To už se nedává bezpečnostní hlídka k pracovnímu stroji který by eventuelně mohl zasáhnout do průjezdního profilu trati?
Průjezdný profil byl řádně vyznačen, hlídky byly řádně proškoleny a rozmístěny. V celé délce rekonstruovaného úseku byla bezpečnostní pomalá jízda. Strojník byl zkušený, měl veškeré náležitosti k výkonu funkce (vstup do kolejiště, zdravotní prohlídku, strojní průkaz). Alkohol v krvi byl vyloučen.
Ke střetu došlo bohužel v momentě, kdy projíždějící souprava projížděla v těsné blízkosti, stroj se lehce pootočil a došlo k zachycení. Souprava byla lehce poškozena v přední části a po prošetření události odjela “po svých”. Stejně tak, jako bagr. Nikdo nebyl zraněn. Jednalo se o nešťastnou událost, která má samozřejmě svého viníka. Bohužel občas i přes veškeré opatření k takovým situacím dojde. Tím vzniklou situaci vůbec neomlouvám a velice mě mrzí.
Autor uvádí informace, které mu poskytla policie, protože na místě samozřejmě sám nebyl (co by tam asi dělal desítky minut po střetu)?
A abych pravdu řekl, zatím budu věřit spíše policie, než neznámému anonymovi.
Mé jméno je zveřejněné. Věřte čemu chcete, to je Vaše bytostné právo. Nehodlám nijak komentovat kvalitu článku nebo práci PČR. Sděluji pouze fakt. Žádné přenesené “Jedna paní povídala”.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel, kolikráte se člověk sebevíce snaží, tak to nevyjde jak si představuje jak se lidově říká náhoda je vůl. Velice dobře to znám jako bývalý traťmistr ( nyní delší dobu důchodce ) a vinu vám nedávám byla to ode mne hloupá ironie a omlouvám se.MŠ
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji. Přeji pěkný den.
1 odpověď