Lepší vzorek by měl být na nápravě, která pneu více zatěžuje/opotřebovává - a tedy má větší nároky na trakci. Což u současných aut s motorem vpředu a předním náhonem je náprava přední.
Na suchu při smyku vzorek nehraje téměř žádnou roli, na mokru platí předchozí odstavec.
BTW, přetáčivý smyk (zadní nápravy) se řeší snáz, než smyk nedotáčivý (přední nápravy).
.
No, nás vždycky učili, že lepší gumy mají být vždy vzadu, bez ohledu na náhon, kvůli lepšímu držení směru v krizové situaci. Byla to škola bezpečné jízdy, tam o tom snad vědí dost...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Docela by mě zajímalo, jestli při odstavování klasických zdrojů se počítá s nějakou bezpečnostní zálohou. Z historie víme, že občas bouchne nějaká ta sopka a někdy z toho je malá doba ledová. Pak všechny ty solární panely budou jen tak koukat do šera.