prace psychologu nebo psychiatru, by jste mi mohla vysvetlit, proc jezdili s nadobou plnou vody do povodnovy situace 😉
protoze me to logicky neprijde
Víte, madam, ona CASka není jen nádoba na vodu...doporučuji zajít na DOD do nejbližší stanice a shlédnou vybavení CAS...mimo jiné obsahuje vyprošťovací techniku, plovoučky atd.
Přeji hezký den.
Záplavy nedonutili za 30let naše politiky myslet na lidi a nejen na své kapsy. Kdyby komunisté za 40let jen na území Česka nepostavili přes 40 vodních přehrad a nádrží tak máme všichni vody pokrk.
Tak na příklad: výstavba vltavské kaskády probíhala postupně od roku 1934, ale ano spousta vodních děl byla vybudována v druhé polovině 20. století.
Nicméně se domnívám, že tato díla by byla stejně vybudována, nehledě na režim.
Škoda jen, že Labe pod DC čeká a čeká a nic se neděje...asi to budou muset vybudovat Germáni.
Mám Vám to překopírovat ještě jednou ??? Umíte číst ??? Psal jsem, že soud nemá pravdu protože chodník v silničním zákoně definován je ale jako místní komunikace viz : § 12 odst. 4 zákona č. 13/1997 Sb. jsou součástmi místních komunikací (nebo samostatnými místními komunikacemi) též přilehlé chodníky, chodníky pod podloubími, veřejná parkoviště a obratiště, podchody a zařízení pro zajištění a zabezpečení přechodů pro chodce.
Čemu na tom nerozumíte??? Obraťte se na ten soud a zeptejte se proč píšou že to definované není když to definované je a nepište to mě......Pokud je tedy i správná fotografie a místo je celé asfaltové a obrubník výškově neodděluje obě plochy tak by to chodník být neměl i podle Vašeho výkladu....nebo vy tam vidíte nějakou jinou dlažbu a 15cm obrubník nad silnicí ?????
Víte vše se má posuzovat tak jak to tam zrovna vypadá a to že města a obce kašlou na to aby vše bylo všude správně značené aby nemohl vzniknout pro řidiče omyl tak to pak řeší soudy tím, že oni tak rozhodnout můžou protože to řekl soudce. Prdlajs i soudce má ctít zákon a nevymejšlet si, že je nutno vycházet z obecné řeči. Obraťte se na tvůrce silničního zákona co vlastně platí ???
O "absolutní přednosti" mluvilo na přelomu let 2000!2001 pouze pár méně informovaných novinářů (většinou na Nově), rozhodně nelze tvrdit, že to byla nějaká kampaň.
Tu dobu si dobře pamatuji, pamatuji si i pozdvižení okolo této novely zákona. Zřejmě to ve mě zanechalo silnější dojem. To je možné, nejsme všichni stejní...bohudík. A věřte mi, že dodnes se setkávám s názory, že "Já jako chodec mám přece na přechodu přednost"...z toho poté pramení kritické situace.
Dobrý den, v médiích byla a bohužel v myslích chodců přetrvává:
Často se v diskuzích setkáváme s názorem, že chodec má na přechodu absolutní přednost. Tento nesmírně nebezpečný mýtus vznikl v dobrém úmyslu v médiích v roce 2000, kdy byla schválena novela zákona o provozu na pozemních komunikacích s vyšší mírou přednosti chodců na přechodech. A řidiči se měli díky tomuto mýtu naučit dávat chodcům přednost. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Hned v první rok platnosti nových pravidel, v roce 2001, vzrostla úmrtnost chodců na přechodech čtyřnásobně a dodnes se ani zdaleka nevrátila na úroveň z minulého tisíciletí.
zdroj: Odkaz 1
Smutné. Upřímnou soustrast pozůstalým. Pevné nervy řidiči autobusu. O vině či nevině bude muset rozhodnout vyšetřování.
Ale možná by, jako drobné opatření snižující množství podobných nehod, nebylo od věci instalovat svislé dopravní značení...A11 nebo alespoň IP6.
Bohužel na stret view žádné takové značení nevidím...nicméně, třeba tam již nyní je...nemohu posoudit, neznám místo konkrétně. V tom případě by bylo mé doporučení zcestné.
§ 18
Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled
A tím jste chtěl říci co? Že jel na motorce určitou rychlostí...to ano...Kde jste četl, že chtěl zastavit? Třeba by to stihl, ale vyhodnotil, že manévr bude bezpečnější. A že osoba odpovědná za dítě nebyla schopná ho při přecházení vzít za ruku v okamžiku, kdy je to bezpečné, ale poslala ho před motorku a kluk se seknul...je to tragédie, ale proč kvůli tomu má trpět někdo, kdo to nezpůsobil. Asi kdyby mu tam vlítnul jelen a zastavil se, tak by se rozhodl to dobrzdit, ale to jiná situace. Já nevím, mě to přijde jak hon na čarodějnice.
Brzdná dráha motorky v 90km/hod je 51m plus reakční doba 14 metrů. Takže motorkář rozhodně nejel předpisově nebo jeho reakce jsou velmi pomalé.
Z jakého důvodu řešíte délku brzdné dráhy? Umíte číst? Rozhodl se pro objízdný manévr a předpokládal, že budou všichni pokračovat +/- konstantní rychlostí přes silnici...Proboha čtěte a pak dělejte závěry.
No vidíte a ve mě toevokuje Matějovského (Lackovu) okruhovou Tatru Jamal (Tatru 163), akorát zvedlou a upravenou pro tento typ závodů...navíc podle mě čumáky k Tatře sedí od dob 148 😉 A co se týče Buggyra teamu... asi málokdo u nás je v současné době schopen postavit lepší auto v takto krátké době...😉
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nadpis by měl správně znít: Nelegální horníci odmítají vylézt z dolu, protože se chtějí vyhnout zatčení. Raději hladoví.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nadpis má být krátký, poutavý a pokud možno alespoň z části pravdivý😁
Takže za mě cajk😜
Ten váš je téměř úvod slohovky😂 ale uznávám, já jsem technik, mohu tedy mít zkreslený náhled na věc🤷♂️
2 odpovědi