Milé Seznam Zprávy, už se, prosím, naučte používat angličtinu... Pokud píšete o někom, kdo provozuje uměleckou disciplínu jménem rap, tak je to raPPer (tzn. s dvěma "p")... Pokud o někom napíšete, že je to raPer (tzn. s jedním "p"), pak o něm říkáte, že je to znásilňovač, protože podstatné jméno raper je odvozeno od slovesa rape (tzn. znásilnit)... Ano jsou umělci, kteří jsou rapeři i rappeři (jako třeba P Diddy), ale Rohony, podle toho, co vím, je určitě jenom rapper...
Odboráři projevují neuvěřitelnou neschopnost (nebo neochotu) chápat současnou realitu... Místo toho, aby byli rádi, že se vedení VW snaží udržet alespoň nějaká pracovní místa (ať si o způsobu současného řízení VW můžeme myslet cokoli a nic hezkého to opravdu nebude), tak předkládáním svých nesmyslných a nerealistických požadavků v podstatě ženou firmu k totálnímu konci... Ten samozřejmě při úrovni současných top manažerů VW může přijít, ale splnění požadavků odborářů by tuto možnost změnilo na jistotu a to ve velmi krátkém čase... Ale kdo chce kam, pomozme mu tam..
Tak předně Rivian určitě není pro Teslu jakoukoli konkurencí... Je to brutálně prodělávající firma potácející se nad propastí... To, že je VW ochoten nalít do takovéto "perspektivní" firmy téměř 6 miliard USD, byť sám je v obřích problémech, svědčí o "schopnostech" současného top managementu VW... A taková to byla firma... Myslím, že Ferdinand Piech se v hrobě už dávno přestal otáčet a v současné chvíli už v něm rotuje v poměrně vysokých otáčkách...
Jakožto otec dětí školou povinných musím konstatovat, že moje praktické zkušenosti jsou takové, že naše školství má mnohem víc závažnějších témat a problémů k řešení, než jsou "duhová" výuka... Tohle je nesmyslné plýtvání časem a energií, které stejně nic nepřinese... I z pohledu celé společnosti je toto opravdu okrajové téma... Pojďme se soustředit na důležité věci a neřešit kraviny...
Teď jsem poslouchal Michálka v TN na Nově, nestačím se divit a musím s Kubou souhlasit... Michálek předvedl naprosté odtržení od reality, neochvějné přesvědčení o vlastní bezchybnosti a házení odpovědnosti za vlastní omyly na všechny ostatní okolo... Navíc vše pronášeno s přezíravě arogantním tónem, který se náramně blížil komunikačnímu stylu Michálkova spolustraníka Hřiba a okořeněno argumenty "jedna paní povídala"... Takže ano, je to naprosto stejné, co jsem vídával před 10-15 lety, kdy moji synové navštěvovali mateřskou školku... Takže na vládní úrovni Piráti skončili... Na krajské úrovni Pirátu skončili... Teď je ještě rychle "vypráskat" z pražského magistrátu... Držme si palce...
Míval jsem moc rád Českou sodu a moc mě mrzelo, že skončila. V to, že se ještě někdy dočkám pokračování tohoto satirického pořadu, jsem už vlastně nedoufal. O to víc mě překvapilo, že se Andrej a jeho parta rozhodli tento pořad obnovit a natočit nové díly. Musím říct, že některé skeče v podání členů ANO předčí i vrcholná čísla pánů Čtvrtníčka, Vávry a Šteindlera. Asi nejradši mám Andrejovi lekce české českého jazyka, které v nových dílech nahradily Alles Gute.
(Pi)Tomio a jeho Strana Pomocných Dělníků je naprosté dno české politiky a vlastně ani nestojí za to jejich "kampaň" moc komentovat. Kluci a holky vědí, že jim konkurence už dýchá na záda a mají velmi oprávněnou obavu, že před sebou mají poslední rok parazitování v Poslanecké sněmovně. A tak kopou kolem sebe a doufají, že je tahle žumpa zachrání.
Tak to je "vtipné"... Německá vláda začne znovu dotovat nákup BEV ve jménu pomoci domácímu automobilovému průmyslu, zejména pak VW... Vzhledem k tomu, že německým automobilkám (a zejména pak VW) ujel v oblasti elektromobility vlak, tak bych se vsadil, že dotace v naprosté většině skončí nákupem Tesly či nějakého "číňana"... Takže suma sumárum: Němci vyhodí stamiliony eur, kterými podpoří americké a asijské automobilky, a pád VW tím stejně neoddálí... Ten bude dál muset propouštět a uzavírat továrny, až po čase dospěje do stádia, kdy poslední zhasne... Tak to prostě dopadá vždy, když manažeři přestanou být vizionáři a obchodníci a stanou se z nich ideologové... A taková to byla firma... Chtělo by se říct, že Ferdinand Piëch se musí ze současné situace ve VW v hrobě otáčet, ale pravda je taková, že spíš už musí přímo rotovat a to v dost vysokých otáčkách...
Přistoupím na hru, že článek je psán na základě reálné situace, byť když se podívám na články kolegy (ne)spokojence, tak o tom upřímně pochybuji. Protože (ne)spokojenec připomíná spíše brouka Pytlíka...
Pokud někomu přijde normální pracovat o dovolené, tak je mi ho upřímně líto. V zásadě to totiž znamená, že jako manažer nestojí za nic. Pokud má pocit, že nemůže nechat svůj tým třeba 14 dní bez dozoru, tak nemá na vedoucí pozici co dělat, protože není schopen vybudovat funkční tým, neumí delegovat a ostatním nevěří. Typově se tedy často jedná o psychpotického mikromanažera babišovského typu. A s takovým ani pod ním pracovat prostě nechcete.
Takže pravda je přesně opačná. Schopný manažer se silným, sebevědomým a autonomním týmem se nebojí odjet v klidu na dovolenou a odpočívat, protože ví, že o plnění úkolů je postaráno. A i pro tým je to velmi důležitý signál. Dáváte mu tím najevo, že mu věříte a že víte, že se na něj můžete spolehnout. A že to ten tým velmi intenzivně vnímá a že vám to bude po zbytek roku vracet (myšleno v tom nejlepším smyslu slova), tak to si pište.
Zkrátka kvalita manažera se totiž pozná, když v práci není a nikoli, když v práci je.
Tak pan Hladík opět se svým šarmem uschlé kopretiny a s neohrabaností sobě vlastní vysvětluje nevysvětlitelné. Systém emisních povolenek ETS2 je Evropským parlamentem schválen, tudíž je povinnost členských zemí EU ho zavést. Hladík (a s ním i celá vláda) moc dobře ví, že sedí na sudu střelného prachu a jen se snaží oddálit jeho výbuch až za volby do PS příští rok. Takový z toho mají strach, protože moc dobře vědí, že bez změny legislativy EU není cesty zpět a stejně tak moc dobře vědí, že příslušná změna legislativy EU je fakticky "Mission impossible".
Jsem moc "rád", že mohu ze svých daní přispět na tak "skvělou" věc... Teď vážně... Dotace mě iritují jaksi z principu... Jedná-li se navíc o takový meganesmysl, jako je dotování elektromobilů, vytáčí mě to téměř do běla... Za mě tedy zrušit okamžitě... A v rámci úspor by mělo platit, že stát by měl povinnost za každou novou jednu dotaci dvě stávající zrušit...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak předně je třeba říct, že výkon pana Fialy s časem upadá a posledních pár měsíců opravdu působí bezradným, až zoufalým dojmem... Nicméně to, co předvedl agent Bureš (na tomto nic nezmění ani nedávný podivný smír se SR), je skutečně za hranou... Záměrně nepíšu, že je to dno, protože to dno určitě není... Myslím, že čím blíž volby budou, tím nechutnější Bureš bude... Dnešek pak znovu potvrdil, že Bureš je lidský odpad, který se pro osobní prospěch neštítí vůbec ničeho... A záměrně píšu "pro osobní prospěch", protože o prospěch ČR a jejích občanů tomuto pánovi a jeho nohsledům nikdy nešlo...