Když jsem použil v posledním příspěvku data, spustil se křik, že už se neučí. Osobně mám problém s články bez podpisu, tedy takové, za které se stydí sám autor. Autor školu popisoval dost bez času. Dokázal mluvit o čtení a psaní, zároveň o chození na zábavy.
Osobně si myslím, že pokud je to tak jak autor píše, měl špatné rodiče. Cíl nemají být jedničky, ale trojky. Jedničky by měli říkat, mou potřebou jsou náročnější úkoly, abych mohl růst. Dnes se o nadané děti musí starat rodič. Ve změti inkluzí a řešení ADHD, které se napíše na každé zlobivé dítě, nezbývá čas na normální menšinu.
Proto musí rodič udělat vše, pro přesídlení na náročnější školu. Už jen návyk neustále na sobě pracovat, umět se učit, zeptat se, přijmout i požádat o pomoc. To autorovi chybělo, protože mu rodič zvolil snadnou cestu. Proč autor chodil někam co mu nic nedávalo?
Dnes je nesmyslná snaha nechat osud dítěte na škole a ještě ji kritizovat za nároky.
Nejvíce vám dá taková škola, kde budete mírně podprůměrní a neustále musíte makat ady jste to doháněli.
Jedničky jsou hezké, ale říkají je potřeba jít "do lepší ligy". Ano jako fotbalista který dává ve své soutěži 5 gólů na zápas. Všichni ho klepou po ramenách, ale jestli chce růst, musí jít výš.
Také mi to je záhadou. Jednoznačně to je protizákonné, nemůžeme svévolně nasazovat odposlechy. Gibs si vůbec neuvědomuje, že nemůže vědět nač chtěl opravdu policista odposlechy použít. Nikdo neví co by s nimi udělal, kdyby se na to nepřišlo. Co kdyby řekl soused syna něco proč by ho šlo šikanovat a policista by to udělal? Co když to byl pravý důvod? Jistotu Gibs nemůže mít. Proto musí být na tajné odposlechy povolení. Ano dnes to děti běžně dělají, jenže ty nejsou trestně zodpovědné. Policista zná protiprávnost tohoto jednání. Jak teď mám věřit Gibsu, že neshledává protiprávním, že mě třeba nějaký z policistů neodposlouchává, třeba proto, že jsem možná svedl jeho ženu?
směšné a strašné. Pokus o ukončení kariéry protihráče není na červenou, protože se to nepovedlo. Super nápad. Vedení fotbalu je špína, ne jen České, tenhle problém je naprosto všude. Odmítají zdravý rozum. Nechávají mnohé otevřené, aby se dalo stále ovlivňovat zápasy.
Vysvětlení je absurdní, měl se tedy hráč nechat odnést, aby se zákrok řešil?
Opravdu hloupé výmluvy.
Kritika je hrozně jednoduchá. Již mám nějaký věk a on ten přírodopis a zeměpis člověk běžně pracující moc nepoužije. Asi se většina z nás shodne, že prioritou musí být Český jazyk, Matematika a Angličtina. Jsou to předměty, které by měli být dle mého názoru denně, ale kolik nám zbude na vše ostatní?
Máme tu přeci další předměty. Fyzika, Chemie, Přírodopis, Dějepis, Tělesná výchova, Hudební výchova, atd. Máme tu také nové výzvy. Je potřeba někam zařadit Kyberbezpečnost, Finanční gramotnost, IA, Práci s ne jen počítači, ale i ostatním. Děcka na tom sedí celé dny a často si ten telefon neumí ani nastavit. Neumí hledat informace.
V revizi není vše špatně, má se propojovat učivo a omezovat biflování dat. Učitelé by se měli naučit spolupracovat. Měli by se domluvit a ve stejné době učit a propojovat učivo. Pokud v Českém jazyce budou brát Aloise Jiráska, nemusí vědět, narodil se 23.8. 1851 v Hronově, zemřel 12.3. 1930 v Praze. Stačí vědět přelom 19. a 20. století. Napsal Staré pověsti české. Potřebují si to ale propojit s Rakouskem uherskem, průmyslovou revolucí, první světovou válkou, Vznikem Československa. Mohou se dozvědět že byl poslancem, to řekne hodně o tehdejším zřízení.
Kritizovat je snadné, je potřeba vymyslet jak to udělat lépe. Každý učitel si myslí, "můj předmět je ten nejdůležitější".
Kritika je hrozně jednoduchá. Mám již za sebou nějaký rok a on ten přírodopis a zeměpis člověk běžně pracující moc nepoužije. Asi se většina z nás shodne, že prioritou musí být Český jazyk, Matematika a Angličtina. Jsou to předměty, které by měli být dle mého názoru denně. Jsou to však tři hodiny denně a kolik nám zbude?
Máme tu další předměty, které přeci nemůžou chybět. Je to Fyzika, Přírodopis, Chemie, Dějepis, Tělesná výchova, Hudební výchova, Druhý jazyk atd. Jsou tu navíc nové výzvy, třeba Finanční gramotnost, Kyberbezpečnost, IA. Je hromada dětí, která hledí celý den do mobilu a mají problém ho využít k pozitivním věcem. Spousta lidí si neumí věci nastavit najít instalovat, odzkoušet a zhodnotit.
V revizi není vše špatně, předměty se mají propojit. Pokud ubereme Dějepis, ale učivo dobře propojíme s literaturou v Českém jazyce, učitelé přestanou soupeřit, ale spolupracovat, může to fungovat. Ano musíme přestat biflovat data, ale spíš jak to šlo za sebou. Není třeba se učit že Alois Jirásek se narodil 23. 8. 1851 v Hronově a zemřel 12. 3. 1930 v Praze. Stačí vědět že žil na přelomu 19 a 20 století. Asi by měli vědět že napsal Staré pověsti české, ale upřímně, zajděte do nějaké montovny a zeptejte se na to. Budou ho mít ti lepší spojeného s F.L. Věkem, neb byl udělán seriál.
No ale to propojení, děti by měli vědět v jaké době žil, vznik Československa, průmyslovou revoluci, první světová válka atd. Tyhle věci si musí spojit, třeba povídáním o tom že byl poslancem.
Kritizovat je snadné, vymyslet jak to však udělat lépe? . Každý si myslí "můj předmět je nedůležitější".
Líbí se mi že je v článku to ale. Jak jsem četl hned mi v hlavě jelo, jak to dá na dlouhé cestě.
Jinak osobně, na volantě kde to není dané mám ruce o kousíček výš. Ne však o pět minut. Je to možná i proto, že všechny mé auta jsou manuál a jednou rukou je úchop výš s větším rozsahem. Pokud jste nízko moc to jednou rukou doleva nestrhnete.
Sranda, prý novinka. Překvapuje mě, že něco takového přichází z dílny ODS. No z dílny, spíš z kopírky. Z ODS překvapuje, že chtějí převzít systém z doby totality. Měli ho lidé od roku narození 1970 a zrušen byl po "revoluci" ve jménu vše z komunismu je špatně.
Je to klasika, on je to ve své podstatě totiž zkrácený vzdělávací proces. Ušetří se tak za jeden rok základní školy a střední to neprodlužuje. Co to způsobuje? Zkrátí to čas na plnění Rámcových vzdělávacích programů. Ty jsou i tak dost napěchované a nebude čas na vštípení si vědomostí do dlouhodobé paměti, nebo jich bude jednoduše méně. Rok intenzivního studia musí jít znát. No a taky, já jelikož jsem srpnový, odcházel jsem ze základní školy ve 13 letech. Zdá se mi to brzy.
Před tímto systémem, byl ještě jeden a to volitelně odcházet ze základky na střední z osmé nebo deváté třídy. Dalo to tak možnost zkusit v osmičce vysněnou školu. To však dnes nehrozí, neb je to práce.
Zase tu máme další útok na nemajetné. Sice je to jakože sranda. Ovšem nemyslím si, že je to bez úmyslu pohanit lidi nemajetné.
No a anketa? Opravdu mám věřit, že jen tak "zapomněl" autor zadat odpověď drtivé většiny, tedy tolik kolik je potřeba. To znamená myslím si u každého myslícího jedince, že nelze odpovědět konkrétním číslem.
No hlavně, že tam jsou "všechny". K odpovědi to má však nejblíž, všechny které potřebuji.
44
Sledujících
1
Sleduje
44
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A máme tady minuty nenávisti podle Oevella