Ono kdyby ti "mistni" 30 let neblokovali vystavbu okruhu tak ted uz by tam davno meli klid.
Tranzit a i nektere osobni to pred uhrinevesi presune na D0 kde se to bude vetvit smer D1 nebo Streboholska spojka v zavislosti na smeru cile.
Kdyby byla dostavená část tohoto okruhu třeba před 10 lety, tak by se můj názor potvrdil před třeba 5 lety. Několika místních jsem se ptal na můj názor. Obávají se, že mám pravdu, protože ty směry, co jsem popsal, cestují denně, každý den jsou toho účastník. A je jedno jak cestují, zda busem (v kolonách motorových dopravních prostředků) nebo autem (v kolonách motorových dopravních prostředků). Primární je u těch lidí, kteří nepotřebují jezdit autem, se dostat busem na vlak. To v těch každodenních ranních kolonách v rozumné čase prakticky nejde. Je mi líto.
Náš "malý Babiš" má Wapku na poli a čistí kola před výjezdem na komunikaci - nic pak čistit nemusí. Navíc např. řepu překládá z pole na kamiony stojící na silnici- ten náš je v pohodě.
Tenhle místní "podnik" musíte hlídat neustále (nikdy jsem neviděl, že by si přivezli wapku a cisternu s vodou na čištění pneumatik mechanizace před výjezdem z polí). Fotky a video vyjetých kolejí mimo pole (protože řidiče prý nenapadlo, že tam může zapadnout, když tam prý nezapadl, když bylo sucho) při aplikaci močoviny na podmáčené pole připojuji v albu. U malých místních farmářů jsem tenhle "bordel" dosud nezaznamenal. Odkaz
Taky u nás máme jednoho velkého zemědělce (říkáme mu "Malý Babiš"), který díky tomu, že jím nasmlouvaná těžká technika vjela před pár lety na kukuřici na přemokřená propachtovaná pole, vytahal z polí na silnice mraky ornice. Potom ho místní seřvali na první dobu, že se snad jednatel té zemědělské společnosti dočišta zbláznil. Je fajn, že se silnice snažili potom umýt vodou, spláchnutou ornici tím tedy ale akorát dostali do odtokových stok kolem silnice v obci. Fakt skvělá zkušenost. Předkové, kteří na polích pracně dělali, se musí otáčet v hrobě.
Problém Španělska a dalších jižně položených států = poddimenzovaná kanalizace!
V Dénia ( Valencie) před pár lety dvouhodinový déšť, silný, ale žádná průtrž mračen = celé město s 20cm vody na cestách a chodnících. Samozřejmě i v podzemí.
Bordel, který plave v tom ohromném množství vody, během okamžiku ucpe cokoliv, co před chvílí vypadalo jako kanalizační vpusť. Je potom jedno, zda je kanalizačních vpustí málo/žadný nebo hodně. Až zažijete deště, kdy naprší za 24 hodin víc než 500 mm (jako ve Španělsku, nebo "jen" cca 400 mm za cca 48 hodin na Jesenicku), tak to pochopíte.
Bylo by skvělé, kdyby město i v této části ulice zřídilo místním přechod pro chodce. Plus nevidím důvod v této obydlené oblasti zredukovat rychlost na 30 km/hod. Odkaz
Tak kluci rybářský došlo na vás taky. Teď vás čeká to samé, jak nás myslivce. Budete se účastnit výběrových řízení na vodní plochy a kdo dá víc, tak tam bude moci chytat. Dle drtivé většiny diskutujících zde naprosto v pořádku. Z opačného pohledu katastrofa pro dětského koníčka na čerstvém vzduchu, protože za 10-15 litrů bude povolenku dítěti kupovat málokterý rodič. Každá mince má dvě strany a je škoda, že se v ČR kouká jen na prachy, ale nehledají se společensky prospěšné kompromisy.
Nedělal bych z rybářů a jejich dětí, které se chtějí věnovat rybařině, žádné chudáky. Opakovaně žasnu, co vidím podél vod, čím vším možným vybavením jsou rybáři se schopni za účelem rybařiny vybavit, dotáhnout autama ke břehům, postavit ty hotové rybářské "vesnice". Vidím to i u bratra (cca 30 let) mé ženy. Je neuvěřitelný, jaké prostředky je schopen do rybařiny nastrkat (přitom by měl řešit opravy a rekonstrukce na baráku a nenechávat to na svém otci). Rybařina je extrémně velká businessová záležitost.
Jinde se platí. Nerozumím, v čem má rybářský svaz problém ohledně placení za rybaření na soukromých plochách. Odkaz
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jako myslíte, že v té firmě, která tu službu s inflační doložkou nabízí, nějakou výši z navýšení odměny za výkon služby nepromítne do výše odměn/mezd svých zaměstnanců? To snad asi ne. V okamžiku, kdy byla v nedávných letech inflace pod výší růstu mezd (např. rok 2016), tak stejná servisní firma přišla s návrhem reflektovat výši růstu mezd do smluvního ujednání. Připojuji citaci z obdrženého vyjádření manažera z nejmenované servisní firmy: "Možnost úpravy o inflaci je standardní součástí většiny dodavatelských smluv."
Vážený-kde jste se to dozvěděl,mám uzavřeny s MND smlovy na plyn a elektř.před 2měsíci 1, a 3týdny druhou s platností do léta 23 na neurčito, s možností výpovědi 3 měsíce bez sankcí.
Je to v tom panem K Dlohy odkazovaném ceníku: "Pokud před 31. 12. 2022 ukončíte odběr elektřiny od MND anebo dodávku ukončí MND z důvodů na Vaší straně, zaplatíte poplatek 6 500 Kč za nedodržení podmínek pevné ceny. Do 31. 12. 2022 také nemůžete přejít na jiný ceník MND."
je to přece jednoduché , podívám se na inzerát kde se prodává nemovitost.Najdu si v katastru kdo je vlastníkem a když se tam zapíše plomba je jasné , že je prodáno.Vyhledám si kontakt prodávajícího buď osobně nebo na internetu a je to.
Jde to, jak popisujete. Je to ale časově náročný proces. Nebo na nějakého "robota", který denně vyhledává změny ve webovském katastru a další weby, aby se dostal na kontaktní informace prodávajícího. Pokud máte rovnou přístup do databáze nějaké velké realitky, kde budete mít k dispozici kontaktní údaje, pohlaví podle jména, možná věk všech prodávajících, tak je to mnohem jednodušší/efektivnější.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jezdí prostě moc lidí v autech. Z pohodlnosti velké množství z nich. Ženě do práce v centru nastoupila cca 35-letá kolegyně, z Prahy 6, která dosud jezdila po Praze autem, z pohodlnosti. Soused v baráku, cca 30 let, Praha 3, svěřil se mi, že od 18 let se po Praze dopravuje pouze autem. Ve velkém měřítku jezdí po Praze autem Bolti, to je další ranec aut. A tak bych mohl pokračovat. MHD se musí prioritizovat, žádné pruhy se neubírají kvůli cyklistům (to je v článku bullshit na n-tou). Po Praze se jako rodina s menšími dětmi dopravujeme pěšky, tramvají, busem, metrem, vlakem a na kole. Autem po Praze jsme naposledy cestovali v září 2024, na dětskou chirurgii, když se kluk neopatrností pořezal při krájení mrkve nožem.