Nad důchodama je už zbytečné brečet.. Odpověď si dala autorka sama, je v tom článku:
Kupecké počty. Méně lidí musí průběžně vydělávat na více lidí. Je jasné, že důchody musí klesnout. Že jste s tím nepočítali? Nezajímáte se, je to jasné jako facka. Pomohly by “zásluhové” osobní penzijní účty. S těmi přišla Nečasova vláda a zrušila je Soc dem s Babišem.
Že důchody řeší tato vláda? Díky za to. Na poslední chvíli, ale přeci. Máme 10-15 let do důchodu. Proč až tato vláda? Že za to Husákovy děti nemohou? Odpověděli jsme si sami hlasovacím lístkem v předchozích dekádách. Takže kdo si z Husákových dětí nespoří na důchod, bude mít méně. To je realita. Pokud nechceme žít na dluh, které budou muset splácet (bůh ví z čeho) naše děti. To jim neudělám.
"Nový" Kodiaq mě teda na rozdíl od novinářů nijak neuchvátil. Dobře, stříbrný prvek na C sloupku je zajímavý, černý však obnažuje nelogickou ploutev. Přední "kukuč" je spíše uhlazenější a ztratil tak zdravě "zamračený" a trochu "nasupený" pohled Kodiaqu prvního. Jako bych v masce viděl novější Suzuki SX4 S-cross. Zadní část je nevyvážená. V zásadě je tvořena 5 horizontálními úseky. Úsek světel je "narvaný", kdežto úseky s SPZ a hranou kufru jsou prázdné masy plechu. Apropos, ani ta příčná linka světla není funkční...proč tam tedy vlastně je? I odrazky odtamtud zmizely a přesunuly se do nárazníku. Aspoň že ten je dvoubarevný. Nemohla zrovna v nárazníku být mlhová světla a pro zpátečku? A odrazky ponechat tam, kdy byly? Teď je tam takový lakovaný divno "zub" zalomené spodní linky velkého S, která vede ke světlům. Zkrátka to vypadá, jako by Kodiaqa někdo řádně nakopal do zadku, a aby to nebylo tak vidět, vyretušoval tunou laku s espézetkou. A je teď, chudák Kodiaq, stejně už postiženej.
Octavia III po FL byla hodně diskutovaná. Ale podle mého to byla jedna z posledních zajímavých škodovek.
Díky, tragikomický díl! Chtěl jsem říci, že "české já" rozhodně neplesá nad českou byrokracií. Vlastně je byrokracie úplně "cizí já". Byrokracie je totiž specifický organismus a žije si svým vlastním životem na hony vzdáleným životu občana. A zoufalství z něj propadá i mnoho Čechů. Osobní příklad: Připojoval jsem náš dům k plynovodu. Což je poměrně rychlá stavební akce tzv. "na ohlášení". Když bylo vše hotovo, přišel jsem to na stavební úřad oznámit. A měl jsem za to, že už jenom zajdu na plynárny, oni namontují plynoměr a mohu topit. Ne, řekli mi: "Chceme kolaudační rozhodnutí, musíte zpátky na stavební úřad." Na stavebním úřadě: "Kolaudační rozhodnutí se dává ke stavebnímu povolení. Ale vy jste to měl na ohlášení. Na ohlášení vám žádné potvrzení ze zákona dát nemůžeme." Ok, vracím se opět na plynárny, sděluji výsledek, reakce: "Chcete topit? Tak nám přineste potvrzení ze stavebního úřadu." No tak jo, mám rád sport a procházky, jednoznačně prospívají mému zdraví. Leč tento procházkový ping-pong mě moc nebavil. Na stavebním úřadu jsem přesvědčil vedoucího, aby mi pro plynárny vystavil jakékoliv potvrzení, že ho budu bezmezně milovat. Ale ať už konečně mohu topit, že děti mrznou a manželka je na mě naštvaná. Vedoucí se nade mnou slitoval, vystavil "potvrzení, že mi ze zákona nemůže vytvořit žádné potvrzení." To zabralo. Úřednice na plynárnách "potvrzení o nepotvrzení" založila do spisu a do týdne jsem začal topit. LP 2004. :-D
Ta otázka je dvojí. 1) Jestli fungují sankce a 2) jestli změní Rusko chování vůči Ukrajině. Za mne: Ad 1) Divil bych se, kdyby tomu tak nemělo být. Sankce fungují. Ad 2) Ale nemyslím si, že jen tak Rusko změní přístup k Ukrajině. Možná ano, ale asi stejně tak zvolna, jak sankce začínají působit. Takže, musíme vydržet. Oni tahají za kratší konec. Můj názor. Díky za článek.
Ten článek byl drobnou záplatou na mou trpící motoristickou duši. Naprosto souzním s tím, že současná auta, a už se to dere i do motocyklů, jsou plná zbytečností. Furt se mluví o konektivitě, internetu, gestech, ale já chci řídit auto a ne obývák. Ok, díky za bezpečnostní jízdní systémy ABS, ESP…a podobná. Ale zaparkuju i bez asistenta, stačí čidla, kamera je už luxus. Hodí se navigace, ale nepotřebuju display přes celou palubovku. Chci si hlavně užívat jízdu, vnímat krajinu, ve který jedu. Asi jsem nasákl motocyklem. Tam toho naštěstí moc okolo sebe nemám. Rychloměr, otáčkoměr a snad ta navigace…i když ji mám radši v “uších” než na obrazovce lelefonu. Víc fakt nepotřebuju.
Pokud se ptáte, jestli mi Roomster II chybí, pak rozhodně! Měli jsme doma první i FL verzi. S tou jezdíme dosud. Roomster je “nafukovací” rodinné vozidlo. 2 dospělí, 3 děti, pes i bagáž na dovolenou. Ukažte mi jiné vozidlo stejné třídy, do kterého nacpu pračku a sušičku prádla naráz a na stojáka.
Během dovolené ve Skotsku jsme potkali postarší manželský pár na pikniku s Roomsterem. Ptali jsme se jich, jak jsou s ním spokojení. Absolutně. A přidali: Škodovka udělala obrovskou chybu, že ho přestala vyrábět. A ještě jedna drobnost. Přijeďte s ním na STK. Řeknou vám-s běžnou péčí naprosto spolehlivé vozidlo. Procházíme opakovaně bez jediné poruchy.
Ahoj! Veselé video, díky 🙂 Nevím, odkud (či spíše od kdy) se v Čechách vzalo slovo ahoj, ale vím, že je to zkratka Ad HOnorem Jesu (z lat. Ke Cti Ježíše). Čechy byly (jsou a doufám že stále budou) zemí, která stojí na základech judaismu a křesťanství. A přes toto kulturní dědictví sem dorazilo i AHOJ. Fakt jo! 😄
Gratuluju k výborné Češtině! 🙂👍🏻👍🏻👍🏻
Představoval jsem si, jak se peče kuře v kachně a kachna v krůtě a v čem se to asi všechno peče, když snad ani tak velkou troubu doma nemáme. Ale vzpomněl si na Mr. Beana, jak krůtu dokázal nacpat do mikrovlnky. Tak to asi funguje.
OK, zlidovělé díkůvzdání vyjádřené obžerstvím snad ještě snesu jako tradici. Ale fakt mě dostaly ty lítající Godzilly a Mickey Mousové v průvodu! Jo, je to fakt divný 😂😂😂
Každopádně díky za videa, baví mě 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vidím design Porsche, sleduji prezentaci od Apple, bavím se na okruhu jak v TopGearu a slyším hudbu od Hanse Zimmera. Neumím se ubránit dojmu, že opět to všechno ctrl+c a ctrl+v za cenu s polovičním vývojem.