Nadávky mohou velmi ublížit, mdlá reakce na ně ještě víc
.Nejen nadávky můžou ublížit, ale i ponižování, nadřazenost a namyšlenost některých lidí vůči druhé poškozené osobě. Někteří lidi jsou čím dál horší, jsou namyšlený, chovají se nadřazeně, přetvařují se, nezdraví, nedokážou si vzájemně pomoct, radši se přehlíží atd
Přitom by se neměli lidi rozdělovat podle národnosti, bohatství, vzdělání, profese, vzhledu atd což někteří bohužel čím dál více lidí na tyto skupiny rozdělují.
Ale lidi by ostatní lidi meli rozdělovat na to jestli jsou dobří nebo špatný, jestli si vzájemně dokáží pomoct, podpořit se v rámci možností byť jen např psychicky
Silnice převážně v Praze jsou plný připitomělých pirátů silnic, nervózních přitroublích řidičů kteří neumějí nic jiného než troubit a kličkovat mezi pruhy aby se vecpali co nejvíce dopředu, jezdí i po tramvajových pásech, které jsou vyhrazené jen pro tramvaje, v Praze jedete i 2km 45minut, a někteří psychicky narušený řidiči, to nevydrží troubí a porušují dopravní předpisy, např. odbočovacího pruhu do pruhu rovného, jeden člověk v jednom autě, v Praze bydlí je 1,2 milionů lidí a ty mají 4,5 milionů aut a jsou už tak líný že nedokážou jen např. z místa A do místa B vzdáleného měně než 2km jet MHD.
A co je nejhorší, že tady není dopravní zákon na pokutování agresivních řidičů,
kteří ohrožují a štvou ostatní řidiče. Dopravní Policie není skoro vůbec v Praze vylezou až když se stane nějaká nehoda, většina dopravních přestupků se řeší přes dopravní kamery ale preventivně policisty, kteří by působily na agresivní řidiče v Praze nejsou vidět, a přitom by mohli vybírat miliony měsíčně, kdyby tyto řidiče pokutovaly.
Měla by být pokuta i za troubení agresivního řidiče, jinak narušeného psychopata.
Dále by měli být dopravní pokuty aby byli účinné prokaždého v procentech ze mzdy řidiče, když může být rovná ďaň z příjmů 15% pro všechny lidi bez rozdílu příjmů, měli by být poikuty v procentech ze mzdy řidiče a to např.
Překročení rychlosti o 10km/h v obci/město pokuta 5% z příjmů
Překročení rychlosti o více než 20km/h pokuta 10% z příjmů
Průjezd na červenou 20% z příjmů
Agrse za volantem 30% z příjmů atd
Kdyby někteří řidiči nejezdili jako prasata, nemusely by autonehody existovat,
a tudíž by nemuseli by být v autě ani Airbagy které sice můžou někdy zachránit život, ale volant a palubní deska, sedadla a tapecírunk je zcela zničen a oprava
vyjde hodně draho, která se již většinou nevyplatí.
Ale blbci kteří jezdí jako prasata a musí si dokazovat převážně v Praze, že mají rychlejší auto než ten přednimi, přece nepojede rychlostí 50km/h na silnici kde je 50km/h za autem nižší kategorie Škoda Fabia, Felicia a jiné tak ho na silnici kde je rychlost 50km/h bez směrovek předjede rychlostí 70km/h řidič s výkonnějším, dražším autem vyšší cenové třídy.
Toto by měli konečně Policie ČR výrazně trestat, PŘEDJÍŽDĚNÍ AUT Vyšší RYCHLOSTÍ než je v dané lokalitě NAŘÍZENO ZÁKONEM,
dále by se mělo více trestat KLIČKOVÁNÍ AUT převážně BEZ SMÉROVEK jen aby se dané auto DOSTALO v KOLONĚ AUT které nechce v koloně ČEKAT CO NEJRYCHLEJI DOPŘEDU !!!!
Je zajímavé a nehorázné že novinky označují podnikatele který způsobil vážnou dopravní nehodu který je podle novinek veřejně známý označí novi jen písmeny A.C. ale kdokoliv napíše na novinkách nějakou zprávu je u zprávy uvedeno celé jméno a příjmení, a tím porušují zákon o ochraně osobních údajů GDPR, nejsem si vědom že by kdokoliv, souhlasil zveřejněním jména a příjmení bez souhlasu ani já jsem s tím nesouhlasil.
Pokud vrazi, zloději, narkomani a vrazi řidiči a podobný hovada budou značeny na novinkách jen A.C. atd měli by lidi se ozvat že nechtějí aby bylo zveřejněno aspoň příjmení u jejich zpráv. To jinde ve světě není jen u nás. I v USA, v Německu, Francii uvádí celé jména u zlodějů, vrahů, narkomanů atd.
Je vidět že primáři z Motola nestačili jeho už tak vysoký nehorázný plat, a ještě se
nechal podplatit podnikatelem A.C. možná budoucím vrahem (i auto je zbraň !!!)
aby podnikateli A.C neudělal nikdo z Motola toxikologický test na drogy, kdyby to byl obyčejný člověk např. prodavač, elektrikář, skladník, prostě lidi na nižší pozici tak už jsou předběžně zadrženy a sedí ve vězení a v nemocnici by primář z Motola jim udělal všechny možné i nemožné testy toxikologické, alkoholické, i možná pohlavní testy aby šli ještě ten den sedět Prostě někteří lidi jsou více nadřazeni proti ostatním. Doktůrek moc dobře věděl proč testy podnikateli A.C. nedělat !!!
V tomto státě některých nejbohatších dementů co si myslí že můžou všechno a neumí ani pozdravit, plno politických hyen, který jen útočí na nejchudší lidi svými zákony plať, vyplňuj lejstra nebo ti bude hrozit exekuce a vězení
To bylo keců od Mrkvosoftu že Windows 10 budou napořád a že už nevyjde žádná jiná verze jen budou vycházet na Windows 10 aktualizace viz článek
Kvůli Windows 11 si spousta lidí i já nehodlá kupovat nový počítač, i když by stačilo vyměnit základní desku, procesor, popřípadě paměti kvůli tomu že nový Windows 11 běží jen na základních deskách s čipem TPM:(Trusted Platform Module) verze 2.0.který desky do roku 2019 neměly.
Ale dá se prý nainstalovat Windows 11 i na starší počítače před rokem 2019 bez čipu TPM verze 2.0 - Mrkvosoft vydal článek jak obejít kontrolu čipu TMP2.0
Od Mrkvosoftu - Povolení čipu TPM 2.0 na starších počítačích
Během pár dní chtějí akcionáři podle Českého rozhlasu vydat petici, zveřejnit otevřený dopis představenstvu ČEZ, vládě a dát ho na vědomí České národní bance. Tvrdí, že dohled centrální banky v případě ČEZ nefunguje.
----------------------------------------------
Hlavně by tu petici a dopis představenstvu ČEZ měli akcionáři ČEZu taky a hlavně zveřejnit na internetu všem obyvatelům ČR.
Aby občané viděli jaký mají tyto Akcionáři z ČEZu zisky, a taky by měl ČEZ zveřejnit zisky Solárních baronů, kterým Ministerstvo průmyslu a obchodu tedy stát a ČEZ plátí solární dotace v desítkách miliardových částkách !!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejdostupnějším autům hrozí konec nebo zdražování kvůli Emisím
To je nesmysl čím menší lehčí auta jako jsou Škoda Fabie se slabým motorem a výkonem typu motor 1000 CCM (1.0) a výkonem okolo 60 kW tyto auta mají nízkou spotřebu a nejmenší emise proti těžším a výkonnějším autům typu Octavie, Kodiaq, Karoq a jiné dražší modely je to jen neschopnost některých a možná i většiny automobilek a jejich manažerů, celá EU parlament je banda zločinců a tupců!!!! A už by jsme měli kvůli těmto hovadinam vystoupit pokud státy EU nedokážou zrušit u aut Euro 7 a ponechat výrobu malých aut se spalovacími motory
A v první řadě by měli zakázat nakládaky a auta s naftovými motory které máji mnohonásobně vyšší Emise než auta s benzínovými motory a to takto by měli rušit auta a náklaďáky
1 kamiony nad 12 tun nahradit elektro
2 náklaďáky nad 7,5 tun nahradit elektro
3 auta s naftovými motory nad 3,5 tun
4 auta s naftovými motory do 3,5 tun
5 auta s benzínovými motory nad 3,5 tun
a na poslední
6 auta s benzínovými motory do 3,5 tun
7 motorky s obsahem nad 500 CCM
8 motorky s obsahem od 250 do 500 CCM
9 skútry do obsahu 125 CCM
Už by měl do té EU parlamentu někdo vlítnout
,
3 odpovědi