Teď jsem poslouchal Michálka v TN na Nově, nestačím se divit a musím s Kubou souhlasit... Michálek předvedl naprosté odtržení od reality, neochvějné přesvědčení o vlastní bezchybnosti a házení odpovědnosti za vlastní omyly na všechny ostatní okolo... Navíc vše pronášeno s přezíravě arogantním tónem, který se náramně blížil komunikačnímu stylu Michálkova spolustraníka Hřiba a okořeněno argumenty "jedna paní povídala"... Takže ano, je to naprosto stejné, co jsem vídával před 10-15 lety, kdy moji synové navštěvovali mateřskou školku... Takže na vládní úrovni Piráti skončili... Na krajské úrovni Pirátu skončili... Teď je ještě rychle "vypráskat" z pražského magistrátu... Držme si palce...
Lokální emise. Dříve nebo později to tak skončí. A rozzlobení kluci s malejma pinďourama, kteří se léčí v autosalonech, se tady můžou usmajlíkovat ;-D
Podle Vašich reakcí to vypadá, že jediný člověk, který si tu něco léčí, jste Vy... A o Vašich rozměrech se fakt bavit nechci, díky moc... Jinak k těm emisím... Při současném energetickém mixu ČR není elektromobilita nic moc eko... Samozřejmě souhlasím, že BEV mají pozitivní vliv na lokální emise, ale v celkové bilanci k nějakému zlepšení zrovna moc nepomáhají... A co se týče mikročástic z opotřebování pneumatik, brzd atd., tak tam naopak elektromobily (díky své podstatně vyšší hmotnosti oproti ICE autům) jsou mnohem větší zlo... I to i přes všechnu tu rekuperaci apod. ... Takže, mladý muži, chce to méně ideologie a více smyslu pro realitu... Mějte příjemný víkend...
A díky Fialově neschopné , prolhané vládě národní pohromy...zmizí od nás raději další firma....a to díky šílené a nesmyslné byrokracii, předraženým energiím....a budou utíkat další a další....
Miluju tyhle experty na všechno... Vědí sice "kulový", ale kopnout si do Fialy, to se počítá... Korporátům jako OTIS je v zásadě jedno, kdo je zrovna u vlády... Oni mají své vlastní strategie a těmi se řídí... Prosím, neblouzněte o byrokracii a energiích atd., protože skutečné důvody neznáte... Takže Vás musím zklamat, ale skutečně ještě existují věci, za které Fiala fakt nemůže... Další věc je, že OTIS jako firma jinak nikam z ČR neutíká... Budou tu dál prodávat, instalovat a servisovat výtahy a eskalátory, jen tu nebudou část z nich už vyrábět... Toť vše... Takže až zase budete mít nutkání napsat nějaký komentář, tak si k danému tématu pořádně nastudujte podklady, ať víte, o čem mluvíte... Tyhle výkřiky do tmy jsou k ničemu...
Pravda, ale musíte na druhou stranu uznat, že Okamurou uměle vytvořená soukromá SPD je vynikající byznysový model bez jakýchkoliv rizik. V podstatě stačí jen planými průběžnými žvásty o jakémkoliv "tématu" získat aspoň 5% naivních voličů a státní cecík okamžitě na pár let vypustí tučné mlíčko. To v poslední době pochopilo i pár dalších "dobrodinců" (Motoristé, Přísaha apod.) a SPD se po dlouhé době objevila reálná konkurence. A tak je nutné co nejvíc řvát, šokovat a "krvácet na neexistujících barikádách" , aby se náhodou původní voliči nepoohlédli někde jinde.
Naprostý souhlas... S Úsvitem si (Pi)Tomio tenhle business model vyzkoušel a s SPD ho dotáhl k dokonalosti... Problém je, že se to po čase okouká a obecenstvo si žádá nové herce... A to teď postihlo (Pi)Tomia, zdá se... Představení samozřejmě pokračuje, jen v zákulisí už čekají noví herci, kteří jsou celí lační vtrhnout na podium...
Míval jsem moc rád Českou sodu a moc mě mrzelo, že skončila. V to, že se ještě někdy dočkám pokračování tohoto satirického pořadu, jsem už vlastně nedoufal. O to víc mě překvapilo, že se Andrej a jeho parta rozhodli tento pořad obnovit a natočit nové díly. Musím říct, že některé skeče v podání členů ANO předčí i vrcholná čísla pánů Čtvrtníčka, Vávry a Šteindlera. Asi nejradši mám Andrejovi lekce české českého jazyka, které v nových dílech nahradily Alles Gute.
(Pi)Tomio a jeho Strana Pomocných Dělníků je naprosté dno české politiky a vlastně ani nestojí za to jejich "kampaň" moc komentovat. Kluci a holky vědí, že jim konkurence už dýchá na záda a mají velmi oprávněnou obavu, že před sebou mají poslední rok parazitování v Poslanecké sněmovně. A tak kopou kolem sebe a doufají, že je tahle žumpa zachrání.
Tak toto se nebude líbit. Pozitivní zprávy na téma nenáviděných automobilů budou za chvíli potrestány.
Všechno se zpochybní, všechno se devalvuje, všechno se relativizuje.
V rámci jediné ideologie v lepší spalovací svět.
Ale možná se dočkám dne, kdy lidé budou respektovat druhé lidi a jejich volby. Už nebudou v diskuzích “křápy”, ani “ekoblázni”, ale auta a řidiči.
Máte naprostou pravdu v tom, že by bylo fajn "respektovat druhé lidi a jejich volbu". Jenže to se přesně neděje. Zákaz prodeje automobilů s nenulovými emisemi v EU od roku 2035 jde přesně proti tomu, protože nerespektuje přání a volbu spousty lidí koupit si vůz se spalovacím nebo hybridním pohonem. Pokud je BEV technologie tak skvělá, jak nadšenci Vašeho typu tvrdí, tak se přeci musí přirozeně prosadit i bez dotací, zákazů konkurenčních technologií atd. Ať si tedy každý má možnost zvolit pohon svého auta dle svých preferencí a potřeb a trh prostě ukáže, která technologie je ta nejlepší. Brečíte tedy hezky, leč na špatném hrobě...
Tak to je "vtipné"... Německá vláda začne znovu dotovat nákup BEV ve jménu pomoci domácímu automobilovému průmyslu, zejména pak VW... Vzhledem k tomu, že německým automobilkám (a zejména pak VW) ujel v oblasti elektromobility vlak, tak bych se vsadil, že dotace v naprosté většině skončí nákupem Tesly či nějakého "číňana"... Takže suma sumárum: Němci vyhodí stamiliony eur, kterými podpoří americké a asijské automobilky, a pád VW tím stejně neoddálí... Ten bude dál muset propouštět a uzavírat továrny, až po čase dospěje do stádia, kdy poslední zhasne... Tak to prostě dopadá vždy, když manažeři přestanou být vizionáři a obchodníci a stanou se z nich ideologové... A taková to byla firma... Chtělo by se říct, že Ferdinand Piëch se musí ze současné situace ve VW v hrobě otáčet, ale pravda je taková, že spíš už musí přímo rotovat a to v dost vysokých otáčkách...
Přistoupím na hru, že článek je psán na základě reálné situace, byť když se podívám na články kolegy (ne)spokojence, tak o tom upřímně pochybuji. Protože (ne)spokojenec připomíná spíše brouka Pytlíka...
Pokud někomu přijde normální pracovat o dovolené, tak je mi ho upřímně líto. V zásadě to totiž znamená, že jako manažer nestojí za nic. Pokud má pocit, že nemůže nechat svůj tým třeba 14 dní bez dozoru, tak nemá na vedoucí pozici co dělat, protože není schopen vybudovat funkční tým, neumí delegovat a ostatním nevěří. Typově se tedy často jedná o psychpotického mikromanažera babišovského typu. A s takovým ani pod ním pracovat prostě nechcete.
Takže pravda je přesně opačná. Schopný manažer se silným, sebevědomým a autonomním týmem se nebojí odjet v klidu na dovolenou a odpočívat, protože ví, že o plnění úkolů je postaráno. A i pro tým je to velmi důležitý signál. Dáváte mu tím najevo, že mu věříte a že víte, že se na něj můžete spolehnout. A že to ten tým velmi intenzivně vnímá a že vám to bude po zbytek roku vracet (myšleno v tom nejlepším smyslu slova), tak to si pište.
Zkrátka kvalita manažera se totiž pozná, když v práci není a nikoli, když v práci je.
Tak pan Hladík opět se svým šarmem uschlé kopretiny a s neohrabaností sobě vlastní vysvětluje nevysvětlitelné. Systém emisních povolenek ETS2 je Evropským parlamentem schválen, tudíž je povinnost členských zemí EU ho zavést. Hladík (a s ním i celá vláda) moc dobře ví, že sedí na sudu střelného prachu a jen se snaží oddálit jeho výbuch až za volby do PS příští rok. Takový z toho mají strach, protože moc dobře vědí, že bez změny legislativy EU není cesty zpět a stejně tak moc dobře vědí, že příslušná změna legislativy EU je fakticky "Mission impossible".
Cituji:
"Mimochodem stát potřebuje, aby byla podpora plně vyčerpaná, jinak by tento program EU neproplatila a vyplacené dotace by nejspíše šly také z kapes daňových poplatníků.
Vyčerpat dotace se však pravděpodobně povede, protože na to podnikatelé prozatím mají čas do 30. 9. 2025. "
Vzhledem k tomu, že vyčerpáno je víceméně s ročním předstihem, nemusíte se obávat, že byste se na tom jako daňový poplatník musel podílet. Mimochodem máte vůbec představu, kolik na daních odvede průměrný podnikatel? I já jako drobný OSVČ odvádím řádově vyšší statisíce ročně. nemám pocit, že by je stát vždy dobře použil a tím nemám na mysli tuto dotaci.
Já přeci vůbec nerozporuji výši daní a odvodů... Čest všem, kdo platí... Ale ještě k těm dotacím... EU ty peníze na proplacení bere kde...? Zase jen od členských států a ty je berou z daní... To je pořád dokola... Prostě dotační ekonomika je špatně... Tečka...
Jsem moc "rád", že mohu ze svých daní přispět na tak "skvělou" věc... Teď vážně... Dotace mě iritují jaksi z principu... Jedná-li se navíc o takový meganesmysl, jako je dotování elektromobilů, vytáčí mě to téměř do běla... Za mě tedy zrušit okamžitě... A v rámci úspor by mělo platit, že stát by měl povinnost za každou novou jednu dotaci dvě stávající zrušit...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to je pěkná "matlanina"... Směs domněnek, spekulací, zbožných přání a whataboutismu... Přitom pravda je velmi prostá... Bartošovi to nešlo... A tak šel on...
1 odpověď