Teď jsem poslouchal Michálka v TN na Nově, nestačím se divit a musím s Kubou souhlasit... Michálek předvedl naprosté odtržení od reality, neochvějné přesvědčení o vlastní bezchybnosti a házení odpovědnosti za vlastní omyly na všechny ostatní okolo... Navíc vše pronášeno s přezíravě arogantním tónem, který se náramně blížil komunikačnímu stylu Michálkova spolustraníka Hřiba a okořeněno argumenty "jedna paní povídala"... Takže ano, je to naprosto stejné, co jsem vídával před 10-15 lety, kdy moji synové navštěvovali mateřskou školku... Takže na vládní úrovni Piráti skončili... Na krajské úrovni Pirátu skončili... Teď je ještě rychle "vypráskat" z pražského magistrátu... Držme si palce...
Míval jsem moc rád Českou sodu a moc mě mrzelo, že skončila. V to, že se ještě někdy dočkám pokračování tohoto satirického pořadu, jsem už vlastně nedoufal. O to víc mě překvapilo, že se Andrej a jeho parta rozhodli tento pořad obnovit a natočit nové díly. Musím říct, že některé skeče v podání členů ANO předčí i vrcholná čísla pánů Čtvrtníčka, Vávry a Šteindlera. Asi nejradši mám Andrejovi lekce české českého jazyka, které v nových dílech nahradily Alles Gute.
(Pi)Tomio a jeho Strana Pomocných Dělníků je naprosté dno české politiky a vlastně ani nestojí za to jejich "kampaň" moc komentovat. Kluci a holky vědí, že jim konkurence už dýchá na záda a mají velmi oprávněnou obavu, že před sebou mají poslední rok parazitování v Poslanecké sněmovně. A tak kopou kolem sebe a doufají, že je tahle žumpa zachrání.
Tak to je "vtipné"... Německá vláda začne znovu dotovat nákup BEV ve jménu pomoci domácímu automobilovému průmyslu, zejména pak VW... Vzhledem k tomu, že německým automobilkám (a zejména pak VW) ujel v oblasti elektromobility vlak, tak bych se vsadil, že dotace v naprosté většině skončí nákupem Tesly či nějakého "číňana"... Takže suma sumárum: Němci vyhodí stamiliony eur, kterými podpoří americké a asijské automobilky, a pád VW tím stejně neoddálí... Ten bude dál muset propouštět a uzavírat továrny, až po čase dospěje do stádia, kdy poslední zhasne... Tak to prostě dopadá vždy, když manažeři přestanou být vizionáři a obchodníci a stanou se z nich ideologové... A taková to byla firma... Chtělo by se říct, že Ferdinand Piëch se musí ze současné situace ve VW v hrobě otáčet, ale pravda je taková, že spíš už musí přímo rotovat a to v dost vysokých otáčkách...
Přistoupím na hru, že článek je psán na základě reálné situace, byť když se podívám na články kolegy (ne)spokojence, tak o tom upřímně pochybuji. Protože (ne)spokojenec připomíná spíše brouka Pytlíka...
Pokud někomu přijde normální pracovat o dovolené, tak je mi ho upřímně líto. V zásadě to totiž znamená, že jako manažer nestojí za nic. Pokud má pocit, že nemůže nechat svůj tým třeba 14 dní bez dozoru, tak nemá na vedoucí pozici co dělat, protože není schopen vybudovat funkční tým, neumí delegovat a ostatním nevěří. Typově se tedy často jedná o psychpotického mikromanažera babišovského typu. A s takovým ani pod ním pracovat prostě nechcete.
Takže pravda je přesně opačná. Schopný manažer se silným, sebevědomým a autonomním týmem se nebojí odjet v klidu na dovolenou a odpočívat, protože ví, že o plnění úkolů je postaráno. A i pro tým je to velmi důležitý signál. Dáváte mu tím najevo, že mu věříte a že víte, že se na něj můžete spolehnout. A že to ten tým velmi intenzivně vnímá a že vám to bude po zbytek roku vracet (myšleno v tom nejlepším smyslu slova), tak to si pište.
Zkrátka kvalita manažera se totiž pozná, když v práci není a nikoli, když v práci je.
Tak pan Hladík opět se svým šarmem uschlé kopretiny a s neohrabaností sobě vlastní vysvětluje nevysvětlitelné. Systém emisních povolenek ETS2 je Evropským parlamentem schválen, tudíž je povinnost členských zemí EU ho zavést. Hladík (a s ním i celá vláda) moc dobře ví, že sedí na sudu střelného prachu a jen se snaží oddálit jeho výbuch až za volby do PS příští rok. Takový z toho mají strach, protože moc dobře vědí, že bez změny legislativy EU není cesty zpět a stejně tak moc dobře vědí, že příslušná změna legislativy EU je fakticky "Mission impossible".
Jsem moc "rád", že mohu ze svých daní přispět na tak "skvělou" věc... Teď vážně... Dotace mě iritují jaksi z principu... Jedná-li se navíc o takový meganesmysl, jako je dotování elektromobilů, vytáčí mě to téměř do běla... Za mě tedy zrušit okamžitě... A v rámci úspor by mělo platit, že stát by měl povinnost za každou novou jednu dotaci dvě stávající zrušit...
Já bych, upřímně, nedělal žádné drama z toho, jestli někdo (ne)dosáhne na vlastní bydlení... Řekl bych, že ta touha vlastnit nemovitost, je taková naše česká anomálie... Jako největší problém vidím celkově nedostatečnou výstavbu bytů, což vede k tomu, že ti, kdo nemají na pořízení vlastní nemovitosti (nebo ji prostě nechtějí), mají velký problém sehnat za rozumnou cenu bydlení nájemní nebo družstevní... Takže klíč ke zlepšení je v co největším zjednodušení povolování staveb a v nějaké smysluplné podpoře výstavby nájemního a družstevního bydlení...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to je pěkná "matlanina"... Směs domněnek, spekulací, zbožných přání a whataboutismu... Přitom pravda je velmi prostá... Bartošovi to nešlo... A tak šel on...
1 odpověď