No mám ted dojem, a nejsem rozhodně sám, že všichni rappeři jsou takoví znásilňovači ušních bubínků a mozkových závitů. Takže se můžou klidně psát s jedním pé.
Tak to si dovolím nesouhlasit... V každém hudebním stylu jsou dobří a špatní a platí to i pro rap / hip-hop... Takže do jednoho pytle bych všechny určitě neházel...
Milé Seznam Zprávy, už se, prosím, naučte používat angličtinu... Pokud píšete o někom, kdo provozuje uměleckou disciplínu jménem rap, tak je to raPPer (tzn. s dvěma "p")... Pokud o někom napíšete, že je to raPer (tzn. s jedním "p"), pak o něm říkáte, že je to znásilňovač, protože podstatné jméno raper je odvozeno od slovesa rape (tzn. znásilnit)... Ano jsou umělci, kteří jsou rapeři i rappeři (jako třeba P Diddy), ale Rohony, podle toho, co vím, je určitě jenom rapper...
V Německu mají silnou pozici odbory. Toho se bál i Klaus a dosud hodně zaměstnavatelů. O Škodě se rozhoduje ve Volsburku. Ne ve Škodovce. VW je trochu jiná společnost. Je chráněná státem . To není na prodej.
Nevím, co máte pořád s tím Klausem... VW je společnost, jako každá jiná... Vyděláváš a tudíž existuješ, nebo proděláváš a tudíž bankrotuješ... Pro VW začíná (bohužel) platit to druhé... O Škodě jsem nikde nepsal, že by se o ní rozhodovalo jinde než ve Wolfsburgu... Nevím, co přesně znamená "chráněná státem"... O prodeji VW přeci nikdo nemluvil... Tady se hraje o přežití té firmy...
Tam jsou jiné odbory, toho bál i Klaus. Vy nevíte skutečnou situaci. Odbory do toho vidí. Já by to nechal na nich. Odnést to může i Škoda.
Omlouvám se, ale nějak jsem nepochopil smysl Vaší odpovědi... Co má Klaus (předpokládám, že myslíte bývalého prezidenta) společného se současnými odbory v Německu a proč by se jich měl bát...? O situaci ve VW si lze udělat velmi dobrý obrázek na základě veřejně dostupných dat o jejich hospodaření a o vývoji trhu s novými automobily... Do vyjednávání odborů s VW nemám v žádném případě úmysl zasahovat a plně to nechávám na nich... Co se Škody týče, tak jelikož je to v současné chvíli jedna z mála skutečně vydělávajících značek v koncernu, tak v dohledné době na ni určitě nikdo sahat nebude... Nicméně v momentě, kdy se jí dařit přestane, tak může přijít propouštění lidí i zavírání jejich závodů v ČR taky, to beze sporu... Ale to je tržní hospodářství, víme...
Prosím Vás, neomílejte pořád dokola Brusel a GD... Současná situace VW je způsobena nekompetentností jeho současného top managementu... Velmi zjednodušeně řečeno se stalo to, že se přestali chovat jako obchodníci a stali se z nich aktivisti... To nikdy a v žádné firmě (ať už se zabývá čímkoli) nemůže dobře dopadnout...
Odboráři projevují neuvěřitelnou neschopnost (nebo neochotu) chápat současnou realitu... Místo toho, aby byli rádi, že se vedení VW snaží udržet alespoň nějaká pracovní místa (ať si o způsobu současného řízení VW můžeme myslet cokoli a nic hezkého to opravdu nebude), tak předkládáním svých nesmyslných a nerealistických požadavků v podstatě ženou firmu k totálnímu konci... Ten samozřejmě při úrovni současných top manažerů VW může přijít, ale splnění požadavků odborářů by tuto možnost změnilo na jistotu a to ve velmi krátkém čase... Ale kdo chce kam, pomozme mu tam..
nezbývá než pogratulovat. Auta která (kvůli vysoké ceně) nikdo nechce budou ještě výrazně luxusnější (a dražší).
Výstřelky a přehmaty bohatých platí chudí. VW je too big to fail. Neboli pojištěný vašimi penězi.
Veřte, že zrovna VW určitě není "too big to fail"... Tahle automobilka má (bohužel) období své největší slávy za sebou a čeká ji sešup... Takže jestli bych v souvislosti s VW chtěl použít nějaké heslo, tak bych řekl, že je "ready to fail"...
Tak předně Rivian určitě není pro Teslu jakoukoli konkurencí... Je to brutálně prodělávající firma potácející se nad propastí... To, že je VW ochoten nalít do takovéto "perspektivní" firmy téměř 6 miliard USD, byť sám je v obřích problémech, svědčí o "schopnostech" současného top managementu VW... A taková to byla firma... Myslím, že Ferdinand Piech se v hrobě už dávno přestal otáčet a v současné chvíli už v něm rotuje v poměrně vysokých otáčkách...
Jakožto otec dětí školou povinných musím konstatovat, že moje praktické zkušenosti jsou takové, že naše školství má mnohem víc závažnějších témat a problémů k řešení, než jsou "duhová" výuka... Tohle je nesmyslné plýtvání časem a energií, které stejně nic nepřinese... I z pohledu celé společnosti je toto opravdu okrajové téma... Pojďme se soustředit na důležité věci a neřešit kraviny...
Teď jsem poslouchal Michálka v TN na Nově, nestačím se divit a musím s Kubou souhlasit... Michálek předvedl naprosté odtržení od reality, neochvějné přesvědčení o vlastní bezchybnosti a házení odpovědnosti za vlastní omyly na všechny ostatní okolo... Navíc vše pronášeno s přezíravě arogantním tónem, který se náramně blížil komunikačnímu stylu Michálkova spolustraníka Hřiba a okořeněno argumenty "jedna paní povídala"... Takže ano, je to naprosto stejné, co jsem vídával před 10-15 lety, kdy moji synové navštěvovali mateřskou školku... Takže na vládní úrovni Piráti skončili... Na krajské úrovni Pirátu skončili... Teď je ještě rychle "vypráskat" z pražského magistrátu... Držme si palce...
Lokální emise. Dříve nebo později to tak skončí. A rozzlobení kluci s malejma pinďourama, kteří se léčí v autosalonech, se tady můžou usmajlíkovat ;-D
Podle Vašich reakcí to vypadá, že jediný člověk, který si tu něco léčí, jste Vy... A o Vašich rozměrech se fakt bavit nechci, díky moc... Jinak k těm emisím... Při současném energetickém mixu ČR není elektromobilita nic moc eko... Samozřejmě souhlasím, že BEV mají pozitivní vliv na lokální emise, ale v celkové bilanci k nějakému zlepšení zrovna moc nepomáhají... A co se týče mikročástic z opotřebování pneumatik, brzd atd., tak tam naopak elektromobily (díky své podstatně vyšší hmotnosti oproti ICE autům) jsou mnohem větší zlo... I to i přes všechnu tu rekuperaci apod. ... Takže, mladý muži, chce to méně ideologie a více smyslu pro realitu... Mějte příjemný víkend...
A díky Fialově neschopné , prolhané vládě národní pohromy...zmizí od nás raději další firma....a to díky šílené a nesmyslné byrokracii, předraženým energiím....a budou utíkat další a další....
Miluju tyhle experty na všechno... Vědí sice "kulový", ale kopnout si do Fialy, to se počítá... Korporátům jako OTIS je v zásadě jedno, kdo je zrovna u vlády... Oni mají své vlastní strategie a těmi se řídí... Prosím, neblouzněte o byrokracii a energiích atd., protože skutečné důvody neznáte... Takže Vás musím zklamat, ale skutečně ještě existují věci, za které Fiala fakt nemůže... Další věc je, že OTIS jako firma jinak nikam z ČR neutíká... Budou tu dál prodávat, instalovat a servisovat výtahy a eskalátory, jen tu nebudou část z nich už vyrábět... Toť vše... Takže až zase budete mít nutkání napsat nějaký komentář, tak si k danému tématu pořádně nastudujte podklady, ať víte, o čem mluvíte... Tyhle výkřiky do tmy jsou k ničemu...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak předně je třeba říct, že výkon pana Fialy s časem upadá a posledních pár měsíců opravdu působí bezradným, až zoufalým dojmem... Nicméně to, co předvedl agent Bureš (na tomto nic nezmění ani nedávný podivný smír se SR), je skutečně za hranou... Záměrně nepíšu, že je to dno, protože to dno určitě není... Myslím, že čím blíž volby budou, tím nechutnější Bureš bude... Dnešek pak znovu potvrdil, že Bureš je lidský odpad, který se pro osobní prospěch neštítí vůbec ničeho... A záměrně píšu "pro osobní prospěch", protože o prospěch ČR a jejích občanů tomuto pánovi a jeho nohsledům nikdy nešlo...