Ono se to jednoduše hodnotí od televize, když víte, kdo je kdo. Ale problém řady z nich byl ten, že asi nepochopili, že hra je o obelhání ostatních a oni si tam začali nesmyslně vytvářet nějaká pouta. Jasně, Tuna je pako, který jako "ivestigativec" mohl po několikátém mylném obvinění pochopit, že je mimo a měl se stáhnout. Ostatní ho ze stejného důvodu měli poslat někam. Není to boj o život, v reálném životě si můžu informace ověřit z více stran. Tady ne, je to hra, takže 14 dní zkrátka nebudu věřit nikomu. O tom to je a řada z nich to nepochopila.
No tak s takovou kapacitou baterie se nedivím. EV na cestování musí mít minimálně 70kWh baterii. Všechno ostatní jsou EV do města. Navíc EV s 50kWh baterií jsou většinou EV Stelantisu a ty si rozhodně s efektivitou pohonu žádné starosti nedělají.
Dnes jsou efektivnější značky,které takovou cestu dají. Takže to není o EV obecně,ale o provozu EV s neefektivním pohonem a navíc s malou kapacitou trakční baterie. Pokud auto jezdí po městě za 15kWh/100km průměrnou rychlostí 50km/h tak je logické,že tímto tempem počítač ukáže hodnotu 400km. Jenže při 130km/h to EV nejede za městskou spotřebu. Na dálnici si takovéto EV vezme i 20kWh/100km a možná i víc a pak je tam nájezd logicky menší. Jenže tohle zkušený majitel EV ví a nezkušený se jen diví a píše takovéto články, jak je to všechno na dvě věci. Není,jen je potřeba si uvědomit, že s UL taky nedoletíte do Ameriky bez tankování,byť je to taky letadlo.
To je příklad totálně zdeformovaného uvažování nekritických zastánců elektromobility. Porovnávat 20 kilometrový let s UL v Českém Ráji s letem do Ameriky je ztráta soudnosti. Tady nikdo nesrovnává cestu po městě s cestou do Mongolska. Když si koupím, bez jakéhokoliv přemýšlení, třeba Punto s litrovým motorem a 30 litrovou nádrží, vím, že s ním ujedu, opět bez přemýšlení, 30 km po městě i 300 km do Plzně. A nepotřebuji na to auto s pětilitrovým motorem nebo 100 litrovou nádrží. A pokud mám při nákupu auta přemýšlet o tom, jestli budu jezdit 50 km nebo 200 km, tak je něco špatně. Další nemocný argument je, že přece je logické, že na dálnici je jiná spotřeba než ve městě. To je ale i spalovacího motoru a nikdo to nepotřebuje řešit. Takže z Brna do Plzně dojede s Puntem i nezkušený řidič, ale s EV za milion už musí jet zkušený řidič? Fakt výborný argument. KDyž pojedu s Puntem a budu potřebovat natankovat, tak zastavím u první benzinky, za 5 minut natankuji a jedu dál. S EV si musím cestu plánovat podle nabíjecích stanic? Já chci jet tak, jak se chce a líbí mě, ale u EV musel poslouchat auto, kudy můžu jet a kam už ne, protože tam není nabíječka. Co to je za kravinu?
Každopádně to je nesmysl, co z něho vypadlo. Už je asi hodně odtržený od reality. Na druhou stranu je vtipná poznámka o tom, že pokud nebudeme mít vysoké cíle, budeme mít mzdy jako v Agrofertu. Není to tak dávano, kdy do výroby v nějakých firmách Agrofertu hledali lidi za méně než minimální mzdu. To Fiala trefil hřebíček na hlavičku a Andrej a ihned rozhýkal.
Západ ho neakceptoval ? 😀 spíše jen Babiš se pohyboval v bussinesu a do politiky se do určité doby necpal, zatímco Pavel se přisál na stát už za komunistů jako kádr a zůstal na něm až do teď. Rozdíl mezi nimi je jen v tom že Pavel je mimo armádu a politiku naprosto k ničemu, neužitečný člověk, jen naleštěná bída co umí dobře odříkat co se po něm chce. Tím nechci říct že Babiš je nějaký Mirek dušín, ale lepší schopný prospěchář, než neschopná loutka
Pavel se přisál na stát. Ok, proč ne. Babiš udělal co? Přisál se na stát, aby mohl odsávat miliardy a zůstal na něm až do teď.
Nevím jak podle Vás pan Pavel vše přiznal. Jak já sledoval loňskou prezidentskou kampaň, tak spíš mlžil, neříkal pravdu a upravoval jak jen šlo aby z toho vyšel dobře. Jeho spolužáci, spolubojovnici řekli jasně já to bylo. Pan Pavel nikoliv.
Řekl jasně, že ho to mrzí a není to něco, na co by byl hrdý. A Babiš? Nic, jen lži a nakonec že dělal s tou hodnou STB. Ještěže skoro všichni STBáci byli hodní.
Západ ho neakceptoval ? 😀 spíše jen Babiš se pohyboval v bussinesu a do politiky se do určité doby necpal, zatímco Pavel se přisál na stát už za komunistů jako kádr a zůstal na něm až do teď. Rozdíl mezi nimi je jen v tom že Pavel je mimo armádu a politiku naprosto k ničemu, neužitečný člověk, jen naleštěná bída co umí dobře odříkat co se po něm chce. Tím nechci říct že Babiš je nějaký Mirek dušín, ale lepší schopný prospěchář, než neschopná loutka
Měl jste přesněji napsat - všeho schopný. Vůbec si nedělám iluze o volbách v příštím roce, takže předpokládám, že vyhraje, protože současná vláda toho moc nepředvedla. Na druhou stranu vítězství Babiše i vítám, protože řekl, že sníží věk odchodu do důchodu, zruší krácenou valorizaci důchodů, takže důchodcům přidá kolem 1500 Kč, sníží ceny energií, zruší zdravotní pojišťovny a nechá jen jednu, tím pádem se sníží ceny léků, doplatky, slevní a zrychlí výstavbu dálnic a spoustu dalších věcí.
Problém je to samozřejmě úplně stejný u obou. Rozdíl může být v tom, jestli někdo z nich byl schopen pochybení uznat a nějak ho napravit, pokud to vůbec jde. A tady se to celkem výrazně liší. Pavel chybu uznal, západ to akceptoval, zvolil ho do celkem významné funkce. Druhý žádnou chybu neuzanl, neustále všechno popírá, nakonec řekne, že "jeho" STB byla hodná, proto v tom nevidí problém. Západ ho možná i proto neakceptoval, nikam ho nechtějí. V tom je rozdíl celkem propastný.
Pane prezidente, vaši paní opravdu, ale opravdu nikdo do práce pro charitu nežene. To ona, zřejmě, chce dělat dobrovolně. Nikdy jsem si nepomyslel, že si o to prezident , zcela sprostě , řekne. Tedy, žádný Jurečka , ale nenasyta 107. Z naši peněz vám jde téměř 700 tisíc. To je málo pro dva lidi s výsluhami ? Zítra můžete přijít s tím, že je potřeba dát státní plat příteli po boku a jeho parnerce....Jsem nesmírně rád, že jsem vás nevolil !
Není to málo, proto nechce nic navíc, ale z toho svého část předat manželce. Že to udělal blbě, s tím souhlasím.
Nevím, proč je tady takový kvikot, nejsou to peníze navíc. Je to snížení jeho náhrad a převedení na manželku. Ale souhlasím s tím, že to není zrovna šťastné řešení. Na druhou stranu si Babiš postěžoval, že má vyměřený důchod 19tis., takže z toho plyne, že celý život okrádal stát, aby nemusel platit velké daně a odvody ze svých příjmů. To zde kvičícím evidentně nevadí.
Omlouvám se jestli to už tady, padlo a opakuji se. Dříve platilo že se nejvyšší a nejnižší nabídka vyhodila a z ostatních se vybíralo. Celkem logické. Nejdražší si chtěl pomoct a nejlevnější třeba na něco zapomněl nebo spoléhal na vícepráce. Tím z toho nechci obviňovat tuto firmu. Je přece jednoduché je vyzvat ať vysvětlí jak chtějí práce dělat s minimem výluk. Takové kecy co tady čtu že pokud firma uteče od práce tak je přece jednoduché vybrat penále tak ten člověk penále nikdy neřešil. Nehledě na to že se musí udělat nové výběrové řízení a zdržení bude X měsíců a nakonec to bude výrazně dražší.
Nabíjecí příkon 400 kW na jedno vozidlo? Dokáže si někdo představit, jak silné by musely být vodiče, když začne nabíjet půlka města? Je to utopie. Technicky to prostě ve větší míře nejde.
Přesně tak. Říkám to už několik let že problém bude kapacita sítě. Nevim kolik má běžná benzinka připojení ale tipnul bych si že tak 200-300 kW. Kdyby 500. A teď tam budou chtít udělat 5 takových stojanů. Takže budou muset natáhnout nový kabel jako ruka z trafostanice. A k tomu se tam objeví dalších 10 požadavků od jiných odběratelů na stejnou trafačku. Zamítnuto.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady se polovina lidí nesmyslně dohaduje, jestli to je zásluha této vlády nebo minulé. Už několik předchozích premiérů řeklo, že od přípravy po otevření úseku to trvá 8-12 let. Takže v podstatě žádná z vlád neotevírá úseky, o stavbě kterých sama rozhodla (nechytejte mě za slovo). Babiš tady při nějakém otevírání hulákal, že Kalousek otevřel 4km dálnic. Proč? No protože socani nic nechystali. Podobně si ale Fiala přivlastňuje nové úseky. Ani jeden z premiérů nemá tolik odvahy a slušnosti říct, že dokončili úsek, který začala chystat předchozí vláda.