Taky u nás máme jednoho velkého zemědělce (říkáme mu "Malý Babiš"), který díky tomu, že jím nasmlouvaná těžká technika vjela před pár lety na kukuřici na přemokřená propachtovaná pole, vytahal z polí na silnice mraky ornice. Potom ho místní seřvali na první dobu, že se snad jednatel té zemědělské společnosti dočišta zbláznil. Je fajn, že se silnice snažili potom umýt vodou, spláchnutou ornici tím tedy ale akorát dostali do odtokových stok kolem silnice v obci. Fakt skvělá zkušenost. Předkové, kteří na polích pracně dělali, se musí otáčet v hrobě.
Bylo by skvělé, kdyby město i v této části ulice zřídilo místním přechod pro chodce. Plus nevidím důvod v této obydlené oblasti zredukovat rychlost na 30 km/hod. Odkaz
Jinde se platí. Nerozumím, v čem má rybářský svaz problém ohledně placení za rybaření na soukromých plochách. Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jezdí prostě moc lidí v autech. Z pohodlnosti velké množství z nich. Ženě do práce v centru nastoupila cca 35-letá kolegyně, z Prahy 6, která dosud jezdila po Praze autem, z pohodlnosti. Soused v baráku, cca 30 let, Praha 3, svěřil se mi, že od 18 let se po Praze dopravuje pouze autem. Ve velkém měřítku jezdí po Praze autem Bolti, to je další ranec aut. A tak bych mohl pokračovat. MHD se musí prioritizovat, žádné pruhy se neubírají kvůli cyklistům (to je v článku bullshit na n-tou). Po Praze se jako rodina s menšími dětmi dopravujeme pěšky, tramvají, busem, metrem, vlakem a na kole. Autem po Praze jsme naposledy cestovali v září 2024, na dětskou chirurgii, když se kluk neopatrností pořezal při krájení mrkve nožem.