Všiml si někdo z těch rádobyodborníků, že žádná z vysoutěžených firem vlastně reálně nestaví? Investor udělá soutěž, vyhraje ji firma A. Firma A má ovšem jen šéfa a účetní. Zakázku přeprodává dál. Další firma je na tom stejně a přeprodává firmě C. Firmu C obvykle vlastní ukrajinský naháněč, který na stavbu dohazuje své krajany, Moldavce, Gruzínce atd. Někteří do včera pleli v lesní školce, dnes už jsou to kvalifikovaní svářeči, zedníci apod., prostě co je na stavbě třeba. Obvykle jen ti Ukrajinci tu mají legální pobyt díky dočasné ochraně. Zbytek je tu na černo.
Někdo by se mohl zamyslet a do smluv začít dávat, že vysoutěžená firma musí zakázku realizovat pouze prostřednictvím vlastních zaměstnanců.
Nakonec by ty stavby byly i levnější, než když jedna stavba živí x firem v řadě.
Řidič se prý zašprcnul na přejezdu. Moc bych se tomu v tomhle případě nedivil, podíval jsem se na ten přejezd na mapy.cz - panorama- a pod tím přejezdem je takový hrbol, že tam všichni drhnou opěrnýma nohama od návěsu, na té panoramě to jde vidět.
Jestli do té ulice neměl zakázaný vjezd, pak těžko ho honit k odpovědnosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevím, co MDČR a ministr nechápe na tom, že soukromé STK a SME to budou dělat vždycky takhle. Kdyby to dělali poctivě, nepojede k nim ani kolo. Vůbec nechápu, jak takováto inspekce může být soukromá.
Být to státní, kde se nehraje na zisk pro majitele stanice, těch případů podvodů by bylo méně.
2 odpovědi