Podle počtu hasičů na místě je to pořádný malér
Vždy když dojde k srážce dvou vlaků musí vyjet na místo větší množství záchraných složek. Ať už je tam jen jedno zranění nebo více, musí to být prostě pojištěný, že tam bude dostatek zachranářů.
Plus si dovolím dodat jednu věc z předpisů, pojem srážka znamená nedovolené najetí jednoho vlaku na druhý (napsáno velice zjednodušeně), tudíž i kdyby se jeden vlak dotokl druhého v rychlosti 1km/h tak se jedná o srážku = mimořádná událost.
Mám 2 roky po maturitě, do školy by mě už nikdo nedostal.
Dnes na tu školu, ať už střední nebo základku koukám jinak, ten systém kolabuje / nefenguje.
Jak učební osnovy, tak motivace vyučujících (nízký plat, drzý děcka, někde zas nepříjemné vedení) zároveň i výuka začínající v 8 ráno? Osobně bych třeba alespoň to posunul na tu devátou, ne-li desátou.
A to nemusím zmiňovat, že na dost školách jsou učitelé věkem přesluhující. Ty už to taky po třeba 40 letech vyučování nemusí v dnešní době bavit a zdravotně zvládat. A pak tak i vypadá výuka.
Ale i tak přeji všem, co se vrací do školních prostor, pohodový průběh školního roku a pevný nervy 🤘!
Toto průvodčí rozhodně nedělá, ten maximálně tam nalepí pak tabulku, tato automatická WC s uzavřeným systémem se zamknou automaticky při sebemenším problému ( dojde voda, dojde k ucpání systému, dojde k naplnění kapacity odpadové nádoby........)
Ano, automaticky se zamkne ten záchod, kterej má elektrický zámek / dveře na tlačítko. Ale dost toalet je na normální kliku a lze jej zvenku zamknout ručně speciální kličkou, byť je toaleta vakuová. Takže ano, i vlakvedoucí může toaletu zamknout osobně a polepit. Ono se během jízdy nic jiného nedá dělat než se vlak dostane do stanice, kde to mají šanci zprovoznit
Tomu se snad nedá věřit. Proto celá řada vlaků nejezdí podle jízdního řádu. To čekání může v mnoha ohledech potenciálního sebevraha i odradit. Na to správa železnice snad až dosud spoléhala. Čekání na vlak a na smrt je někdy velmi depresivní... že pane ministrře !!!!
Proč sem taháte nějakého ministra?
I když jedu s osobakem včas, může následně dojít ke zpoždění, které způsobí sami cestující neefektivním nástupem a výstupem. Největší pak způsobují z mé zkušenosti cestující s koly.
Nějakej ministr za zpoždění opravdu nemůže.
S taháním politiky do problémů zpoždění vlaků jste k smíchu.
Posílám pozdrav ze stanoviště 👋
Jo, máte pravdu. Tuším, že drážní předpisy jsou důsledné, kdyby byl člověk v nouzi mimo kolejiště, že by strojvedoucí nezastavil vlak? Předpokládám, že se nejednalo o rychlík ale lokálku velikosti kloubového autobusu.
Předpisy opravdu neřeší lidi OKOLO kolejí, pouze lidi V kolejišti a to z důvodu bezpečnosti. Leda že by ten člověk ležel někde uprostřed lesa poblíž kolejí a strojvedoucí si toho všiml, tak samozřejmě nastupuje moralní záležitost, nikoliv předpisy. Opravdu v žádném předpisu nenajdete, že "pokud uvidíte člověka mimo kolejiště/prujezdný profil, zastavte a zajistěte mu pomoc". Jak může strojvedoucí vědět, že ten člověk tam nešel jen houbařit třeba?
Pro ty, co nechápou, proč stála doprava. Jakákoliv srážka s domácím zvířetem se řeší jako mimořádná událost! U divoké zvěři pouze pokud dojde k vážnému poškození na soupravě.
Ať už je to kůň, ovce, kráva nebo pes. Stále je to škoda, jak to říct, na "majetku". Každé domácí zvíře něco majitele stálo.
Zároveň kdyby byla sražená domácí zvířata správně hlídána, nehoda by se nemusela stát. U divokých zvířat toto nelze ohlídat.
Lidi. Běžte tu práci nějakou dobu dělat a pak bych chtěl vidět vaše řeči 🙂
Tímhle tempem za chvíli kazdej bude řešit to že tamhle ve 3 odpoledne v jednom údolí zahoukal motorák 2x když včera jen jednou 🤦♂️
Nehody by sice neměly, ale jsou součástí hustého provozu.
Dennodenně se na silnicích stane několik nehod a taky se to tolik neřeší, jako u železnice.
Když se podíváte na soupis nehod za poslední roky tak se to prostě děje nepravidelně a teď to akorát víc vnímáte, neboť se stala nedávno nehezká událost. Samozřejmě že pak i tyhle menší nehody lákají až moc velkou pozornost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Návěstní opakovač ale nikdy neukáže PŘESNĚ co je na následujícím návěstidlu, dokud to není návěst VOLNO. Jediné zelené světlo na opakovači má jen jednu možnou návěst. Všechny ostatní (červené, žluté a mezikruží) světla mají více možností, co na tom návěstidlu může být.
2 odpovědi