Nevypadalo by to stejně ,,iemigroval jsem v osmašedesatem a v Německu byl jiny pořádek ,,,tohle courani by nám netrpeli
to byla pane ale jiná doba a také tam odešlo relativně pár lidí. Jak by to asi vypadalo, kdyby z ČR do Německa odešel milion lidí? Byli by tam všichni poctiví, slušní, bezproblémoví? Na to si asi nevsadíme.
Už ať je konec té hnusné války a vše se vrátí do starých kolejí. Ať je potřeba ke vstupu do ČR víza a ať nejsou žádné příspěvky pro cizí státní příslušníky. Dokud bude válka,tak tady bude pořád nepořádek a zneužívání ze strany občanů Ukrajiny, jako by ČR neměla vlastních vyžírků už tak hodně!!
Hele, a víte, že už před válkou se tu pohybovaly mraky Ukrajinců na polská pracovní víza? Ta jim sice neumožňovala tady pracovat (a tak tu pracovali nelegálně, tím pádem se za ně ani neodváděly daně a další platby státu), ale umožňovala jim přístup do Schengenu.
Mimochodem, vypuknout u nás válka a Češi by emigrovali ke svým sousedům, vypadalo by to úplně stejně. Jen se podívejte, kolik spoluobčanů na dávkách na černo pracuje, aniž by to nahlásili pracáku.
(Tím neomlouvám vyžírky ani jednoho státu, jen že nutnost CZ víza Ukrajincům nezabrání v přístupu do Schengenu, a tím i k nám)
Pane Vávro!
Co to melete?!
Jakých 1000 km?! V článku se píše užmolených 270 km!
A co to melete o potřebách jezdění úředníků?! Faktem je, že u úředníků z Prahy ve vyšších funkcích jsou přejezdy Praha - Brno (či podobné vzdálenosti) zcela běžné a potřebné.
Obdivujete takový dojezd elektromobilu a domníváte se, že je to nějaké "terno" a že to bude "super užitkové"?! Pak jste hlupák (tím Vám vracím toho Vašeho "chytráka", kterým jste mě počastoval)!
Jo no, jen v našem úřadu se pravidelně konají cesty 90km tam, 90km zpět. To nějakou velkou a zimní rezervu nedává.
Denní nabíjení nevadí, jen se všechna auta denně sejdou u jednoho stojanu, místo aby se nabíjelo třeba ob den.
No, my zatím máme benzíňáky (nejlevnější F3). Elektrikám se ale nebráním.
Vznik celounijní zpravodajské agentury předpokládá, že v _celé_ unii není černý Petr, se kterým ostatní státy nechtějí sdílet zpravodajské informace. Protože když je to celounijní organizace, mají tam přístup všichni. Jenže co například nyní se státy, které se paktují s Putinem? Chceme, aby měli přístup ke všem zpravodajským informacím, které pak vykdákají nepříteli?
Je to jednoduchý-mraky náklaďáků, zničené silnice, SUSka nemá peníze ani na údržbu stávajících silnic, silnici z Potůčků by tak dávaly zabrat ještě těžké náklaďáky. Na výjezdu bude bláto, tak jako z kamenolomu Smolné Pece a Děpoltovice, vsadím se, že povolovací orgány nedají jako podmínku zřídit v areálu myčku, která každé auto před odjezdem zespoda umeje.
Do toho prach a hluk.
Přesto chápu, že těžit je potřeba.
Tohle vůbec nechápu. Ty drony přece někdo sleduje, pilotuje, není to vrabec. Jak to může létat ve vzdušném prostoru Británie jen tak?
Jako prd...
Než se armáda v době "míru" pohne, je dron i dronař fuč.
Sestřelit je to taky potíž, každý projektil někdy někam dopadne.
Leda tak sestřelovat laserem, ale to zatím není běžná výbava. Navíc nad dronem nesmí zrovna letět civilní letadlo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V mezinárodních vodách? 🙂
5 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jako prd. Co třeba útoky vodními děly na lodě tuším Singapuru nebo Filipín (musel bych dohledat) v místech, které Čína považuje za své, které ale její nejsou?