Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Takových automatů. Tak to ani nesedíte za volantem ne? Stačí sedět na zaďáku.
Nemůžu souhlasit. Mé děti a spousta jejich kamarádů neposlouchají žádné blábolení u tabule( do tohoto roku byly domškoláci, teď až na dva jsou na svobodné škole) a pomocí internetu a al se vzdělávaly velice dobře, bez nucení a vedení. Nejstarší syn se dokázal takto sám připravit na příjmačky na SŠ a dostal se na první dobrou. Teď je ve druhém ročníku na maturitním oboru. A nijak v žádném předmětu nezaostává…. Takže děti se bez toho blábolení u tabule vzdělávat budou, když jim dáte prostor a nebudete jim nic nutit a nařizovat jim, co se zrovna teď mají učit, o co se mají zajímat … Tento rok dělá přímačky druhý syn, také domškolák a také se připravuje sám, ne proto. že ho někdo nutí, ale protože ví. co chce a co proto musí on sám udělat. Takhle to funguje bez blábolení u tabule…🤔
Madam, to je váš názor a neberu vám ho, akceptuji jej. Nicméně, jak to vidím já, podle mě děti potřebují nastavit pravidla a osnovy toho, co se mají učit a neurčovat si je samostatně. Proč? Protože zkrátka ve svém věku (ZŠ) ještě nemohou vědět, co je důležité znát. Pak si třeba řeknou, že rozlišovat, kam patří tvrdé "y" je zbytečnost a nebudou se to učit. Pak se třeba stane, že někde napíšou větu "oni všichni, se vzdělávaly". Dávejte pozor, aby vaše volná výchova vašim dětem naopak neublížila. Vím, že to myslíte dobře... Až se dostanou později, jako dospělí do společnosti a budou se muset osamostatnit, narazí na tvrdou realitu, když zjistí, že si v práci nemohou dělat to, co oni chtějí a jakožto generace sněhových vloček, což dnešní děti bezpochyby jsou, by to nemuseli ustát!
Mohlo by se to zavést v parlamentu,když někdo prokazatelně lže a podvádí , slibuje nebo jinak stěžuje výkon této postradatelné oprava nepostradatelné organizace.
Žádné "když někdo prokazatelně..." Prostě všem bez vyjímky, alespoň na 2 hodiny. Lepší si být jistý, než později litovat, že se na někoho zapomnělo!
OK, ale ať v seniorském věku po státu nežádají důchod. Stále totiž máme průběžný systém a odvody výdělečně činného jedince nejdou na jeho vlastní důchod, ale na důchody již existujících důchodců.
Kdežto tmavší, které všichni živíme celý život a plodí každý dalších 5 malých tmavších, kteří taky nikdy makat nebudou, tak ti by důchod dostat měli, protože "plodí".
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech výuky je dnes jen akt zoufalství. Rodina aby mohla trochu slušně žít, musí předat do tohoto nefunkčního školského systému děti už kolem třetího roku. A pak se pokračuje v tom marasmu často až do 25 roku. Nadto je zde špatná sociální politika s drahými novými byty a vysokými půjčkami. Není toho opravdu moc pozitivního, co by přimělo mladé ženy mít dítě. Je to sice radost, ale i spousta starostí. Vláda se stará jen o sebe, vše ostatní je jí jedno.😔👎
Tento digitální proud informací je všem dětem volně dostupný! Nebráníme jim, aby se vzdělávaly takovýmto způsobem, třeba paralelně k tomu, co slyší ode mě za "blábolení" u tabule. Dokonce je k těmto digitálním podkladům směřuji. Přesto se ve třídě většinou nenajde žák, který by takto dokázal studovat. Pokud by nechodili poslouchat to "blábolení", tak by ve virtuálním prostoru nedělali pro studium už naprosto nic. To mi věřte. Myšlenka AI a elektronického vzdělávání je hezká, ale z praxe mohu říct, že nereálná.
Naprosto a totálně nechutné, ujeté a čtvrť hyzdící.
Když jsem stavěl já, tak mě kdejaký blb na úřadu stál doslova na krku a v podstatě jsem musel stavět to, co mi úředníčci z kanceláří poručili.
Stačí být známým Japonským komikem a můžete si postavit na stojáka klidně roury od kanalizace a úředníček vám to posvětí...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak radši, ať má každý papír a v praxi se ukáže, než když absence papíru limituje v praxi šikovného člověka. Kolik jsem potkal šikovných lidí, kterým chyběl jen ten papír...
2 odpovědi
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Jenže platí to i opačně. Já zas potkal lidi s papírem, kteří ho vůbec neměli mít a firmu to stálo spoustu peněz a času, než na to přišla a toho člověka pustila dál.