Na co vlastně máme všechny ty inspekční organizace, když neumí "vosolit" tak jasný podvod, jakým je uvádění lživé informace 82% na obalu? Ať už je název výrobku jakýkoliv. Zářným příkladem je "Rodinné 82%" I když tam není v názvu slovo máslo, těch nalhaných 82% je samo osobě důvod k postihu. Jen by se pánům inspektorům muselo chtít.
Já neoponuji a souhlasím i co se týče benzinu. Ten používám pouze do sekačky a jezdím si pro víceoktan bez lihu, aby mi vydržel... Jinak jezdím naftu a můj koment byl právě o ní....
OK, ale (jelikož pracuji v Čepru) dobře vím, co je FAME i tzv. "líh" za svinstvo. Mějte se pěkně a ať Vám motory šlapou.
Nevím jak jinde v republice, ale Havířov, Karviná, Těrlicko na EuroOilu biosložku mají (E10) a měli ji hned když to bylo povinné pro všechny...
Už jsem to i tady v nějakých starších diskuzích někomu fotil, protože mi to nevěřil...
Jistě, 95N a 95N + mají biosložku od začátku roku i u ČS Eurooil, tady je ale řeč o benzínu 98, kde má Čepro tuto výjimku, protože ji (někde) prodává ze SSHR, kam se líh kvůli delší skladovatelnosti nepřidává.
U nás EO máme. Nafta je možná čistá, ale benzín je už E10, jako všude. Beru naftu, ale střídám to. Jelikož u nás na malém městě hřeší na dostupnost další čerpací stanice ve vzdálenosti cca 20 km, tak mají litr nafty cca o 3-4 kč dražší, než opodál... Když jedu, tak si nakoupím levněji u konkurence. Když ne, beru doma... Rozdíl ve spotřebě, výkonu, dojezdu jsem nikdy nepozoroval. Servis si dělám sám. Filtr paliva vždy v pořádku. Nyní po stk a emise na výbornou s dpf a 230 namotáno. Přidávám VIF
Nejde o filtry, ani o nějakou výrazně vyšší spotřebu atd. Záludnost lihu v benzínu tkví v tom, že na sebe váže vodu, která Vašemu motoru fakt nedělá dobře. Zároveň líh "vymývá" změkčovadla v plastech a gumě, takže u starších motorů všechny díly vyrobené z těchto materiálů časem ztvrdnou a praskají. O minimální skladovatelnosti E10 ani nemluvě. A pohádky EU o snižování emisí díky biosložce v palivu jsou směšné stejně jako ty o ekologičnosti elektromobilů.
Než tankovat benzín kterej se bůhví jak dlouho válel někde v nádrži čepra jako rezerva, to raději na na tankuju benzín s biosložkou starej pár dnů. Jezdí na to celá Evropa už roky a motory se kolem dálnic neválí. A paradoxně nejvíc ojetin se k nám tahá z Německa kde E10 je standardem už dlouhé roky.
Žijte dál blaze ve svém bludu.
Evidentně jste nikdy nepřemýšlel, proč někdo udělá z pouště prosperující zemi a někdo akorát tak tunely.Tyhle typy jako vy,co moc nepřemýšlí,ale o to raději urážejí,jsou hrozně unavní.A tím považujte tuto diskuzi za ukončenou.pro mě ztráta času.
Zaplať bůh, z namyšlených chytrolínů, jako jste vy, se mi vždycky dělá šoufl a zpětně mě mrzí, že jsem s vámi marnil drahocenný čas.
Možná by stálo za to,číst nejenom titulky.Nebo vy znáte nějaký účinný recept ,jak se bránit.Jestli ano,tak neváhejte ho prozradit.
A kde se ve Vás bere to smělé přesvědčení, že čtu jenom titulky? Kdo se trošku zajímá o tuto výbušnou oblast světa, tak ví, jak složité jsou vztahy mezi Izraelem a Palestinci. A že to zdaleka není jen černobílé, jak se nám snažíte namluvit Vy a Vám podobní. Bohužel - recept na smír neznám a asi se bude hledat obtížně. Ale vím tolik, že odpovídat na násilí ještě brutálnějším násilím nikam nevede. A pohádky o hodných Izraelcích na mě, prosím, nezkoušejte.
Nevěřím žádné signalizaci a proto se spoléhám pouze na své oči i když bliká bílé světlo zastavím a rozhlednu se a ty za mnou ať se staví na hlavu a odpichují ušima.A když jedu u nás náhodou autobusem přes přejezd pod manipulační jízdou autobusem rozhlížím se ještě déle než v osobáku .
Ano, to není nikdy na škodu. Ale to blikající bílé světlo je jistota, že přejezdové zařízení není v poruše.
Projíždět přes železniční koleje považuji za jedno z největších nebezpečí při jízdě autem.
Tak pokud nerespektujete výstražná znamení, tak určitě. Neumím si představit, že by dva dny (!) nefungovalo přejezdové zabezpečovací zařízení a správa železnic nevydávala rozkaz Op (otevřený přejezd), který nařizuje strojvedoucímu jet s pohotovostí zastavit za každých okolností před překážkou. To je prostě blbost, někdo musel něco hodně podělat, bohužel. lidský faktor je vždycky největší riziko. Ale to znáte i ze silnice, ne?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jaký důvod k postihu?
rostlinný tuk 73 % + mléčný tuk 9 % = kolik?
Lžete sám sobě o tom, že umíte číst nebo počítat.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Urážet vám jde fantasticky, takže předpokládám, že patříte k podobným podvodníkům. Vaše zvláštní součty rostlinného a mléčného tuku jsou právě ten podvod, který má zmást zákazníka, že se jedná o máslo. A pokud to nechápete, lžete sám sobě, že jste slušný člověk.
1 odpověď