Na ten časosběrný dokument jsem zvědavý. Doufám, že ČT vybere NÁHODNĚ třeba 20 bezdomovců a na konci ukáže výsledek každého z nich, aniž by do toho někdo zasahoval. Čekám totiž, že proběhne předvýběr vhodných kandidátů a ti budou navíc mít podporu nějakých specialistů, aby se mohlo prezentovat, jak drže super výsledek byl dosažen a že projekt je potřeba rozšířit.
Odpovědnost za přestupek se přeci posuzuje podle zákona účinného v době spáchání přestupku,“ odcitoval první odstavec zákona č. 250/2016. „Takže když máš trochu upito, nemáš třeba takový problém, ne?“ dodal.
Simvas tato věta někomu dává smysl? Jak souvisí zákaz retroaktivity s pitím? Jestli mu je míň než 15, není deliktně způsobilý a odpovídají za něj zákonní zástupci, což ale stejně znamená, že přestupek příp přečin se stal a někdo ponese odpovědnost.
V mém mitsu Lancer sport jsem měl dojezd běžně kolem 350-400 km, prostě nebyla doba dieselová a sportovní jízda si žádala své. Když jsem byl extra klidný, dostal jsem se k 600 km. Dojezd tedy není něco co bych moc řešil. Tesla je v ČR o kompromisech, za tu cenu je to auto v pohodě, blbý je servis a díly. Ale ano, na to že to je 20 let stará automobilka je to famózní tempo a úspěch, revoluce v odvětví, které se zdálo neotřesitelným
Měl jsem možnost vyzkoušet a ano, zpracování je na některých místech stále americké, prostě detaily amíci neumí. Na druhou stranu je kvalita míle dál, než model S z prvních let, který jsem taky zkoušel. Prostě tady najdete tu a tam nějakou drobnost, nad kterou budete kroutit hlavou, ale nic dramatického. Ten zbytek auta to ale přebije! Jinými slovy ty samé bolesti budete mít v jakémkoliv americkém autě, ale tohle je jinak světelné roky vzdálené ostatním. A jak tady někdo píše, že 3x si zablbneš a musíš zas nabíjet-ne, čekal jsem to samé, zkoušel jsem i drag mode, zrychlování z místa, pružnost atd, stálo mě to 5% baterky! Reálný dojezd pohodlně přes 400 km (po dálnici, dálniční rychlost, žádné crcání 120 kmh ale vč zkoušení limitů v Německu). Nabíjení na SC ve Vestci a "pouze" na 100kw nabíječce překvapivě v pohodě, z 18% na 100% nějakých 40 minut, což mě překvapilo, čekal jsem, že to bude delší, hlavně pak z z 80 na 100. Pravdou je, že ovládání auta (tablet( nemá ve srovnání s jinými auty obdoby, nebe a dudy, rychlosti odezvy, možnosti nastavení, detaily. To, co neřeší u dílenského zpracování, je tady vymazleno. Celkově byl můj závěr, že za tyto peníze nemáte jinou 1000hp obdobu ani náhodou a i když by člověk sehnal nějaké lambo či Bugatti, sežere ho servis a praktické využití. S tímhle můžete jezdit úplně pohodlně a normálně. Mě model S Plaid dostal.
Líbí se mi velice, jak prof. Nutella s výrazem superhrdiny řekl, že teď není čas na nějaké postupy, které on "dodržuje jinak velice ochotně a rád", teď se musí dosáhnout cíl a veřejnost jistě ocení, jak to vláda udělala. Super návod pro policii, státní zástupce atd. Prostě na co se trápit dodržením nějakého zákona, účel světí prostředky. Jen si představme, co by se zase dělo na Letné, kdyby něco takového udělal Andrej
"Česko a Polsko musí posílit svou strategickou komunikaci směrem k občanům a vysvětlovat, proč je významné Ukrajinu dále podporovat."
panáček se plete - Země musejí naopak POSLOUCHAT své občany, zda chtějí nebo nechtějí UA podporovat. Ne tlačit svým občanům nasilu něco, co většina společnosti nechce. Kdo tohle pochopí, ten vyhraje volby. Naštěstí 5kolka to nebude.
Pardon, rekapitulace. Podívejte se na horní levou fotku originál vzoru a poté na vzor v pasu. Rozdíl tam tedy nevidím. Zároveň je důležitá zmínka, že grafička "se inspirovala" motivy v Čičmanech. Jinými slovy využila to, že tam už neplatí nějaké právo na ochranu duševního vlastnictví, obšlehla vzory, možná některé trochu poladila a vydává je za své a navíc na to požaduje licenci. Sorry, ale tady žádný výsměch pro Slovensko nevidím, to je jen averze libtardů z novinek a Seznamu vůči Slovensku, zato vidím typicky vyčůranou grafičku, která to zneužila.
11
Sledujících
1
Sleduje
11
Sledujících
1
Sleduje
ČR třídí dobře, ale problém je, že výrobci mají málo materiálu? Takže nejde o životní prostředí, ale o byznys?
2 odpovědi