Lidé prostě nechtějí to, co jim někdo nutí a vnucuje. Co je na tom nelogického? Každý den vidím několik agentů v černých kožených bundách, jak nutí české řidiče koupit si elektromobil. Nehledě na extrémně silnou billboardovou kampaň evropské unie, nehledě na desítky televizních pořadů, kde podprahově nutí a vnucují elektromobily. Přijdete do autosalonu? Jestli vám je život milý, musíte si objednat elektromobil. Každý prodejce vám ho nutí a vnucuje.
A týká se to pouze států evropské unie. Nikde na světě přece spalovací auta nezakazuji. Mají selský rozum a vysoké školy života.
Mě tuhle v autosalonu zamkli a zmlátili jen proto, že jsem si chtěl místo elektra pořídit plugin hybrid.
A souseda tuhle odchytila na silnici zásahovka a nutila ho podepsat leasing na EL auto, jinak prý neprojde na STK. A to do dehtové ovce lije dokonce 3x přefiltrovaný olej z kuchyně. Přes dětské látkové pleny.
Takže už také uvažuje o EL autě.
Cesta do pekel. V dobách, kdy do provozu na silnici mohou schválit vozidla, jehož mlhová světla se rozsvěcí proti smyslu zákona o provozu vozidel na pozemních komunikacích a už jen tímto je takové vozidlo v provozu nebezpečné, tak ministr dá zelenou dalším možným pochybením. Již nyní máme spoustu případů, kdy autonomní vozidla způsobila malér. Tak nás tedy čekají doby, kdy nás budou na veřejnosti ohrožovat nejen stoupající počty opilců a feťáků, kteří pod vlivem řídí vozidlo, ale ještě se k nim přidá i hrozba selhání autonomních vozidel v provozu, která naprogramovali výrobci, kteří si nevědí rady ani s prostými mlhovkami.
Mlhovky. Největší nebezpečí na českých silnicích.
Tohle je auto co má potenciál zachránit evropské automobilky. Příští rok je velmi zajímavý z pohledu Ev. R5,R4, Twingo, Ev3, Elroq, Juniper(nejprodávanější auto světa).
Rozhodně je na co se těšit a tato široká nabídka spolu s nižší úrokovou sazbou přiláká mnoho lidí...ovšem ne v ČR,nebo SR,tady je kupní síla prostě nízká. Ale Francie,Holandsko,Německo atd tam se bude těmto autům určitě dařit.
Není důvod, aby každá rodina v ČR měla auto.
Další ekologické elektrické auto v souladu s Green Dealem. Hmotnost kolem 3 tun, obří rozměry, tedy velká spotřeba energie na provoz a překonávání odporu vzduchu. Energeticky velmi náročný provoz. Elektromobilita je především velké pokrytectví, místo toho, aby se vyráběla auta s malou spotřebou energie a nízkým odporem vzduchu, tedy sedany a limuzíny, vyrábí se SUV a čím větší tím lepší.
Nezáviďte
.."Podle Zelenského neexistuje žádný evidentní plán B, pokud Západ jeho „plán vítězství“ nepodpoří. "....
Zelenskyj bojuje za sebe. Jak se dalo předpokládat, dochází mu lidská síla na frontě. Už i zde byly fotky a videa ze zátahů na čím dál mladší, někdy i zdravotně hendikepované, brance. Už se nezpochybňuje, že jsou nováčci málo vycvičeni a jejich životnost na frontě bývá mnohdy malá. Proto i nyní někteří utíkají a jak je to řešeno, jsme taky viděli a bylo popsáno. Přitom je v zahraničí obrovské množství mužů v branném věku, kteří nezákonně opustili vlast po ruské invazi. A někteří? (mnozí?) v zemích, které je přijaly, provokují životním stylem ,skutečně drahými auty nebo nedodržováním zákonů. I proto se veřejné mínění na Ukrajině i na Západě posunulo a přibylo a přibývá lidí, kteří by chtěli mír i za cenu ztráty části ukrajinského území.
Zelenskyj má nyní požadavky, jejichž splnění by vedlo k eskalaci a podle některých analytiků možná do globální fatální války. Sám má podíl na tom, jak to nyní vypadá na frontě. Přes odpor velení ukrajinské armády prosadil vyslání nejlepších vycvičených vojenských útvarů ke Kursku. Dopadlo to tak, jak předpokládali vojenští analytici. Putin tam neodvelel část ruského vojska z východní fronty a Zelenskyj silně oslabil ukrajinskou stranu. A nebyl to první Zelenského přehmat, který se po ukončení bojů bude řešit. Proto Zelenskyj tlačí požadavky na pilu čím dál víc, ale na straně významných politiků Západu zatím, a snad i do budoucna, naráží. Z toho asi vyplývá, že naši vládní politici k významným politikům Západu nepatří.
Takže za tím je jen závist. Tak se také snažte a budete mí i vy na skutečně drahé auto za 2-3 mega.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Potraviny: O 10-20 % dražší v Německu.
Nájmy: V Německu vyšší o 200–1 400 eur.
Benzin: Vyšší o 0,40–0,80 eur za litr.
Roční daň na vozidlo: Vyšší v Německu (200 eur vs. 60 eur).
Průměrný plat: Vyšší v Německu (2500 eur vs. 1 200–1 300 eur).
Důchody: Vyšší v Německu (1000–1500 eur vs. 600 eur).
tak na první pohled máte pravdu, ale ... dostanu mzdu a zaplatím nájem , vezmu střed . V německu 1500 a zůstane mu v ruce 1000 euro , čech zaplatí nájem v Praze a zůstane mu v ruce asi 650 euro. Tam stále má němec o 35% víc než čech. Ty ostatní položky o tolik dražšší nemají. Ale pecka to začíná být až když připočítám druhého partnera, když nájem je už zaplacen a najednou má čská rodinka v ruce 1900 a německá svírá v dlani 3500 euro. No a tady se můžeme začít bavit o tom jak se kde žije lépe.
1 odpověď
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Kro dnes v ČR pracuje za 55 - 60 000? Tedy obdobu 2 500 EUR. V Praze velmi málo lidí. MInimálně 100 000 je norma.
1 odpověď