Pokles reálných příjmu za poslední 4 roky o cca třetinu, jsme na úrovni 2018. Ceny nemovitostí se ale nezastavily, to je primární důvod nedostupnosti. Bohužel k dalšímu důvodu hodně přispěla válka, protože zaplavila Česko levnou pracovní silou, chybí zde tlak na zvyšování mezd tak, jak tomu bylo před válkou. Nicméně nutno zdůraznit i to, že Česko pouze dohání západ co do podílu vlastního vs nájemního bydlení.
Je vtipné, jak mají v moderní době všichni pocit, že se mají ke všemu vyjadřovat, ba co víc, jejich názor, že má být respektován a mají nárok na reakci. To samozřejmě novinářům do článku nevoní, raději vzbuzují senzace, protože z toho mohou udělat více článků. Jednoduchá pravda ale je, že jmenování i odvolávání se provádí bez udání důvodu už ze zákona a je čistě v moci toho, kdo jmenuje/odvolává. Nemusí k tomu tedy říct ani slovo a může to být klidně i jen kvůli tomu, že se špatně vyspal. Oblíbenost ve funkci nijak nezavazuje toho, kdo jmenuje/odvolává. Církev by tedy měla reagovat tak, jak se v těchto situacích reagovat má - mlčet. Jakékoliv vyjádření totiž v názorových oponentech vyvolá jen pocit, že na jejich názorech skutečně záleží a budou to brát jako námět k diskuzi a budou jen ve vyjádřeních radikálnější. Za chvíli to přejde, tito globální ochránci všeho si najdou jiné téma.
Redakce zase jen přebírá informace, aniž by dělala skutečnou novinařinu. Žádný "2,5-3,5k euro čistého dle zákoníku", nehrozí, ten ďábel je schován právě v tom detailu, že záleží, kolik směn odjezdí. Ta částka totiž není čistá mzda v této výši, jedná se o částku za fix, který bývá nejčastěji na úrovni tzv zaručené mzdy, příp o něco vyšší (což je o něco víc než minimální mzda) a největší část tvoří tzv diety, které jsou ale povinné. A samozřejmě pozor, diety se nezapočítávají do výpočtu starobního důchodu. Takže ten nezájem o tyto profese plyne z toho, že lidi docela rychle pochopí, jak se věci mají, nejsou naštěstí úplní blbci. Proto sem dopravci tahají levnou exotiku, protože za tyto peníze a v těchto podmínkách, nebude příčetný člověk pracovat.
11
Sledujících
1
Sleduje
11
Sledujících
1
Sleduje
Pes možná spadl do mezery a i kdyby souprava záhy zastavila, už by nebylo pomoci. Všechny ty chytré a drsné řeči, že neměla už nastupovat atd - kdo z nás nikdy nenastoupil po zaznění signálu? Někdy zazní i když hodně lidí ještě čeká na nástup. Pro psa strašné poslední chvilky, pro paní trauma na dlouhou dobu. Souhra nešťastných náhod a tragédie je na světě