Takže to přeložíme do srozumitelné řeči. V Braceloně, s jejími 1,6 miliony obyvatel protestovalo slovy do třítisíc sluníčkových ultralevičáků a hrstka lidí těch bydlících v samém centru. BArcelona, která vydělává každý rok ohromné peníze na turistickém ruchu je v klidu. Ale ne příliš bystří novináři udělají z mihappeningu ultralevičáků pomalu národní povstání.
tak to je masakr, klasická hloupá reklama na elektromobilitu, autor nějak drobně pozapoměl spočítat i cenu a životnost vozidel. V této kalkulaci Ovce porazí Teslu o ko%nskou délku. "Cesta pro lidi, kteří chtějí něco zažít" 😄 takže to přeložíme celá cesta byla nastavená tak, aby se přizpůsobila Tesle. OK a nyní ještě recenzi "Chci se přemístit z místa A do místa B co nejrychleji a mým cílem je skutečně cíl a nikoli onanování po cestě.
To je účelový blábol, u EPS si autorka ohnula všechna data a buď dělá oligofreniky z čtenářů, nebo je sama naprosto vygumovaná. Hodnoty, které uvádí u fázového posunu jsou při dnes doporučovaných silách izolantu zcela jiné, než uvádí, článek je psaný nesmírně tendenčně tak , aby nejlépe vyšla dřevovláknitá izolace, směšný je blábol o "výměně vzduchu" která je i u otevřených systémů naprosto zanedbatelná, skutečně nás má za voly? 😄 Srandovní je , že naprosto pominula parametr kumulativní kondenzace, která u vláknitých materiiálů i vnašem klimatickém pásu dokáže parametry izolačního odporu mohutně zahýbat. ( a který se prakticky nijak nedotkne EPS a XPS) ,srrandovní je i shrnující popis stříkaných izolací, které mají řadu pro i proti a které jsou zvláště u domácích aplikací často sázkou dom loterie. Autorka evidentně reprodukovala reklamní argumenty výrobců dřevovláknitých izolací, aniž by jinak byla i jen náznakem poznamenaná skutečnou znalostí problematiky. Zároveň uvádí raritní Vakuové panely, které se komerčně neprosadily pro svojí krátkodou životnost etc. etc. etc. Závěr.článek o ničem , zaměřený na tupé prosťáčky , s výpoveďní hodnotou oslavného článku na pyramidou hru, není to ani ubohé , ale pouze dokonale směšné.
Hurá článek s minimem technických dat, připomíná agitku z padesátých let. Články s pevným elktrolytem jsou diskutovány již několik let a pravděpodobně budou dalším segmentem thu akumulátorů. Zatím, bez ohledu na zdroj původu mají několik společných nevýhod - 1) velice omezený počet nabíjecích cyklů 2) podstatně menší odolnost na vibrace a náraz 3) kapacita uložené energie je i nadále limitovaná. Od aku s pevným elektrolytemse spíše očekává zlevnění výroby u článků s menším obsahem lithia a nebo jeho nahrazení jinými prvky. A expanze do segmentu úložišť energie stacionárního charakteru, ale ani pokud se vše podaří vyřešit, nelze poručit fyzice a chemii co se týče hustoty energie ve srovnání s fosilními palivy. Článek je slátanina (Nisan nyní investuje v podstatě do výroby pro aplikovaný výzkum). Tato jásavá masturbace autora článku, založená pouze na očekávání a "holubech na střeše" je to poslední, co by mohlo zvýšit důvěryhodnost elektromobility
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zavřít bastarda až zčerná