Ani se nedivím, že je ve věznicích nedostatek zdravotnického personálu. Řada "klientů a dočasných hostů" vyžaduje po lékařích předepisování léků typu Neurol, Tramal o kterých má ten doktor důvodné pochyby, že budou použity k jinému, než léčebnému účelu a tak je odmítne předepsat. Pak je hned na něho podána stížnost. A když je to párkrát do roka, tak prostě lékař odejde jinam, protože tohle nemá zapotřebí..
Zabýval se tím státní podnik Bateria Slaný. Měl na to zpracovanou nějakou studii, že by těžba byla rentabilní. Projekt byl zrušen po změně poměrů v roce 1989.
Bylo to takto psané ve veřejně přístupných zdrojích.
No, na papíře by byl rentabilní. Ale šuškalo se, že ty hodnoty byly „vycucaný z prstu„ že tam ve skutečnosti nemá cenu těžit. Ale že už byla rozjetá příprava - postavený byty pro pracovníky atd. tak se holt musela postavit elektrárna Chvaletice, aby lidi měli práci. Je to už však dávno, to jsem byl puberťák, takže takové řeči jsem moc nevnímal, je to pravda, není to pravda skutečně nevím.
Zásobování a firmy budou mít vjezd zdarma. Zavedla bych mýtné na celou Prahu a ne jen centrum. Proč má mimopražák jezdit autem do centra? Jestli kvůli prestiži, tak ať zaplatí nám ostatním, že zamořuje vzduch a tvoří kolony. Je tu jedna z nejlepších MHD na světě, není potřeba jezdit autem.
Třeba když potřebuje na superspecializované pracoviště ve fakultn( nemocnici na ošetření dopravit prakticky nevidomeho, špatně slysiciho, omezené pohyblivého ( berle) rodinného příslušníka.
V polovině 90tých let jsem dva roky jezdil se Š1203 mikrobus, respektive TAZ 1500 (pro detailisty). Najezdil jsem 80 000 km, takže dost. Zkušenosti jsou smíšené. Klady: Kdykoliv jsem přišel k autu, naskočilo a jel jsem, v zimě, v létě. Za celou dobu dvě závady - výměna vodního čerpadla a prasklá hadička hydrauliky. Jezdil jsem převážně delší cesty, takže spotřeba byla 7 - 8 litrů, v zimě o něco více. Díky pětikvaltu nebyla tak hlučná, takže se dalo poslouchat i rádio. Zápory: V létě rozžhavený skleník bez klimatizace, v zimě obtížně vytopitelné. Na sněhu nebo náledí trápení, pomáhala zátěž na zádi. Prakticky nulová antikorozní úprava. Za mě dobrý, ale každý má jiné představy nebo nároky.
Občas jsem byl pracovně "nucen" jet 1203 sanitou. A v zimě jsem tou zátěží byl já sám. Řidič:" Doktore, nemůžeme se rozjet, dozadu na nárazník." tak jsem si tam stoupnul a po rozjezdu za jízdy kolem sanity dopředu a nástup.
55
Sledujících
0
Sleduje
55
Sledujících
0
Sleduje
Mě se tohle stalo asi jen dvakrát, jednou mi záměrně bránil v přejíždění ale měli jsme podobně výkonné vozy a podruhé to zkoušel se slabším autem. Já jsem to už ale také asi párkrát někomu nevědomky udělal. Typický výjezd z obce. Kdy jedu řekněme lehce nad 50km/h a u značky začnu akcelerovat. Jelikož mám řekněme vůz silnější než 95% lidí tak to může vypadat, že někomu braním v předjíždění i přesto že tomu tak není, nekoukám před výjezdem do zpětného zrcátka...neboť k tomu není důvod
10 odpovědí
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Máte pravdu, zrychlování na konci obce není bránění v předjíždění. Je i rozsudek soudu na to a ve zdůvodnění bylo řečeno jak píšete. Přesto se to zde v článcích opakovaně píše
1 odpověď