Studium na gymnáziu bylo dříve děleno na humanitní a přírodovědné .To bylo velmi správné ,protože není třeba aby se učili všechno všichni .Dusit lidi za to ,že mají určitý směr daný ve své osobnosti není dobré. Naopak je třeba rozvíjet přirozené schopnosti ,což v této době není podporováno.
To jsou hlouposti. Ty humanitni dat ucit remeslu, ktere nam uz tolik dnes schazi, nebo do zemedelstvi. O historii a umeni si muzou cist ve volnem case.
Musime makat, aby nas ekonomicky nepredehnala Cina. Jinak nam tady budou sefovat a my budeme poslouchat.
Potřebujeme především lidi, co něco umějí! K čemu je doktor, který neumí léčit (a že jich znám), učitel, který nikdy nikoho nic nenaučí (bohužel těch je ještě víc), nebo cukrářka, která neumí péct?
A k cemu nam je historik, i kdyz neco umi? Rozhodne neprispiva spolecnosti tolik, co lekar nebo inzenyr. Probudte se.
Humanitnim a umeleckym hloupostem se deti muzou venovat ve volnem case, musi se ale predevsim venovat tomu, aby se rozvijela nase ekonomika a predehnala Cina.
Zvysovani duchodu? Zase? To snad ta vlade nemuze myslet vazne, .. Mladsi rocniky pomalu nemuzou zakladat rodiny a je to presne z toho duvodu, ze stat stale a stale jenom navysuje duchody, .. Vzdyt ekonomicky je to uplny nesmysl. Proc si vydrzovat skupinu lidi, co pro spolecnost uz nic nedelaji a nebuduji, a jeste jim davat penize?
Snad tohle uz nebude dlouho trvat a prijde revoluce, kdy s temi duchodci poradne zameteme. Misto toho, abychom davali neproduktivni skupine obyvatelstva rentu, zavedeme opacnou strategii - vytvorime disincentivu pro stari, a to velmi jednoduse, zdanenim. Bude existovat tzv. “dan ze stari”, kazdy nad 60 let bude ze sveho pekne muset zajistovat mlade rodiny z detmi, jen at si na stara kolena maknou, misto aby vysavali stat! Z meho se zadny duchodce krmit nebude!
Aby za moje penize nejaci hlupaci filozofovali nebo psali historii, tak to teda ne! Jedine, co by melo existovat, by mela byt medicine, technika a (mozna) pravo, .. A ani tyto obory by se nemely financovat ze statnich penez; resilo by se to jednoduse, studenti na povinne vikendove brigady a zkouset na nich nove leky v ramci zdravotnich studii, at si na to studium vydelaji .. Studovani hlupaci, k cemu nam vubec jinak jsou? Platit jim zdravotni a socialni do 26ti, aby se tam schovavali pred praci?! Tak to teda ne.
Aby mohla sloužit národu? No hlavně aby měla šanci najít si jednou jinou práci, než je ta za minimálku. Protože pokud odečtete diplom z humanitních studií a gympl, který sám o sobě nemá žádné zaměření, takže na trhu práce ani žádnou hodnotu, nemáte vlastně nic... A když nejste zaměření na žádný obor, v němž jde najít práci, tak vás vezmou jen tam, kde není třeba žádná kvalifikace... Nepoužitelná kvalifikace = žádná kvalifikace...
Mohla by jit treba na uciliste a necucat do 26ti let stat pri studiu hlouposti jako je historie nebo sociologie; v 18ti by mela praci a uzivila by se.
Humanitni nadani totiz neexistuje, to jsou jenom hlouposti, co si ti chudaci netalentovani nakukavaji.
Že je prý humanitní typ...😀...kdepak, makat budeš 👍... každý by studoval, studoval... jenže i ti, kteří na to nemají. Jen se jim to nesmí říct, aby neměli trauma.
Konecne to nekdo krome me rekl nahlas! Mala Magdalena pujde misto na gymnazium v patnacti cistit zachodky a bude mit po tom svem 'humanitnim nadani'.
To bude panecku vystrizliveni!
Co má společného technika a memorování fakt nevím.
Mám za sebou farmacii - cokoliv jsme řešili technického rázu (organická chemie, technologie lékových forem, farmakokinetika) bylo o pár zákonitostech a zbytek byla intuice. Jakmile to bylo trochu více lékařské ("svatá" anatomie), tak to bylo více o memorování, ale zase se z toho dalo odvozovat do dalších předmětů.
Nejhorší na memorování jsou právě ty humanitní oblasti jako právo atd.
Navíc hromada spolužáků úspěšně absolvovala technické VŠ, přestože disciplína na gymplu pokulhávala. Technika chce inteligenci a nadání, nikoliv šprtat vzorečky...
Chlap a na farmacii? To budes asi skryta zena. Nauc se cist, mluvil jsem o medicine a memorovani.
Technika chce inteligenci a nadani, na to humanitni hlupaky nebopotrebujeme. Nepotrebujeme je totiz vubec na nic.
Technika a medicina, deti ucit remeslu, bit a davat jim tvrdy moralni kodex, kdo nepracuje, ten neji. Magdalene by bylo lepe na ucilisti, v osmnacti by vysla a udelala si deti, co uz by treba nebyli humanitni hlupaci, jako ona - protoze jinak nam Magdalena bude studovat do 26ti gender studies a vysavat nas, poctive obcany, z dani.
Asi nemáte pojem o tom,co znamená, řekne-li se, že je někdo spíše humanitní typ. Určitě si pod tím nepředstavuje učební obor - kuchař - cukrář...
To se musite naucit nejprve cist, asi budete taky humanitni typ.
V pripade, ze je holcicka 'humanitne nadana', maji ji rodice to humanitni nadani zakazat a poslat ji delat neco uzitecneho - filozofum jeste nikdy prace rukama neuskodila.
Uz chapete?
Abychom hloupé "humanitní typy", jako je malá Magdalena, nechávali studovat na gymnáziích, to už je snad vrchol. Naše školství si potřebuje brát příklad z Japonska, jižní Koreje, ale i částečně třeba z Číny nebo ze Singapuru - důraz na technická odvětví a tvrdé, čistokrevné memorování, aby mohly studovat medicínu.
Rozhodně ne ty děti učit nějaký "všeobecný přehled" a dělat ťuťuňuňu, když nezvládnou přiřadit odpovídající výroky k obrázkům vlaků.
V žádném případě s dítětem nedělat nějaké otevírání dětského šampaňského, pokud ještě není jasné, že neselhalo. Naopak, jako v Singapuru zavést tělesné tresty pro ty, co selžou. Oni si to pak rozmyslí dvakrát, být hlupáky.
Potřebujeme doktory, techniky, kromě toho ale i řemeslníky. Malá Magdalena díky svému "humanitnímu" nadání osmileté gymnázium stejně nemá šanci vystudovat, a i kdyby, co potom? Šla by studovat hlouposti typu historie nebo sociologie.
Snad její rodiče přijdou do jejích patnáctin k rozumu a dají ji na učiliště, aby mohla sloužit národu.
To je ale naprostý nesmysl. Každý by měl dělat to, pro co má předpoklady, ne to, co podle mínění nějakého (pravděpodobně naprosto bezvýznamného) jedince jako národ potřebujeme...
To jsou nesmysly. Potřebujeme doktory, techniky, kromě toho ale i řemeslníky. Malá Magdalena díky svému "humanitnímu" nadání osmileté gymnázium stejně nemá šanci vystudovat, a i kdyby, co potom? Šla by studovat hlouposti typu historie nebo sociologie.
Snad její rodiče přijdou do jejích patnáctin k rozumu a dají ji na učiliště, aby mohla sloužit národu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Duchodci na trune, to k sobe nepatri.
1 odpověď