Jen na papíru zjistím, zda mi pokladní nenaúčtovala více zboží, než měla. A stává se to. V mobilu to tak rychle nezkontroluji.
V Kauflandu používám čtečku, takže vím přesně, co bude na účtence. Zde si ji zase musím vytisknout, abych se dostal za pokladny. Takže papírovou na vyžádání, kde pracuje jako obsluha člověk.
Zrovna mi říkal soused, že si již dříve objednal Enyaq a termín dodání měl být 10/2022. Bohužel nebo bohudík si jej objednal ještě za předkrizové peníze cca 1,5 mil. Kč. Nyní stojí prý 1,8 mil Kč. A milá Škoda mu řekla, že posunuje termín dodání na 10/2023. Nejprve bude upřednostňovat zákazníky za aktuální peníze a pak ty, kteří ji dali důvěru dříve. Chce tak donutit zákazníky, aby asi zrušili objednávky, které nejsou pro Škodu výhodné. No, není to krásný prozákaznický přístup milá Škodo Auto?
A4 nejsem jeho zastánce, po dlouhé době řekl něco rozumného. Zbytečně vozit lithium do Plzně-Líně. Zpracovat to přímo v místě a baterky poslat do Škodovky nebo přes hranice do VW.
Nejsem ale ani zastáncem elektro aut. Ale když už to musí být, tak ať to dá práci lidem v místě, kde není a nebourá se vystavené letiště.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na tachometru je rychlost 36 km/h, ale pás nemá a ještě se u toho vyfotí. Je to prostě trubka.
2 odpovědi