K plýtvání jidlem. Já sám díky najetí do pracovního života mám brutálně nepravidelný jídelní systém. V příkladu: Něco si nakoupím, něco sním, zbytek nechám na další den. Další den však tělo prostě nemá chuť ani hlad, takže sním méně, než jsem nakoupil. Další či ještě ten další den díky vypršení trvanlivosti (nakoupil jsem ve slevě, abych zároveň šetřil) je potravina prošlá, občas vykazuje i známky vypršení datumu spotřeby. Vyhodím tak celý balíček této potraviny. Bum, rázem je 100g v zadeli.
Zas nakupovat menší množství než mám hlad by znamenalo chodit do obchodu každý den. Na to opravdu nemá nikdo z žádné generace čas, až na důchodce (ti zas na to nemají většinou energii).
Ke třídění, u nás doma se třídí, co zvládneme. Ale pak nesu pytel plný plastu do poplenice, která je buď nepříjemně z ruky, nebo na druhou stranu zase úplně naplněna. Jo dobrý, tak najdu jinou, ale co pak ti ostatní? Pf, kašlu na třídění, tam bylo plno, tak to hodím do černé popelnice a je to.
Kdo chce zažít pravé třídění, jeďte na dovolenou do Norska, oni vás to naučí 💪. Tam jedou fakt úplně jinej systém. Netřídíš jako cizinec odpad? Příště tě už majitel ubikace neubytuje 🙃.
No jako Češi máme celkově co dělat, není to jen o jedné generaci, obzvláště té nejmladší.
Když nás k tomu šetření či třídění nikdo nevedl, proč bychom to dělali?
Podle počtu hasičů na místě je to pořádný malér
Vždy když dojde k srážce dvou vlaků musí vyjet na místo větší množství záchraných složek. Ať už je tam jen jedno zranění nebo více, musí to být prostě pojištěný, že tam bude dostatek zachranářů.
Plus si dovolím dodat jednu věc z předpisů, pojem srážka znamená nedovolené najetí jednoho vlaku na druhý (napsáno velice zjednodušeně), tudíž i kdyby se jeden vlak dotokl druhého v rychlosti 1km/h tak se jedná o srážku = mimořádná událost.
Mám 2 roky po maturitě, do školy by mě už nikdo nedostal.
Dnes na tu školu, ať už střední nebo základku koukám jinak, ten systém kolabuje / nefenguje.
Jak učební osnovy, tak motivace vyučujících (nízký plat, drzý děcka, někde zas nepříjemné vedení) zároveň i výuka začínající v 8 ráno? Osobně bych třeba alespoň to posunul na tu devátou, ne-li desátou.
A to nemusím zmiňovat, že na dost školách jsou učitelé věkem přesluhující. Ty už to taky po třeba 40 letech vyučování nemusí v dnešní době bavit a zdravotně zvládat. A pak tak i vypadá výuka.
Ale i tak přeji všem, co se vrací do školních prostor, pohodový průběh školního roku a pevný nervy 🤘!
Toto průvodčí rozhodně nedělá, ten maximálně tam nalepí pak tabulku, tato automatická WC s uzavřeným systémem se zamknou automaticky při sebemenším problému ( dojde voda, dojde k ucpání systému, dojde k naplnění kapacity odpadové nádoby........)
Ano, automaticky se zamkne ten záchod, kterej má elektrický zámek / dveře na tlačítko. Ale dost toalet je na normální kliku a lze jej zvenku zamknout ručně speciální kličkou, byť je toaleta vakuová. Takže ano, i vlakvedoucí může toaletu zamknout osobně a polepit. Ono se během jízdy nic jiného nedá dělat než se vlak dostane do stanice, kde to mají šanci zprovoznit
Tomu se snad nedá věřit. Proto celá řada vlaků nejezdí podle jízdního řádu. To čekání může v mnoha ohledech potenciálního sebevraha i odradit. Na to správa železnice snad až dosud spoléhala. Čekání na vlak a na smrt je někdy velmi depresivní... že pane ministrře !!!!
Proč sem taháte nějakého ministra?
I když jedu s osobakem včas, může následně dojít ke zpoždění, které způsobí sami cestující neefektivním nástupem a výstupem. Největší pak způsobují z mé zkušenosti cestující s koly.
Nějakej ministr za zpoždění opravdu nemůže.
S taháním politiky do problémů zpoždění vlaků jste k smíchu.
Posílám pozdrav ze stanoviště 👋
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je fakt, že řidičák ještě nemám, ale tento zákaz jsem opravdu nepochopil. Jak teda auto zaparkovat či vyjet z parkoviště? 😂
1 odpověď