Jasně, za čtyři roky budeme mít platy jako v Německu – a možná k tomu i počasí jako v Kalifornii a hory jako v Alpách. Stačí jen další volební období a zázraky se stanou. Ekonomické zákony? Produktivita? Investice? Kdo by se s tím zdržoval, když stačí slibovat! Třeba si do té doby Němci sníží platy na českou úroveň, abychom se potkali někde uprostřed.
No vida, máme tu další sezonu “smetanové inflace”! Máslo za osmdesát? Proč ne, když máme tak exkluzivní důvody jako nemoc modrého jazyka a klesající dojivost. Aspoň víme, že máslo teď není jen tak obyčejná potravina – je to hotový luxus. Tak co, vánoční máslové cukroví nebo nový iPhone? Těžké rozhodování!“
Premiér Fiala tvrdí, že ekonomika Česka šlape jako hodinky… možná jen netušil, že jde o budík nastavený na další krizi. Ať už má pravdu, nebo ne, jedno je jisté: s tímhle optimismem by v Česku možná prorazil spíš jako kouč osobního rozvoje než jako politik. Možná už brzy na Netflixu: Jak žít pozitivně, i když ostatní říkají opak.
Takže všichni, kdo nejsou spokojení se životem mimo Prahu, mají prostě sbalit kufry a přestěhovat se, ideálně rovnou do kanceláře v centru! Jako kdyby řešení každého problému spočívalo v tom, že utečeme do velkoměsta, kde zázračně vymizí všechny životní těžkosti. Ale pozor, nesmíme zapomenout na ten úžasný spánek, protože bez osmi hodin nám ani ta Pražská MHD nezaručí lepší život! Kdo by si to byl pomyslel, že volba životního místa je tak jednoduchá – prostě stačí bydlet v centru všeho dění a svět bude růžový!
Olomoucké tvarůžky rekordně zdražily, z původních 1,50 Kč na cca 50,- Kč. Kvalita naopak šla prudce dolů, na původní tvarůžky, chutné a "voňavé" již zbyly pouze vzpomínky. Někde v řetězci výroba, distribuce a prodej je nějaká fatální chyba.
Fatální chyba je, že výrobce začal z 50% používat při výrobě méně kvalitní německý tvaroh. Jediný důvod je nižší cena této suroviny. To má vliv na celkovou chuť.
Tak se na chvíli jako straka obohatila.. A jak se rika "rychle nabil, rychle pozbil". A je dobře, že s pořádnou ostudou.. A snad to bude mít i výchovný charakter pro ostatní policajty.. O politicích pochybuji.. Tam je to o imunitě.. A tradici, kdo nekrade ve státě, okrádá svoji rodinu..
Vy se rychle naučte pravopis😂
To,že se dostáváme do doby,kdy se lidé pomalu bojí říct,že jsou normální,heterosexuální muž či žena je ne smutné,je to tragedie. Tito kašpaři /rozuměj herci/ by bez JRK nebyli nic. Ale je to COOL.
Rád bych se zeptal, kam zmizeli opravdoví muži.Od pravěku,středověku ,templáře,až po druhou světovou válku? Copak vymřeli,nebo se jim utvořily čárky a potřebují tampony? Rád bych se podělil o jednu moudrost.Je od muže,který ještě mužem byl.
Zakladatel Dubaje, šejk Rashid, byl dotázán na budoucnost své země a on odpověděl: „Můj dědeček jezdil na velbloudu, můj otec jezdil na velbloudu, já jezdím v mercedesu, můj syn jezdí v Land Roveru a můj vnuk bude jezdit v Land Roveru ... ale můj pravnuk bude muset znovu jezdit na velbloudu. “ Proč je to tak? A jeho odpověď„ Těžké časy vytvářejí silné muže, silní muži vytvářejí snadné časy. Snadné časy vytvářejí slabé muže, slabí muži vytvářejí těžké časy. Mnozí to nepochopí, ale musíte vychovávat válečníky, ne parazity. “A k tomu přidejte historickou realitu, že všechny velké říše ... Peršané, Trójané, Egypťané, Řekové, Římané a v pozdějších letech Britové ... všichni povstali a zahynuli během 240 let. Nebyli podmaněni vnějšími nepřáteli; uhnily zevnitř. Amerika nyní překročila hranici 240 let a hniloba začíná být viditelná a zrychluje se. Minuli jsme roky Mercedesu a Land Roveru… velbloudi jsou na obzoru.
A teď se ptám. Existují ještě muži. Krásný nový rok a snad i ty další.
Váš komentář je neotřelý a trefný 👍
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud je pro paní Pekarovou realita naší ekonomiky příběhem o levné energii, rostoucích mzdách a práci pro všechny, pak zřejmě čerpá data ze zcela jiného trhu. Bohužel, tato iluze odtržená od běžných zkušeností občanů připomíná spíše snahu marketingově přebarvit šedou na růžovou, než faktickou analýzu stavu českého hospodářství.