"Nemoc modrého jazyka" je ve skutečnosti nenažranost producentů másla a obchodníků. Tyto triky na nás zkouší už několik let. A nejen u másla a vajec Jediná obrana je nakupovat opravdu jen nezbytné množství, vím, lehce se to říká, ale za mě letošní vánoce jako normální všední dny, ať se s tím zahltí.
Jaký důvod k postihu?
rostlinný tuk 73 % + mléčný tuk 9 % = kolik?
Lžete sám sobě o tom, že umíte číst nebo počítat.
Urážet vám jde fantasticky, takže předpokládám, že patříte k podobným podvodníkům. Vaše zvláštní součty rostlinného a mléčného tuku jsou právě ten podvod, který má zmást zákazníka, že se jedná o máslo. A pokud to nechápete, lžete sám sobě, že jste slušný člověk.
Na co vlastně máme všechny ty inspekční organizace, když neumí "vosolit" tak jasný podvod, jakým je uvádění lživé informace 82% na obalu? Ať už je název výrobku jakýkoliv. Zářným příkladem je "Rodinné 82%" I když tam není v názvu slovo máslo, těch nalhaných 82% je samo osobě důvod k postihu. Jen by se pánům inspektorům muselo chtít.
Já neoponuji a souhlasím i co se týče benzinu. Ten používám pouze do sekačky a jezdím si pro víceoktan bez lihu, aby mi vydržel... Jinak jezdím naftu a můj koment byl právě o ní....
OK, ale (jelikož pracuji v Čepru) dobře vím, co je FAME i tzv. "líh" za svinstvo. Mějte se pěkně a ať Vám motory šlapou.
Nevím jak jinde v republice, ale Havířov, Karviná, Těrlicko na EuroOilu biosložku mají (E10) a měli ji hned když to bylo povinné pro všechny...
Už jsem to i tady v nějakých starších diskuzích někomu fotil, protože mi to nevěřil...
Jistě, 95N a 95N + mají biosložku od začátku roku i u ČS Eurooil, tady je ale řeč o benzínu 98, kde má Čepro tuto výjimku, protože ji (někde) prodává ze SSHR, kam se líh kvůli delší skladovatelnosti nepřidává.
U nás EO máme. Nafta je možná čistá, ale benzín je už E10, jako všude. Beru naftu, ale střídám to. Jelikož u nás na malém městě hřeší na dostupnost další čerpací stanice ve vzdálenosti cca 20 km, tak mají litr nafty cca o 3-4 kč dražší, než opodál... Když jedu, tak si nakoupím levněji u konkurence. Když ne, beru doma... Rozdíl ve spotřebě, výkonu, dojezdu jsem nikdy nepozoroval. Servis si dělám sám. Filtr paliva vždy v pořádku. Nyní po stk a emise na výbornou s dpf a 230 namotáno. Přidávám VIF
Nejde o filtry, ani o nějakou výrazně vyšší spotřebu atd. Záludnost lihu v benzínu tkví v tom, že na sebe váže vodu, která Vašemu motoru fakt nedělá dobře. Zároveň líh "vymývá" změkčovadla v plastech a gumě, takže u starších motorů všechny díly vyrobené z těchto materiálů časem ztvrdnou a praskají. O minimální skladovatelnosti E10 ani nemluvě. A pohádky EU o snižování emisí díky biosložce v palivu jsou směšné stejně jako ty o ekologičnosti elektromobilů.
Než tankovat benzín kterej se bůhví jak dlouho válel někde v nádrži čepra jako rezerva, to raději na na tankuju benzín s biosložkou starej pár dnů. Jezdí na to celá Evropa už roky a motory se kolem dálnic neválí. A paradoxně nejvíc ojetin se k nám tahá z Německa kde E10 je standardem už dlouhé roky.
Žijte dál blaze ve svém bludu.
Evidentně jste nikdy nepřemýšlel, proč někdo udělá z pouště prosperující zemi a někdo akorát tak tunely.Tyhle typy jako vy,co moc nepřemýšlí,ale o to raději urážejí,jsou hrozně unavní.A tím považujte tuto diskuzi za ukončenou.pro mě ztráta času.
Zaplať bůh, z namyšlených chytrolínů, jako jste vy, se mi vždycky dělá šoufl a zpětně mě mrzí, že jsem s vámi marnil drahocenný čas.
Možná by stálo za to,číst nejenom titulky.Nebo vy znáte nějaký účinný recept ,jak se bránit.Jestli ano,tak neváhejte ho prozradit.
A kde se ve Vás bere to smělé přesvědčení, že čtu jenom titulky? Kdo se trošku zajímá o tuto výbušnou oblast světa, tak ví, jak složité jsou vztahy mezi Izraelem a Palestinci. A že to zdaleka není jen černobílé, jak se nám snažíte namluvit Vy a Vám podobní. Bohužel - recept na smír neznám a asi se bude hledat obtížně. Ale vím tolik, že odpovídat na násilí ještě brutálnějším násilím nikam nevede. A pohádky o hodných Izraelcích na mě, prosím, nezkoušejte.
Nevěřím žádné signalizaci a proto se spoléhám pouze na své oči i když bliká bílé světlo zastavím a rozhlednu se a ty za mnou ať se staví na hlavu a odpichují ušima.A když jedu u nás náhodou autobusem přes přejezd pod manipulační jízdou autobusem rozhlížím se ještě déle než v osobáku .
Ano, to není nikdy na škodu. Ale to blikající bílé světlo je jistota, že přejezdové zařízení není v poruše.
Projíždět přes železniční koleje považuji za jedno z největších nebezpečí při jízdě autem.
Tak pokud nerespektujete výstražná znamení, tak určitě. Neumím si představit, že by dva dny (!) nefungovalo přejezdové zabezpečovací zařízení a správa železnic nevydávala rozkaz Op (otevřený přejezd), který nařizuje strojvedoucímu jet s pohotovostí zastavit za každých okolností před překážkou. To je prostě blbost, někdo musel něco hodně podělat, bohužel. lidský faktor je vždycky největší riziko. Ale to znáte i ze silnice, ne?
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Člověk by řekl, že je taková doba, kdy se pod podobné kritický článek, pokud si za svým názorm stojíš, je možné podepsat.
No a když se takovejhle kritik nepodepíše, tak hned ubere svému svěžímu dílku polovinu důvěryhodnosti.
Autor sám, jak to tak vyznívá, by podobné chyby jako J.Jágr nedělal, poradil by si s klubem daleko snadněji a lépe - akorát ti ostatní udělali chybu, že mu to nesvěřili.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo jo, tak to chodí... Vsadím se, že tento "redaktor" kdysi ve stoje Jágrovi aplaudoval, teď po něm plive. Tak to ale nýmandi, co sami nikdy nic nedokázali, rádi dělají.
1 odpověď