Implementoval jste někdy nějakou rozsáhlejší aplikaci pro vyšší stovky, až tisíce uživatelů? -pokud ano, jaká byla vaše role?
Já ano a není to jednoduché, chyby se udělají i při sebelepší přípravě. Ale těch skutečně diletantských bylo na straně pana ministra Bartoše neskutečně moc. Porušil velké množství naprosto základních pravidel pro takto složité projekty, a ve vládě nemá co dělat.
Bože to je žvást roku. Asi jste všichni zapomněli na covid. A na to jak Fiala apeloval z obrazovek jak vláda dává málo.
Jenom připomínám, že podle kontroly NKÚ bylo jen cca 10% deklarovaných nákladů na Covid skutečně využito na boj s pandemií. Vládní garnitura a její přátelé především situaci zneužili ve svůj finanční prospěch - to se o vícenákladech vzniklých s inflací, energetickou krizí a válkou na Ukrajině říci nedá... (minimálně ne v takovém měřítku). Ale příznivci ANO to stejně nechtějí slyšet...
A to je jako úspěch ??? ten okruh měl být minimálně 20let v provozu .... A kdyby chtěl pan Kupka udělat dojem tak rovnou postaví i ten dálniční přivaděč , který je zároveň i obchvat pro Úvaly aby to opravdu pro tu oblast dávalo smysl.....
Žádný ministr v minulosti se tak nesnažil jako pan Kupka a staví se opravdu hodně. Ono to moc rychleji ani objektivně nejde, povolování má své procesy, nehledě na omezené kapacity realizačních firem (meziroční objemy by neměly mít výkyvy ani moc nahoru, ani moc dolů).
Doprava by měla být prioritou všech politických stran a měli by v této oblasti táhnout za jeden provaz... Za mě palec nahoru!
S článkem nemohu souhlasit, děkovat skutečně není za co. Segmentu by bohužel pomohlo mnohem víc, kdyby ministr Bartoš nedělal nic. Naprosto zbytečné vymezování se proti své předchůdkyni, naprosto nekritické myšlení vůči svým postupům a diletantská práce - to je výsledek Bartošova snažení. Každý manažer, který někdy implementoval složitější IT systém ví, že je třeba měřit dvakrát i víckrát, než se začne řezat - tedy především kvalitní příprava, nezbytný zkušební provoz s vychytáváním nedostatků, a řádně proškolený personál - tady pan ministr selhal na všech úrovních. Jediné, s čím lze souhlasit, je vize samotné digitalizace.
Pan Niedermayer je vášnivý zastánce zelené Evropy bez ohledu na následky. Srovnávat nás s Francií není fér, protože ta země má úplně jiné podmínky než my. Jih Francie je slunečný a vhodný pro solární elektrárny, má moře, kde je ve vlnách velký potenciál energie, a z krátkodobého hlediska není daleko Alžírsko, které má dostatek ropy a zemního plynu. Pokud považujeme nezávislost za důležitou, tak se Česko bez jádra zkrátka neobejde...
Orbán to ví od muže, který byl dlouhá léta na výplatních páskách Gazpromu, a pomáhal budovat závislost Evropy na Ruském plynu... Svět je sice různě šedivý, ne bílý nebo černý, ale tenhle Maďar čím dál tím víc zapadá někam na východ... Škoda, že v Evropě je tak málo skutečných lídrů, kteří by ho zvládli s noblesou přeargumentovat a ztrapnit...
Jako zástupce zaměstnavatele více než 20 let řeším mzdy v naší společnosti, snažím se být spravedlivý a zachovávat rovné podmínky. Uvedené nařízení, ať bylo navrženo se sebelepšími úmysly, však nepřinese nic dobrého, jenom zhorší vztahy na pracovišti. Musel to navrhovat někdo, kdo má možná špatné zkušenosti, ale rozhodně nikdy žádnou firmu neřídil. Práva zaměstnanců jsou již tak mnohem vyšší, než práva zaměstnavatelů. V kombinaci s téměř nulovou nezaměstnaností to nepřispěje k vyšší produktivitě ani konkurenceschopnosti, a tím i k lepším celkovým odměnám pro zaměstnance samotné. Zaměstnanci mají svobodu a pokud se jim v nějaké firmě nelíbí, mohou jít jinam. Pokud jsou dobří, budou je jinde vítat. A pokud nejsou, pak si mohou stěžovat sami na sebe (jsou sice místa, kde je lokálně vysoká nezaměstnanost, ale podle nich nelze nastavovat pravidla pro celek).
Je neskutečné, kolik hlupáků, kteří nemají o stavebnictví (natož o podzemním stavitelství) žádné znalosti, se tady k tendenčnímu článku na Seznam.cz vyjadřuje.
V České republice má Skupina Metrostav, kam Subterra patří, největší množství odborníků na podzemní zakázky, o tom nemůže být pochyb a každý z oboru to ví. Jedná se navíc o firmy s českými a slovenskými majiteli, kteří zisky nevyvádějí za hranice, na rozdíl od zahraničních koncernů.
Článek je jenom výsledkem konkurenčního boje, kdy se poraženým nelíbí výsledek a snaží se jej zpochybnit. Pokud by se každý poražený měl po soutěžích odvolávat, tak tady nikdy nic hezkého nepostavíme, budeme jezdit v kolonách, bez nových dálnic a podobně...
Bylo by fajn, kdyby Seznam.cz nesklouzával k negativním zprávám ve stylu bulváru a o objektivních pochybnostech informoval víc vyváženě.
Metrostav a podobné firmy, provádějí velké zakázky bez kmenových zaměstnanců, vesměs subdodavatelsky, jsou to obří díry na peníze. Neviditelná ruka trhu si poradí.
Metrostav má nejvíce kmenových zaměstnanců ze všech stavebních firem v ČR, tak si nejprve ověřte fakta, než budete psát hlouposti... Rentabilita necelá 3% z obratu, to není pro investory zajímavá příležitost. Tak kde je ta díra na peníze???
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten článek považuji za naprosto neobjektivní, až hloupý. Je třeba odlišovat zbytečné kratochvíle bohatých lidí, které můžeme v mnoha případech považovat za zbytečné, a výrobní podniky, které vlastní. Obviňovat někoho, že vlastní cementárnu, že tím znečišťuje planetu, je prostě naprostá blbost. Stavitelství se v 90% bez cementu neobejde. A takto můžeme pokračovat do dalších odvětví. A ty superluxusní jachty, letadla a auta někdo musí vyrobit, takže tím dávají lidem práci. Z nízkonákladových produktů se marže a tím dobré platové podmínky pro zaměstnance nezíská, z dražších produktů ano. Neobhajuji miliardáře, ale kritika by měla být objektivnější, ne ve stylu Grety. Také létám na dovolenou, mám auto a podobně. Většina z nás se asi do jeskyní vrátit nechce... Chovejme se odpovědně, a hledejme reálná řešení, která by byla přijatelná pro většinu společnosti a byla ekonomicky udržitelná.