Naopak - každý slušný a myslící člověk ví, co byli komouši zač. A aby jejich děti a vnoučata nemusly jednou zažít něco podobného, je povinností slušného člověka na to stále upozorňovat. Ten, kdo si myslí, že bylo za komouěů líp nebo kdo je obhajuje, je amorální člověk, se kterým opravdu nestojí zato diskutovat.
najděte si psychyatra a běžte se nechat vyšetřit. O jeden příspěvek dřív tvrdíte že jste o komunistech nic nepsala. Teď vyblijete snůšku odsudků. Jenže příspěvek na který jste reagovala nezavdal žádný důvod k použití komunistů. Říká to spíš, nemám žádný argument.
Máte pravdu, vaše spekulace o tom, že si otec chtěl nahrát hodinu ve škole kvůli tomu, že je možná třeba pedofil, vlastně vůbec zábavná není. Je nechutná a ubohá, na něco takového by se nevzmohl ani V. Frištenský.
A už není tak v pohodě, když nevíte nač ty nahrávky používá. Z jakého titulu věříte policistovi, který je schopen ubližovat vlastnímu dítěti, dělá z něj STBáka, že říká pravdu. Ještě když tvrdí takovou hloupost.
Tak jasně, hlavně ti co udávali židy a dostávali za to zaplacené. Byli aktivnější než Němci sami. Myslíte ty pobaltské státy, které před tím napadnul Stalin jejich obyvatele odlifroval do gulagů?
Chytněte se za nos a sundejte si růžové brýle.
První sovětská okupace 1940-1941
V rámci tajného dodatku dohody mezi Hitlerem a Stalinem (tzv. pakt Molotov - Ribbentrop) ze srpna 1939 si Sovětský svaz nárokoval do té doby nezávislé pobaltské státy jako svou sféru vlivu. Záhy po zahájení druhé světové války a německo-sovětské okupaci Polska v září 1939 vnutil Sovětský Svaz postupně Litvě, Lotyšsku a Estonsku smlouvu o vzájemné pomoci, která umožňovala SSSR umístit v pobaltských státech vojenské jednotky. Po ukončení války s Finskem na jaře 1940 se již Sovětský svaz mohl na okupaci Pobaltí soustředit plně a v létě 1940 všechny tři republiky okupoval, zinscenoval volby prosazující prosovětské vedení republik a již v srpnu 1940 byly všechny tři státy proti vůli naprosté většiny svých obyvatel připojeny k Sovětskému svazu.
A tomu všemu předcházela smlouva s Hitlerem o obsazení Českého pohraničí a potažmo celé republiky. Tuhle smlouvu podepsala fašistická Itálie, nacistické Německo, Velká Británie a Francie. Fašisti poté vstoupili ruku v ruce s Poláky do naši republiky a později ji obsadili celou, bez reakce zúčastněných. Podle toho se Stalin teprve zařídil. Možná právě ta nárazníková zóna dala Stalinovy čas na obranu a obrat války těsně před Moskvou a Stalingradem.
Fico byl DEMOKRATICKY zvolen premiérem Slovenska. Všechny státy EU se zavázaly respektovat co se v Evropském parlamentu DEMOKRATICKY odhlasuje. Slováci si musí DEMOKRATICKY rozhodnout zda chtějí čerpat výhody členství v EU nebo mít levnější plyn. Sedět na dvou židlích dlouho nelze..
No ono to ještě vydrží, než rozhodne co dál Trump. Pak Evropa srazí podpadky a bude vykonávat Trumpovu vůli.
Cituji: I když slovní spojení domácí úkol nebo domácí příprava patří v poslední době mezi vulgarismy, výsledky žáků v první třídě jsou závislé právě na práci doma. Škola jen ukazuje metodu a cestu.
Přesně toto přetrvávající tvrzení diskriminuje děti a vytváří prostředí, kde vzdělání dětí nejvíce koreluje se vzděláním rodičů. Výsledky dětí by neměly být závislé na domácí práci. Naopak učitelé by měli každému dítěti připravit metody a formy na míru jeho možnostem a schopnostem.
Při možnosti rozhodovat o způsobu a náplni své výuky jsou pak druhostupňové děti mnohem motivovanější a je pro ně jednodušší si vybrat své zaměření.
Je mnoho dětí které to opravdu zvládnou i bez úkolů. Pediatři se nechtějí dohadovat s rodiči a dávají odklady i dětem které jsou popředu, i kdyby šli normálně. Hromada dětí již přichází s čtením i psaním. Tyto děti však mají potom často problém s tím, že se učit nepotřebují. Zvykají si tak mít vše zdarma a když se znalosti srovnají jsou v pasti.
Přesně tak. Bity jsou i děti, co náhodou chodí nějaké výběrové třídy, třeba matematické. Protože pak jsou obodovány při příjmačkách, přičemž i ten největší trouba snad pochopí, že samé jedničky na vysvědčení ve výběrové třídě (matematické, jazykové) nejsou rovny samým jedničkám z třídy inkluzivní. Prostě nejsou, protože dítě ve výběrové třídě má větší znalosti a na ty jedničky se muselo podstatně víc snažit. Tudíž se děti nedostanou na 4-leté gymply, kam se ale dostanou jejich vrstevníci, co měli na nevýběrové škole lepší známky. Co je pak těm dětem platné, že jsme do 15 let rozvíjeli jejich nadání nebo talent, když je následně zadupeme do země a dokážeme jim, že se neměly snažit? To máme těch bystřejších a chytrých dětí tolik že si můžeme dovolit mrhat jejich nadáním?
Naprostý nesmysl přijímačky mají mnohem větší váhu a děti z výběrové školy je prostě zvládnou levou zadní.
Můžete mi prosím napsat, jak jste přišel na ten nesmysl, že jsem někam zamotala komouše?? Nebo že byste si už před Vánoci přihnul??
Cituji: "Prostě to napsala nějaká zapšklá stařena, co je přesvědčená, že za komoušů bylo všechno lepší". Ubohá snaha o dehonestaci autora opozičního názoru. Měla by jste si uvědomit, že jste tím pohřbila šanci, aby se vašim názorem myslící člověk vůbec zabýval.
Popisujete to ještě hodně decentně. Není to strašne ale strašidelné. V prvním ročníku na střední škole 30 % žáků neví, jak vypadá čtverec, 90 % žáků neví, co je to trojclenka, pravopis děsný, všeobecné znalosti 0000.
s trojčlenkou jsem se seznamoval až na vysoké, protože je to jeden z oblíbených způsobů výpočtu. Dělal jsem to jinak, ale pokud to chcete někoho naučit, musíte znát více způsobů.
Plácání procentama bez jediného podkladu jen tak jak vám to řekne vaše dojmologie je opravdu směšná.
1. Například že děti nebudou v dospělosti používat psaní - chápu, že autorka to nedělá, ale to neznamená, že to tak mají všichni.
Prostě to napsala nějaká zapšklá stařena, co je přesvědčená, že za komoušů bylo všechno lepší. Nejsem učitel, ale s dětmi občas pracuji a mám jich kolem sebe spoustu - takže vím, že dotyčná soudružka si vybrala jen prá těch nejhorších příkladů a ve své zlé mysli začala tvrdit, že to tak má většina dětí.
Osobně také s mnohým nesouhlasím, ale vy jste zase opačný extrém.
Osobně si myslím, že největším problémem školsví je rodič. Osobně si myslím že škola se nemá starat krom extrémů o výchovu. Hodnoty jsou spíše věc rodin.
Ve výuce se musí spolupracovat. Místo znalostí však bojují rodiče o známky tedy jedničky a to nejlépe bez práce. To je zlo školství
Zamíchat do sporu komunisty je diskuzní faul a dle mě skutečná ubohost. Přesně tohle nikdy nemůže vést ke krokům dopředu. Jen to strany zakope v pozicích a spolupráce je nemožná.
Když jsem použil v posledním příspěvku data, spustil se křik, že už se neučí. Osobně mám problém s články bez podpisu, tedy takové, za které se stydí sám autor. Autor školu popisoval dost bez času. Dokázal mluvit o čtení a psaní, zároveň o chození na zábavy.
Osobně si myslím, že pokud je to tak jak autor píše, měl špatné rodiče. Cíl nemají být jedničky, ale trojky. Jedničky by měli říkat, mou potřebou jsou náročnější úkoly, abych mohl růst. Dnes se o nadané děti musí starat rodič. Ve změti inkluzí a řešení ADHD, které se napíše na každé zlobivé dítě, nezbývá čas na normální menšinu.
Proto musí rodič udělat vše, pro přesídlení na náročnější školu. Už jen návyk neustále na sobě pracovat, umět se učit, zeptat se, přijmout i požádat o pomoc. To autorovi chybělo, protože mu rodič zvolil snadnou cestu. Proč autor chodil někam co mu nic nedávalo?
Dnes je nesmyslná snaha nechat osud dítěte na škole a ještě ji kritizovat za nároky.
Nejvíce vám dá taková škola, kde budete mírně podprůměrní a neustále musíte makat ady jste to doháněli.
Jedničky jsou hezké, ale říkají je potřeba jít "do lepší ligy". Ano jako fotbalista který dává ve své soutěži 5 gólů na zápas. Všichni ho klepou po ramenách, ale jestli chce růst, musí jít výš.
Umíš něco jiného? Pokusím se vysvětlit ten paradox. Ty jsi starej, zřejmně už v důchodu. Nemocnej na srdce ze žlučovité nenávisti k pravicové vládě. Levičák. ( Vše tvá slova). A ty mi usilovně tvrdíš že jsem soudruh. Já jsem revoluci prožil na základní škole, takže moc důvodů se hlásit k té svoloči oproti tobě nemám. Ty mi tak asi říkáš, protože ti tykám. Ale nenech se mýlit. To není vyjádření politických sympatií, ale postoje k tobě a pohrdání tebou. Takže Banik P.ČO.
Máte naprostou pravdu soudruhu. Hlavně neodporovat, hlavně neodporovat, hlavně neodporovat.
Ale on nenahrával soukromou osobu bez povolení, to by fakt měl problém.
On nahrával veřejnou osobu při výkonu jejího povolání a za účelem ochrany zájmu svého dítěte. To je naprosto zákonný důvod.
Samozřejmě nesmysl. Zákony se dost v tomto mění a konzultoval jsem to. Soudy dost často povolují nahrávky případů, kdy monitorujete svou vlastní aktivitu. Tady je sporné hlavně to, že použil k fízlování dítě. Devět let je věk, kdy opravdu dost poškodil vlastní dítě. Fakt ne málo, je to podobné, jako by jste v kolektivu odhalili za komunistů práskače, donašeče STB. Poškodil tak třetí osobu.
Jinak co když ten policista použil zdělený důvod jako zástupný problém. Třeba může být pedofil, kterého vzrušuje poslouchat rozhovory dětí, třeba i vašeho dítěte. Učitel není veřejná osoba, to je nesmysl,
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Většina vašeho komentáře je zcela legitimní názor, ale poprosil bych Vás a Vám podobné, abyste si odpustil to trapné zakončení. Opravdu je nutné každého, kdo s Vámi nesouhlasí "posílat" do války? Za prvé nemůžete se jen tak sebrat a jít bojovat za cizí stát. Za druhé, když někdo navrhne, že bychom tam jako NATO měli poslat jednotky, tak ti samí co tu každého posílají na Ukrajinu, se mohou po...., že to je pravda eskalace konfliktu, jako případný zvýšený odliv dobrovolníků nebyl. A za třetí je to věc Ukrajiny a jejích občanů jestli se chtějí bránit ruské invazi. A zároveň je její věc, že nutí své občany dodržovat zákony a postihovat ty, kteří to nedělají.
Pokud Vám tak záleží na těch životech, tak přestaňte nutit oběť, aby se podvolila a bezpodmínečně dala útočníkovi co chce, ale apeluje na útočníka, ať s tím přestane a táhne domů. Pokud to udělá, nikdo umírat nebude...
6 odpovědí
44
Sledujících
1
Sleduje
44
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nezlobte se, ale kdo posílá do války jiné, (odsuzují člověka za to že chtěl jiné od války zachránit) měl by sám do války jít. Jinak je jednoduché tam jít, president vyhlásil, že těmto lidem udělí milost.
Nikdo nebere nikomu právo bojovat, bereme těm lidem právo přežít.